Hei feministit: miehenä KIELLAN teitä tekemästä minulle voileipiä
Kommentit (36)
Teen sinulle voileivän halusit tai et. Näinkö se piti mennä? : D
Vierailija kirjoitti:
Teen sinulle voileivän halusit tai et. Näinkö se piti mennä? : D
Taisit nähdä psykologisen huiputukseni läpi...
Teen mielelläni sinulle voileivän, ihan vaivojani säästämättä. Leivon ensin leivän, käytän homehtunutta jauhoa, johon sekaan jauhan torajyviä. Leivän päällystän sienipikkelsillä, jonka valmistan valkoisesta kärpässienestä ja seitikistä, koristeeksi ripotan kauniin punaisia kielonmarjoja. Viimeistely vuosikerta majoneesilla. Ja sun pakko syödä, kun tämä feministi niin sanoo!
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Ole huoleti, tuskin sinulle niitä leipiä kukaan tekee, ei mies, nainen, tai feministi, ei edes pyytämällä.
Täällähän nyt on oikein feministimiesten virkkuukerho koolla! Olen pahoillani jos paikkoihisi meni hiekkaa.
Älä valehtele, sinä et ymmärrä mitä "olen pahoillani" tarkoittaa.
Tässä sinulle lusikka jolla voit kaivaa hiekat pil... pilanpäiten
Valitettavasti työssä teen voileipiä ja muita syötäviä. Saattaa olla että olet vahingossa mennyt syömään feministin tekemän leivän :(
Toivottavasti et pahasti järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti työssä teen voileipiä ja muita syötäviä. Saattaa olla että olet vahingossa mennyt syömään feministin tekemän leivän :(
Toivottavasti et pahasti järkyttynyt.
Ironista että feministi on päätynyt voileivän teon ammattilaiseksi. Kun se on niin vaikeaa tehdä niitä miehillenne.
Kiellätkö myös aurinkoa nousemasta lännestä ja kiviä levitoimasta?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei selvästikään ole ollut tarpeeksi imuroitavaa kun olet ehtinyt miettiä noin filosofisia juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei selvästikään ole ollut tarpeeksi imuroitavaa kun olet ehtinyt miettiä noin filosofisia juttuja
Mies imuroi sillä aikaa kun olin lasten kanssa ulkona.
Hah! Ap on sellainen, joka ei ole koskaan pimppaa nähnytkään! :D Paitsi ehkä unissaan. Tee itse leipäsi, jos osaat... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies imuroi sillä aikaa kun olin lasten kanssa ulkona.
Juuri tuota tarkoitin.
Aion tulla antamaan vinkkejä miehellesi kuinka paremmin pitää sinut kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Ap on sellainen, joka ei ole koskaan pimppaa nähnytkään! :D Paitsi ehkä unissaan. Tee itse leipäsi, jos osaat... :)
Itse et ole saanut riittävästi meisseliä kun haudot tuollaista kapinahenkeä
Kelpaa mutta haluan vain vähän käskyttää teitä että opitte tavoille