Äitini haukkuu
hieman ylipainoista kaveriani vaikkapa iiristä. Ollaan menossa 7 luokalle syksyllä ja esim. tänään äitini kommentti kun kerroin että ketä toivoin luokalleni ja en sanonut juuri tämän kaverini nimeä ensimmäiseksi, niin äitini sanoi "ai meneekö iiris liikuntaluokalle?"
leikin vaan ihmettelevää, vastasin "ei" ja lähdin. 6lkn alussa kun oli koulukuvat niin äitini tokaisi Iiriksestä "pullukka!".
Nää kommentit satuttaa myös mua koska Iiris on mun melkeimpä ainut kaveri muutaman muun lisäksi. "Kuittailee" myös Iiriksen siskon Siirin painosta (oon senkin kaveri). Tuli meinaan jokusen aika sitten kauppareissunsa jälkeen mulle "Näin sen siirin kaupassa, että oli taas lihonu!"
Kerran on pyytäny puheitaan anteeks kun näytin sille et suutuin.. En kehtaa tuoda meille ketään kylään kun saan kuitenkin jotain kommenttia, ärsyttää.
Oon kuitenkin itekkin norm.painon ja ylipainon rajalla 69/168 ja Iiris on ehkä 5kg painavempi ja miltei samanpitunen..
Onpa kurjaa. Näytä tämä tekstisi äidillesi, ehkä se saa hänet tajuamaan miten väärin tekee?