Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinksahtanut perhekuvio exän kanssa

Vierailija
13.05.2017 |

Erosin siis exästäni helmikuussa ja hän soittelee mulla varmaankin noin 5-10 kertaa päivässä. Viikonloput vietämme yleensä yhdessä, sillä meillä on pieniä lapsia. Exäni on minua kohtaan ilkeä ja väkivaltainenkin edelleen. Elatusmaksuja hän ei ole maksanut, mutta on ostanut joitain arvokkaita tavaroita, tosin hän myös kiristää niillä ja uhkaa viedä pois jne.

Tänään oli tarkoitus viettää taas lauantai yhdessä, mutta aikataulut alkoivat heittää jo puolenpäivän aikaan. Mies sitten vei kuopuksen mukanaan "hetkeksi" ja meidän oli esikoisen kanssa tarkoitus liittyä joukkoon vähän myöhemmin. He sitten hävisivätkin jonnekin, enkä tiedä, aikooko hän palauttaa kuopusta (=lempilastaan) mulle huomiseksi, kun on äitienpäiväkin. Jos soitan ja kysyn asiasta, hän laittaa luurin korvaan tai ei enää vastaa puhelimeen. Yritän selittää, miten olen pettynyt odotteluun, mutta mies laittaa luurin korvaan. Ja paria tuntia myöhemmin soittelee taas.

Mikä tähän auttaisi? Miten pääsisin hänestä eroon? Hän on välillä mukava, mutta suurimman osan ajasta ilkeä ja epäluotettava vedättäjä. Help.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi ottaa yhteyttä turvakotiin ja hoitaa vaikka heidän avullaan esim. elatusasiat kuntoon. Samalla saat etäisyyttä exääsi.

Turvakotiin on neuvottu ap menemään varmaan satoja kertoja. Turvakotl ei hänelle kelpaa missään tapauksessa. Aina löytyy joku " syy" miksi ei.

Epäilen jo minäkin että ap:lla on itselläänkin joku diagnoosi: Asperger-jumittamista ja jankkausta havaittavissa.

Lapset täysin turvattomia ja tramatisoitineita vuosien rallista. Niitäpä hedelmiä sitten korjataan...

Eivät he ole täysin turvattomia. Arki luonani on vakaata ja turvallista. Rutiinit hoidetaan ja lapsista välitetään ja heidän perustarpeensa hoidetaan. Mitään päihteitä ei käytetä ikinä. Ja mitä tarkoitat "vuosien rallilla"? Isällä nyt on kuitenkin se oikeutensa tavata lapsiaan ja aluksi luulin, että lapsille olisi hyväksi se, että pidämme yhteyttä ja vietämme viikonloput osin yhdessä. Mitä konkreettista ehdotat? Olen ollut yhteydessä turvakotiin useamman kerran ja asumme erillään exästä. Exä vaan haluaa kontrolloida muuten. T. Ap

Vierailija
42/47 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ap myös itse se exällesi soittelu, yhteiset autoajelut ja puistokäynnit.

Meillä harrastetaan myös yhteisiä autoajeluita, puistokäyntejä ja soitteluja. Eli paljon yhteistä tapauksesi kanssa, tosin meillä ei uhkailla eikä kadota toisen lapsen kanssa mihinkään....

No huh huh. Mäkin melkein pelkään että joku luulee että olen itse tuo ap kun niin paljon yhtäläisyyksiä on tavallaan paitsi toisaalta ei olekaan. Toivottavasti joku ei luule että olen ap...  p.s kuka manipuloi ja ketä ja kuka alistaa ja ketä vai alistaako tai manipuoloiko. Asiat eivät ole aina niin miten ne miellätte päässänne jostain pariskunnasta...

Uskoisin, että kaltaisiamme on Suomessa tuhansia. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi ottaa yhteyttä turvakotiin ja hoitaa vaikka heidän avullaan esim. elatusasiat kuntoon. Samalla saat etäisyyttä exääsi.

Turvakotiin on neuvottu ap menemään varmaan satoja kertoja. Turvakotl ei hänelle kelpaa missään tapauksessa. Aina löytyy joku " syy" miksi ei.

Epäilen jo minäkin että ap:lla on itselläänkin joku diagnoosi: Asperger-jumittamista ja jankkausta havaittavissa.

Lapset täysin turvattomia ja tramatisoitineita vuosien rallista. Niitäpä hedelmiä sitten korjataan...

Ja siis mulla ei ole mitään mt-diagnoosia. T. Ap

Vierailija
44/47 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuolla jankkaamisella kyllä uskoisi ettei ole. Ja ei tarvitse olla alkoholisti/aineiden käyttäjä jne, että lapset kokisivat turvattomutta ja ahdistusta. Teidän hullut kuviot kyllä lapsetkin aistii, vaikka tuskin sitä ymmärtävätkään.

Vierailija
45/47 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä aloitus ole ollut täällä ennenkin, eri nimellä?

Nyt pitää topakoitua, aikuinen nainen!

Vierailija
46/47 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia viettää viikonloppuja yhdessä jos ollaan erottu.Kuulostat ap läheisriippuvaiselta ja annat exän pomputtaa sua mennen tullen. Ja kyllä sinun ikäisesi voi tavata vielä uuden miehen, itse tapasin nykyisen 38-vuotiaana vaikka lapsi.Ota lakimies avuksi ja hanki selkäranka, ei huoltajuutta äidiltä viedä jos et ole alkoholisti tai narkkari.

Vierailija
47/47 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla, ja saat kyllä jos hakeudut hoitoon.