Lempimaasi Euroopassa (Suomea ei saa valita)?
Kommentit (466)
Islanti on paras .
Huonoin Kreikka.
Ei varmaan ollut ihan tyypillinen vastaus.
Italia on lemppari. Varsinaista inhokkia ei ole vielä löytynyt, mutta Saksalle en ole oikein lämmennyt.
Luxemburg on kiva.
Italia ei ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Espanja muistuttaa minua kodista. Ei inhokkia. M29 ja latino
Mista olet kotoisin?
Sana kirjoitti:
Lempimaa on ehkä Ranska. "Inhokkimaa" voisi olla Hollanti ja muut Benelux-maat.
Miksi et pidä Benelux-maista?
Saksassa käy ihan hirveästi turisteja. Kai ne tulee jotain sieltä etsimään, kun hotellit on täynnä, ei meinaa saada varattua. Suomalaiset ei siellä tosin viihdy.
Suosikki on Espanja ja Norja. Inhokki on ehdottomasti Ranska.
Ruotsi. Asuin kerran jonkin aikaa Tukholmassa, ja ihastuin kaupunkiin. Kuin Helsinki, mutta isompi, kauniimpi ja kaupunkimaisempi (Rautatieasema tuntui niin pieneltä kotiin palatessa, kun oli ehtinyt tottua Centralstationiin).
Muuttaisin heti takaisin, jos saisin sieltä töitä.
Suosikit: Norja, Hollanti, Sveitsi ja tietysti Unkari.
☭ 7217 ☭
Vierailija kirjoitti:
Sana kirjoitti:
Lempimaa on ehkä Ranska. "Inhokkimaa" voisi olla Hollanti ja muut Benelux-maat.
Miksi et pidä Benelux-maista?
En ole koskaan käynyt Benelux-maissa enkä tunne ketään niistä kotoisin olevaa. Mainitsin ne "inhokeiksi" pelkästään sen poliittisen linjan takia, jolle niissä ollaan lähdetty; niissä kaikissa mm. on eutanasia sallittu.
Suosikit on (aakkosjärjestys): Irlanti, Ranska, Tanska.
Inhokkimaa, jossa olen käynyt, on Monaco: mautonta ökyilyä, ei luonnetta, ei kulttuuria, sen sijaan rahanpesijöitä, veronkiertäjiä ja muita kriminaaleja. Tuskin tykkäisin Lichtensteinista tai Luxemburgistakaan, mutta niissä en ole käynyt. Ai niin, minusta Sveitsi oli nitisevän tylsä. Ja kallis!
Suosikki Espanja. Hyvä ilmasto, kivoja ihmisiä, kaunis kieli ja hyvää ruokaa. Pidän myös enemmän espanjalaisesta kuin suomalaisesta arkkitehtuurista.
Inhokki Venäjä. Kauhea kehitysmaa. Köyhyys, huono koulutus, politiikka, terveydenhuollon surkea taso ja alati paheneva Hiv/Aids epidemia jota ei haluta tiedostaa. Myös huumeet, rikollisuus, homovastaisuus, katulapset ja prostituutio ahdistavat. Kuvottavaa miten siellä päättäjä(t) sulkevat silmänsä oman maan ongelmilta ja keskittyvät vain kansainväliseen kukkoiluun ja uhoamiseen. Ei siellä paista varmaan edes aurinko.
Suosikki Irlanti, se on toinen kotimaani. Inhokki Monaco! En kestä pinnallista ökyilyä ollenkaan, ei ole mun juttuni.
Suosikki on ehkä Italia! Mikähän se inhokki oikein olis, en oo ikinä miettinyt koko asiaa.
Lempimaa Englanti
Inhokki Latvia
Espanja. Inhokkia ei ole.