Nainen, lähde tänään kanssani treffeille. Vannon että en aio siepata sinua.
Eli mistään vaimonryöstöstä tässä ei tosiaan ole kysymys, voit olla ihan huoleti.
Ja vaikka olisikin niin kohtelisin sinua takuulla paremmin kuin keskiverto kidnappaaja!
Eli laittakaas yhteystietoja ja kuvia tulemaan.
Kommentit (49)
Mika kirjoitti:
Varvinkatu 12 pori
Sieltä saat elämäsi kyydit . Että varmasti tulee äitiä ikävä. Voit joutua itse kidnapatuksi
Hyvä, sinä voit tulla eunukin hommiin kotitalouteeni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ainakaan saa siepata!
Voin kuitenkin lähettää kotini osoitteen ja kuvani että tiedät olla sieppaamatta minua.
Tulin juuri ajatelleeksi että minun ei varmaan kannata kirjoittaa sähköpostiosoitettani tähän... hmm...
Ap
Klikkasiko kukaan ap;n kuvaa, postasiko oikean kuvansa vai feikin?
Riihipellontie 8 A 11, 00390 Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai oikean! Ikävää että epäilet rehellisyyttäni.
Ap
Ap todellakin voit kidnapata minut. Kiva kuva ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voisiko joku tallentaa kuvan niin voidaan lähettää se poliisille kun joku seuraavan kerran katoaa. Itse en klikkaile tuntemattomien kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ap todellakin voit kidnapata minut. Kiva kuva ;)
Minkä näkönen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voisiko joku tallentaa kuvan niin voidaan lähettää se poliisille kun joku seuraavan kerran katoaa. Itse en klikkaile tuntemattomien kuvia.
"Poliisi etsii teosta epäiltynä pandan näköistä miestä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin, olisihan se kauheaa jos joku saisi selville mikä Internet-operaattori sinulla on, mitä selainta käytät ja minkä kokoinen näyttö sinulla on...
Ap
No kyllähän sitä voisi kidnapatuksi tulla, mutta ei kyllä Mikki Hiiren toimesta. Loppuisi tämä perheidyllipaska edes hetkeksi.
- M
Vierailija kirjoitti:
Niin, olisihan se kauheaa jos joku saisi selville mikä Internet-operaattori sinulla on, mitä selainta käytät ja minkä kokoinen näyttö sinulla on...
Ap
Stalkkeri!
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sitä voisi kidnapatuksi tulla, mutta ei kyllä Mikki Hiiren toimesta. Loppuisi tämä perheidyllipaska edes hetkeksi.
- M
Siis isä on mikki hiiri ja äiti panda?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- M
Kaipa. Hiiri pani pandaa, minkäs teet.
OK, käyn viemässä köydet, jeesusteipin, kloroformin ja muut tarvikkeet pakuun. Palaan pian!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- M
Kaipa. Mikki pani pandaa, minkäs teet.
Ap sulla on jo harmaata parrassa, et ole ihan nuori. Ikäsi? Toivon tulevani kidnapatuksi. Osoite yv:nä. Laita mailiosoitteesei. Voinx mä pitää myös naamaria?
Vierailija kirjoitti:
Ap sulla on jo harmaata parrassa, et ole ihan nuori. Ikäsi? Toivon tulevani kidnapatuksi. Osoite yv:nä. Laita mailiosoitteesei. Voinx mä pitää myös naamaria?
Olen 37. Kyllä sinullekin varmasti naamari löytyy. Pitääpä käydä rekisteröimässä kidnappaussähköposti.
Ap
google maps... Mathilda Wreden katu 1, 20251 Turku...