Olenko ainoa? Kun menen treffeille nettitutun kanssa tarkkailen aina jostain salaa ja jos ei miellytäkään häivyn ja peruutan sitten viestillä jollain hätävalheella
Ei ikinä tarvii nähdä eikä tiedä mun oikeaa nimeä joten mitä väliä. N22
Kommentit (7)
Aika pinnallista, ellei ulkonäkö ole täysin päinvastainen kuin netissä kerrottu. Jos juttelu on aiemmin sujunut niin miksi ihmeessä ei voisi jäädä ja kokeilla miten menee? Mielestäni käyttäydyt huonosti ja lapsellisesti.
Valitettavasti miestenkin kuvat on välillä harhaanjohtavia.. Kerran oli täysin mustat hampaat yhdellä (19v??) Ilmeisesti narkomaani tms ja piti heivata vittuun asunnosta
Kyllä tuossa vaiheessa pitäisi suostua tapaamaan vaikka miten lyhyesti, muuten törkeää käytöstä.
Ap on aivan normaali nuori nainen. Eli siis täysmulkku.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miestenkin kuvat on välillä harhaanjohtavia.. Kerran oli täysin mustat hampaat yhdellä (19v??) Ilmeisesti narkomaani tms ja piti heivata vittuun asunnosta
Älä nyt ensitapaamisella asuntoosi päästä.
Oma nettideitti oli kerran päätä minua lyhempi (olen 162cm) ja jäädyin pariksi sekunniksi täysin. Onneksi tuon pahempaa ei ole käynyt (vielä *kop kop*).
Varo nyt kuitenkin ettet sekoita "nettiuttuasi" kehenkään muuhun. - Olen varmaan heman sinisilmäinen kun minun on hieman vaikea uskoa, että nettitreffeillä enemmistö olisi jotain aivan muuta kuin, mitä antaa netissä ymmärtää. - Ja jotenkin luulen, että Ap itse kuuluu tähän vähemmistöön; tuskin hän kertoo netissä avoimesti, että sopiessaan treffeistä, että sopiihan, että hän saa vilkaista ensn "tarkkailla" treffeille tulevaa etäältä ja jos hän ei miellytä silmää, niin voi sitten jättää saapumatta paikalle, jonka toinen voi havaita odotettuaan hänen ylhäisyyttään ja alati täydellisyyttään ensin tunnin, josta odottajan tietysti tulee osata olla loppuelämänsä kiitollienen, sillä kaikille ei suoda tätäkään mahdollisuutta.
Ihan järkevää vaikka en tee noin. Etenkin naisten kuvat on joskus ihan erilaisia kun se haahka joka ilmestyy paikalle. M32