Aiotteko katsoa tänään Euroviisut? Mitä herkkuja teillä on sitä varten?
Minulla on sileitä perunalastuja, valkosipulidippiä ja cokista. Mitäs teillä?
Kommentit (39)
Pikku Muumi hedelmäkarkkipussi, Fazerin travel suklaalevy, tortillasipsejä ja salsa + 3 lonkeroa. Kauhee määrä mässyjä, mut kai sitä joskus saa herkutella.
hiton paksukaiset. mulla on vaan siemennäkkäriä.
Kossua ja tupakkaa. Käyn röökillä joka kolmas kappale ja tyhjennän pullon.
En syö mitään teeveen ääressä,sillä konstilla voi tulla ylipainoiseksi.
Ruissipsejä ja dippiä, Sprite Zeroa, salmiakki-suklaapalloja.
On niin paha k etten uskalla lähteä kauppaan, eli puurolla ja mustalla kahvilla mennään.
Elonen-leipomon Mangomarmori-kakkupala, Fazerin vadelmajogurtti-täytepatukka, Jacky-vanukas vanilja-suklaa ja Aino lumoava lakritsi -jäätelörasia.
En siis aio syödä noita kaikkia, vaan valita niistä mieleiseni herkut.
En ole "paksukainen", kuten joku edellä nimitteli ketjuun vastanneita herkuttelijoita, vaan hoikka ja liikunnallinen. Tänään minulla on karkkipäivä.
Mulla on oksennuspussi varalla, kun Jenni Vartiainen kertoo Suomen pisteet.
Joo ehdottomasti katsotaan miehen kanssa, vaikka suurin osa lauluista on aikamoista kuraa :D Meinattiin tehdä nachoja uunissa, eli tortillasipsejä, salsaa, jalapenoja ja raastettua cheddaria samaan astiaan uuniin. Lisäksi päälle vielä kermaviiliä kun juusto on sulanut. Juomista en tiedä, mutta itse en tällä hetkellä juo alkoholia, joten vesi/jäätee linjalla ainakin itse menen.
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta niistä herkuista pitää tehdä? Eikö TV:tä voi katsoa mässyttämättä koko ajan jotain?
Älä kysele tyhmiä. Ollaan mammapalstalla, täällä haetaan lähikaupasta mässyä vaikka ihan ripulointia varten.
Vierailija kirjoitti:
Pikku Muumi hedelmäkarkkipussi, Fazerin travel suklaalevy, tortillasipsejä ja salsa + 3 lonkeroa. Kauhee määrä mässyjä, mut kai sitä joskus saa herkutella.
"Joskus saa herkutella" eli kolme kertaa viikkoon vähintään samat setit. :D
Ruisnachoja, guacamolea, iriksiä ja limua
Ajattelin hakea kaupasta pari ES:ää, ehkä salmiakkisuklaata, ja sitten normisuklaata ja jotain sipsiä jaettavaksi kavereiden kanssa.
Ja tämänpäiväistä Euroviisu-katsomoa varten matkustinkin sitten n. 7 tuntia. 😂
3 pussia sipsiä, 3 karkkipussia, litran lakujäde, 1,5l pullo kevyt cokista, 3 levyä Fazerin makulevyjä ja Ceasar salaatti. Olen paastonnut viikon ja olen hoikka. Tänään aion herkutella.
Varmaan teen ruisleivät, siihen päälle paistettua kananmunaa ja juustoa
Itsetehtyä sitruunalakritsijuustokakkua.🍰🤤
En edes katso euroviisuja tänä vuonna. Vilkaisin semifinaalit ja samaa kuraa kaikki biisit kuin aina ennenkin, mikään ei jäänyt mieleen. Onko sille jokin syy miksi euroviisuissa esitetään lähes yksinomaan siirappisia ja pinnallisia rakkauslauluja? Jossain välissä oli vähän erikoisempiakin niinkuin Lordi ja Verka Serducha. Aina odotan että jos tänä vuonna olisi jotain kiinnostavaa, mutta joudun pettymään. Jos Suomesta menis joku metallibändi kisaamaan niin aivan varmasti katsoisin :D
Sipsiä, dippiä, limpparia ja yksi olut.
Tuskin katsomme. Tapoihimme ei myöskään kuulu töllön ääressä mässäily.
Montako aloitusta niistä herkuista pitää tehdä? Eikö TV:tä voi katsoa mässyttämättä koko ajan jotain?