Aiotteko katsoa tänään Euroviisut? Mitä herkkuja teillä on sitä varten?
Minulla on sileitä perunalastuja, valkosipulidippiä ja cokista. Mitäs teillä?
Kommentit (39)
No tottakai katsotaan lasten kanssa. Meillä on jugurttidippikastiketta ja ruissipsejä, lihapullia sekä kasvistikkuja. Nokian panimon limpparitölkit ostin kaikille. Nuorimmainen halusi itse vaihtaa karkit kaupassa mielummin espanjalaisiin pensasmusikoihin, joten nyt mennään vähän terveellisemmillä herkuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ruisnachoja, guacamolea, iriksiä ja limua
Minkä väriset irikset ovat parhaita?
Vierailija kirjoitti:
En edes katso euroviisuja tänä vuonna. Vilkaisin semifinaalit ja samaa kuraa kaikki biisit kuin aina ennenkin, mikään ei jäänyt mieleen. Onko sille jokin syy miksi euroviisuissa esitetään lähes yksinomaan siirappisia ja pinnallisia rakkauslauluja? Jossain välissä oli vähän erikoisempiakin niinkuin Lordi ja Verka Serducha. Aina odotan että jos tänä vuonna olisi jotain kiinnostavaa, mutta joudun pettymään. Jos Suomesta menis joku metallibändi kisaamaan niin aivan varmasti katsoisin :D
Suomen olisi kannattanut lähettää tänä vuonna Club La Persé, olisi erottunut edukseen tämänvuotisessa balladien meressä, ja vaikkei kenties voittoon olisikaan rahkeet riittäneet, niin mieleenpainuvuudella finaalipaikka olisi ainakin ollut lähes taattu. On se tittidiididi senmoinen korvamato.
Oma tekemää jauheliha, herkkusieni, tomaatti, mozzarella pitsaa ja limua.
Vain olutta. En uskalla vielä ottaa, ettei tule tuutilullaa ennen pisteiden antoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku Muumi hedelmäkarkkipussi, Fazerin travel suklaalevy, tortillasipsejä ja salsa + 3 lonkeroa. Kauhee määrä mässyjä, mut kai sitä joskus saa herkutella.
"Joskus saa herkutella" eli kolme kertaa viikkoon vähintään samat setit. :D
Missään en sanonut syöväni tuollaista määrää monta kertaa viikossa (saati, että paljonko noista seteistä syön oikeasti kerralla)?
Yritetään olla syömättä iltaisin. Vettä juon ja jos ylivoimainen nälkä yllättää, niin eiköhän jääkaapista löydy jotain tuhtia purtavaa.
En tiedä katsonko, mutta herkuttelen joka tapauksessa. Teen pekonipastaa, sit mulla on missä äksiä, omenalimua ja kismetpatukka.
Vierailija kirjoitti:
Monelta ne muuten alkaa?
Klo 22 alkaa.
Kossupatteri = 6-pulloa Koskenkorvan vichy-vettä
Suolapähkinöitä, focacciaa, irttareita ainaki
Illaksi on varattu erilaisia juustoja, suolakeksejä, patonkia ja oreo-suklaata.
Herkuttelen terveellisesti. Iso kulho papusalaattia jossa papujen lisäksi chili-fetaa, kirsikkatomaatteja, paprikaa, kurkkua, oliiveja, persiljaa ja korianteria, valkosipuli-oliiviöljy-hunaja-lime-kastike.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai katson Viisut - taidan kannustaa Portugalia ja Italiaa tänä vuonna :).
Mutta - olen ihan tosissani yrittänyt laihduttaa, normaalipainon sisällä mikä on kamalan hidasta hommaa. Ja nyt sitten täällä keskustelen itseni kanssa, että menenkö sinne kauppaan vai en.
Gin and tonicin juon varmasti. Mutta ostanko pikkupussin sipsejä? Dippiä? Vihanneksia toki vois myös. Voinko perustella tämän itselleni? Oon niin hyvin pysynyt ruodussa muuten...
Vastustin kiusausta! En hakenut roskaruokaa vaan tein pari lämmintä leipää pizzan ja sipsien korvikkeeksi, hyvää oli ja varmasti vähemmän kaloreita. Jes, hyvä minä :)!
Totta kai katson Viisut - taidan kannustaa Portugalia ja Italiaa tänä vuonna :).
Mutta - olen ihan tosissani yrittänyt laihduttaa, normaalipainon sisällä mikä on kamalan hidasta hommaa. Ja nyt sitten täällä keskustelen itseni kanssa, että menenkö sinne kauppaan vai en.
Gin and tonicin juon varmasti. Mutta ostanko pikkupussin sipsejä? Dippiä? Vihanneksia toki vois myös. Voinko perustella tämän itselleni? Oon niin hyvin pysynyt ruodussa muuten...