Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SKAM-gallup!

Vierailija
13.05.2017 |

Kuka näistä on lempparisi Skamissa? :-)

SKAM-gallup!

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-Chris on helkkarin kuuma mutta kyllä se Isak silti on lemppari.

Vierailija
4/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma, Sara ym. puuttuvat?

Terkkari on paras!

Vierailija
5/22 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isak!

Vierailija
6/22 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä William on noin monen lemppari :o

Vierailija
7/22 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William oli hirvee. Muistan ikuisesti sen, kun Noora luuli olevansa huumattu ja raiskattu ja William vetää marttyyrimäiset herneet nenään, marssii raivoissaan koulusta Nooran juostessa perään. Ja sitten vaan suoraan portista ulos repien itsensä irti Noorasta, joka yrittää saada Williamin rauhoittumaan ja kuuntelemaan myös häntä. Ja maahan kaatunut Noora jää perään katsomaan, kuin William poistuu paikalta ajatellen vain itseään... Minä-minä-minä-William.

Vierailija
8/22 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää edes on? Äänestin, vaikken ole tuosta koskaan kuullutkaan.

Vierailija
9/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William oli hirvee. Muistan ikuisesti sen, kun Noora luuli olevansa huumattu ja raiskattu ja William vetää marttyyrimäiset herneet nenään, marssii raivoissaan koulusta Nooran juostessa perään. Ja sitten vaan suoraan portista ulos repien itsensä irti Noorasta, joka yrittää saada Williamin rauhoittumaan ja kuuntelemaan myös häntä. Ja maahan kaatunut Noora jää perään katsomaan, kuin William poistuu paikalta ajatellen vain itseään... Minä-minä-minä-William.

Näihin kahteen. Mun lemppari totta puhuen ainakin oli William. Joka hahmossa on hyvät ja huonot puolensa, mutta kuitenkin. Yllättävän moni silti piti Williamista mitä olen lukenut ja harmittelee kun Thomas ei jatkanut sarjassa toisen kauden jälkeen, samoin mua. Nooran ja Williamin suhde lopetettiin aivan väärällä tavalla.

Mä kun taas en pidä melkein yhtään Isakista toisin kuin moni muu enkä pahemmin kolmos kaudestakaan, joten jokaisella oma mielipide. En itsekään ymmärrä miten niin moni pitää Isakista ja moni taas ei ymmärrä Williamia.

Vierailija
10/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isak on lemppari, tykkään myös vildestä.

Vierailija
11/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, en tiennyt, että I&E on noin suosittuja, vaikka itsekin Eveniä äänestin ja kolmoskausi lemppari. Isakista en ehkä pitänyt ihan niin paljoa persoonana, mutta se rakkaustarina oli vaan todella kiinnostava (ja ihana <3).

Vierailija
12/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vaihtoehto "ei kukaan"?

Vierailija
13/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihin kahteen. Mun lemppari totta puhuen ainakin oli William. Joka hahmossa on hyvät ja huonot puolensa, mutta kuitenkin. Yllättävän moni silti piti Williamista mitä olen lukenut ja harmittelee kun Thomas ei jatkanut sarjassa toisen kauden jälkeen, samoin mua. Nooran ja Williamin suhde lopetettiin aivan väärällä tavalla.

Mä kun taas en pidä melkein yhtään Isakista toisin kuin moni muu enkä pahemmin kolmos kaudestakaan, joten jokaisella oma mielipide. En itsekään ymmärrä miten niin moni pitää Isakista ja moni taas ei ymmärrä Williamia.

Koska William ei ikinä tehnyt parannusta? Taas neljännellä kaudella paljastui uusi kusipäinen teko, eli William lähetti Nooran yksin oikeudenkäyntiin Nicoa vastaan eikä tullut mukaan tukemaan. Sitten suuttui  taas Nooralle, joka ei yksin uskaltanutkaan kohdata Nicoa. William on itsekäs eikä osaa asettua toisen ihmisen asemaan. Hänen tunteensa ja vihansa ovat aina tärkeämpi. Jopa silloin kun tyttöystävä joutuu kohtaamaan Williamin manipuloivan psykopaattiveljen ja on luonnollisesti tilanteesta todella ahdistunut ja peloissaan.

Vierailija
14/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää edes on? Äänestin, vaikken ole tuosta koskaan kuullutkaan.

:D

Ketä äänestit?

Vierailija
15/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hirveästi Isakista ja Evenistä, mutta tähän vastasin kuitenkin Vilde. Hahmossa on edelleen jotain selvittämätöntä, josta haluaisin tietää enemmän, ja harmittaa kyllä, ettei hän koskaan saa omaa kautta.

Vierailija
16/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on vaihtoehto "ei kukaan"?

Että ei osallistu gallupiin ollenkaan xD

Vierailija
17/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotonta vastata. Olisi pitänyt saada valita ainakin kolme. Tai sitten suoraan inhokkiäänestys. Äänestin kuitenkin Vildeä, vaikka Sana ja Chris olisivat myös ansainneet ääneni. Ja Yousef. Ja Eskild.

Vierailija
18/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska William ei ikinä tehnyt parannusta? Taas neljännellä kaudella paljastui uusi kusipäinen teko, eli William lähetti Nooran yksin oikeudenkäyntiin Nicoa vastaan eikä tullut mukaan tukemaan. Sitten suuttui  taas Nooralle, joka ei yksin uskaltanutkaan kohdata Nicoa. William on itsekäs eikä osaa asettua toisen ihmisen asemaan. Hänen tunteensa ja vihansa ovat aina tärkeämpi. Jopa silloin kun tyttöystävä joutuu kohtaamaan Williamin manipuloivan psykopaattiveljen ja on luonnollisesti tilanteesta todella ahdistunut ja peloissaan.

Vähän veikkaan, että toi koko juttu piti keksiä sarjaan sen takia kun Thomas ei enää halunnut jatkaa Skamissa. Olis asiat voinut mennä eri tavalla jos Thomas olis jatkanut. Ei voi tietää, mutta edelleenkään en voi sille mitään, että William on suosikkini sarjassa. Mielipiteet jokaisella.

Vierailija
19/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva. Se on tytöistä tavallisin. Jonaksen ja Evan seurustelu draamoineen muistutti eniten omia sen aikaisia draamoja ja huippuhetkiä. Just se ettei tuttöystävän kanssa uskalla/osaa puhua suoraan ja rehellisesti. M28

Vierailija
20/22 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän veikkaan, että toi koko juttu piti keksiä sarjaan sen takia kun Thomas ei enää halunnut jatkaa Skamissa. Olis asiat voinut mennä eri tavalla jos Thomas olis jatkanut. Ei voi tietää, mutta edelleenkään en voi sille mitään, että William on suosikkini sarjassa. Mielipiteet jokaisella.

Mutta sit toisaalta Nooraa ei näytetty käymässä Oslossa oikeudenkäynnin aikana. Siitä on vain hänen kertomuksensa. Eli tuo kohtaus olisi voitu kirjoittaa myös niin, että Noora kertoo: Kävimme Williamin kanssa täällä, mutta en pystynyt menemään oikeuteen. Palasimme takaisin Lontooseen, mutta Williamia hiersi se, etten todistanut veljeä vastaan. Ja muuten sama stoori... Kyllä se William on kusipää, mutta jostain syystä kauhea puolustelu hänen puolestaan. Ja sen takia monet pettyivät Nooraan. Koska hän ei ollutkaan se itsenäinen ja vahva nainen, jota esitti. Vaan käsipuolessa riippuva sätkynukke.