Poikaystäväni sai tietää että petän häntä toisen miehen kanssa
Ja tää toinen mies sai jostain tietää että mulla on poikaystävä. Nyt oon pulassa kun taidan menettää molemmat, mitä selitän tai teen tilanteelle nyt etten menettäisi molempia?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinunlaisten takia en harrasta seurustelusuhteita. Panen vaan jotain baarilorttoja suomessa ja käyn maksullisissa thaimaassa.
Näin miehenä ei minun kannata tuhlata resursseja pitkäaikaiseen suhteeseen kun lopputulos kuitenkin on tuo. Nykyisellä menetelemällä saan rajattomasti nuorta ja kaunista eikä yli 25v kurttunaamoja tarvitse huomioida.
Aika moni nainen on kyllä tullut vihamieliseksi kun kuulevat tuon. Varmaan sen takia että olen keksinyt ratkaisun niitten yliotteeseen ja heidän seksuaalinen arvo on silmissäni tasan nolla. Yhteiskunnan moraalisäännöt kuten se ettei pitäisi käydä huorissa tai että ikäeroa ei suhteessa saisi paljoa olla on vain feministien keksimää bullshittiä joka pelkästää palvelee niitten omia tarkoitusperiä. Olisihan se kieltämättä huono juttu niille jos tämä ajatustapa yleistyisi.
Naimisiinmenoa voisin harkita sitten jos tulee vastaan tyttö joka odottaa naimisiin asti. Tosin suomessa sellaiset nyt varmaan voi yhden käden sormilla laskea.
Tuskin mitään kestävää suhdetta saisitkaan kun vaikutat tosi katkeralta
On sitä muutamalle akalle tullut kyynel silmään kun selvisi etten halunnut leikkiä mitään poikakaveria. Vinkiksi vaan ettei kannata käydä baarissa joka viikonloppu jakelemassa sitä jos haluu että otetaan tosissaan.
Niin, samat sanat ihan sinullekin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sinunlaisten takia en harrasta seurustelusuhteita. Panen vaan jotain baarilorttoja suomessa ja käyn maksullisissa thaimaassa.
Näin miehenä ei minun kannata tuhlata resursseja pitkäaikaiseen suhteeseen kun lopputulos kuitenkin on tuo. Nykyisellä menetelemällä saan rajattomasti nuorta ja kaunista eikä yli 25v kurttunaamoja tarvitse huomioida.
Aika moni nainen on kyllä tullut vihamieliseksi kun kuulevat tuon. Varmaan sen takia että olen keksinyt ratkaisun niitten yliotteeseen ja heidän seksuaalinen arvo on silmissäni tasan nolla. Yhteiskunnan moraalisäännöt kuten se ettei pitäisi käydä huorissa tai että ikäeroa ei suhteessa saisi paljoa olla on vain feministien keksimää bullshittiä joka pelkästää palvelee niitten omia tarkoitusperiä. Olisihan se kieltämättä huono juttu niille jos tämä ajatustapa yleistyisi.
Naimisiinmenoa voisin harkita sitten jos tulee vastaan tyttö joka odottaa naimisiin asti. Tosin suomessa sellaiset nyt varmaan voi yhden käden sormilla laskea.
On sitä muutamalle akalle tullut kyynel silmään kun selvisi etten halunnut leikkiä mitään poikakaveria. Vinkiksi vaan ettei kannata käydä baarissa joka viikonloppu jakelemassa sitä jos haluu että otetaan tosissaan.
Niin, samat sanat ihan sinullekin vaan.
Touché! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näit unta että akalle tuli kyynel silmään kun sun kaltanen aarre ei halunnut leikkiä mitään poikakaveria?
Selitykset meni läpi :-D oon edelleen suhteessa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Heh homopiireissä on yllättävän pienet piirit niin äkkiä se sana leviää 🙂
Nauti yksinäisestä loppuelämästä koska kukaan kunnon mies ei huoli miestä joka on pettänyt kumppaniaan 😂👍
Pätee vain bottomeihin. Hyvin varustettu top joka osaa hommansa ei jää koskaan yksin ;-) nii ja mä oon sellanen
Ap
Poikkis tulee ihan just takas lähikaupasta, käy ostamassa herkkuja viisuja varten. Halusin vain kertoa miten lopulta kävi jos joku mietti. En palaa enää tähän ketjuun
Ap