Poikaystävä syö aivan eri ruokia kuin minä
Itselleen hän ostaa nakkeja, kalapuikkoja, lohkoperunoita, ranskiksia sekä muita halpoja eineksiä ja pakasteita. Minulle hän hakee kalatiskiltä kirjolohta ja nieriää, joiden lisäksi tekee muusin uusista perunoista ja parsakaalista. Hän tekee päivittäin kasvispaistoksia, kalasalaatteja, hummusta ja kaikenlaista tuoretta mistä tykkään, mutta syö itse vain eineksiä.
Hän haluaa tehdä ruoat itse, etten joudu "vaivautumaan" ja tuo valmiin ruoka-annoksen sitten eteeni (sekä tiskaa aina itse). Olen kehottanut häntä ostamaan itselleenkin laadukasta ja hyvää ruokaa, mutta hän haluaa kuulemma säästää oman syömisensä kohdalla. Olen myös sanonut, että söisi samaa ruokaa kuin minä, mutta toteaa vain että ne on minulle tehty.
Kysyin äsken häneltä, miksi syö itse surkeaa ruokaa ja valmistaa minulle paljon parempaa. Vastasi, että koska oot prinsessa.
kähän häntä vaivaa? Mistään alkurakastumisesta ei ole käsittääkseni kyse, enkä ole tietääkseni vakavasti sairas tai muuta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ihan keksitty avaus. Uusista perunoista ei voi tehdä muusia, sen tietää kaikki, jotka vähänkin ruokaa laittaa.
Ehkä se on vallankäyttöä ja vittuilua että tekee muusia uusista perunoista.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kuulosta nyt ollenkaan normaalilta. Lähinnä siltä ettei arvosta itseään vaan rankaisee itseään jostain. Ihan kuin ei ansaitsisi hyvää ja ravitsevaa ruokaa.
Tuo kääntyy ap jossain kohtaa sinua vastaan. "Minä täällä kannan sulle kalliit ruuat pöytään ja olen kituuttanut paskalla ruualla vain koska halusin miellyttää omaa prinsessaani!!"
Aika monen mielestä makkaraperunat on paremmat kuin kala ja parsamuusi.
Poikkis syö mitä itse haluaa ja tekee tytsylle sitä mitä tämä haluaa. RAKKAUTTA.
Exä teki mulle vähän samalla tavalla. Jossain vaiheessa sitten alkoi se "v*ttu kato paljonko mä oon laihtunu että SÄ saat syödäkses!"-huutelu.odottaisin jotain marttyyriksi heittäntymistä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tossu. Poikaystävä syö mitä hän haluaa ja sinä syöt mitä poikaystävä haluaa. Hanki selkäranka.
Hän kysyy päivittäin mitä haluaisin, ja tekee sitten sitä, ellen nyt kaviaaria pyydä:D
Ap
Tossu. Poikaystävä syö mitä hän haluaa ja sinä syöt mitä poikaystävä haluaa. Hanki selkäranka.