Miksi miehet ei lämpene mulle?
Taustatietona ulkonäkö, kun joku sitä kuitenkin kysyy: 27 v nainen, 163/57, brunette, kivannäköinen & ulkonäöltään klassinen, ei lävistyksiä/tatuointeja
Luonteeltani olen positiivinen, hymyileväinen, sopivan puhelias (en introvertti/ekstrovertti), kyselen muilta heidän harrastuksistaan/kuulumisistaan jne. Mikään erityisen räväkkä/jännittävä en ole, enemmän sellaista vaimomatskua (tällaisen kommentin olen kuullut). Alkoholia käytän vähän, en polta. Arvoiltani olen maanläheinen ja arvostan toisissa ihmisissä empaattisuutta, rauhallisuutta ja toisten ihmisten kunnioittamista ja kohtelemista hyvin. En siis ole kiinnostunut ns. hyvännäköisistä miehistä, joiden elämässä tärkeää on hyvä palkka, nainen ja kallis auto, vaan ihan tavallisista miehistä, joiden seurassa on hyvä olla eikä tarvitse olla mitään muuta kuin on.
Olen havahtunut siihen, etteivät miehet lämpene mulle. Baarissa ei koskaan tulla iskemään, vaan miehet ovat kiinnostuneita kaveristani. Jos käyn yksin, kukaan ei tule puhumaan ellen itse mene juttelemaan (ja silloinkaan miestä ei kiinnosta). Olen itse yrittänyt tehdä aloitteita esim. samalla alalla olevien miesten suhteen, mutta miehet ovat osoittautuneet varatuiksi tai heitä ei kiinnosta. Kauniiksi ja viehättäväksi miehet sanovat (myös kaverimiehet, jotka hekin ovat varattuja), mutta siihen se jää. Olen kysynyt myös puolitutuilta miehiltä (varattuja hekin), onko minussa jotain luotaantyöntävää. Ovat sanoneet, etteivät todellakaan ymmärrä miksei mua lähestytä missään. Mistä ihmeestä tässä on kyse, kun miehet ei lämpene mulle? Puuttuuko musta se kuuluisa "jokin"? Onko jollain muulla ollut vastaavanlainen tilanne?
Ap
Kommentit (33)
Kaunis ja muuten täydellinen nainen, jolle tavismiehet ei lämpene. Ei ole mahdollista.
Joko nainen ei ole kaunis ja täydellinen, tai sitten tavismiehet ovat todellisuudessa top 5 % miehiä.
Vain ap voi meille kertoa, kummasta on kyse.
Olet tylsä? Kiva, kiltti ja tylsä? Eihän sitä itse välttämättä tajua, eikä kukaan voi sitä sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä? Kiva, kiltti ja tylsä? Eihän sitä itse välttämättä tajua, eikä kukaan voi sitä sanoa ääneen.
Kyllä ne tavisäijät kauniille naiselle lämpenee, vaikka olisi kuinka tylsä. Suurin osa naisista sitä paitsi ON tylsiä. Katso nyt vaikka lounasporukoiden dynamiikkaa, niin miehet heittää läppää ja naiset vaan on.
Rupee vetään kunnon kännejä. Ala polttaan. Ota pari tatskaa ja nännikorut.
Lopeta vaimomatskuna oleminen. Ala harrastaan hillitöntä seksiä vaarallisen näköisten tyyppien kanssa. Niin vientiä alkaa olemaan ja vaikket saisi poikaystävää, niin varmasti saat munaa ja vaihtelua, elämänlaatu kohenee.
Baareissa (ja muuallakin kyllä) miehillä on kuvainnollisesti sanoen seksisävytteiset silmälasit päässä. He puhuvat kyllä arvostavansa tavallisia kilttejä naisia, mutta oikeasti eivät huomaa heitä vaan ne tyrkyt ja överiseksikkäästi laittautuneet jännänaiset.
Miehet huomaavat ne tavalliset värittömämmät naiset vasta toistuvassa kontaktissa esim opiskelupaikassa, harrastuksessa ja työsdä jne, jossa tapaa saman ihmisen useasti ja tutustuu sitä kautta. Eli semmoisesta paikasta pitää kilttinaisen etsiä miestä eikä baarista.
Kysytään näinpän. Miksi olet painanut ruksia tinderissä kohdallani?
Lähesty jotain kilttiä, ujoa, hiljaista ja arkaa miestä. Unohda ne menestyvät jännämiehet.
Miehet lämpenevät ap:lle mutta ap etsii jännää, charmikasta heittäytyjää, riskinottajaa, joka osaa lukea ja tulkita energiatasoja ja olla salaperäinen mutta avoin sielu. Veikkaan ettei ap:lle kelpaa tavallinen tallaaja. Totuus on se että iso osa miehistä lämpenee ihan tavallisillekin naisille mutta tavallinen nainen ei lämpene tavallisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet lämpenevät ap:lle mutta ap etsii jännää, charmikasta heittäytyjää, riskinottajaa, joka osaa lukea ja tulkita energiatasoja ja olla salaperäinen mutta avoin sielu. Veikkaan ettei ap:lle kelpaa tavallinen tallaaja. Totuus on se että iso osa miehistä lämpenee ihan tavallisillekin naisille mutta tavallinen nainen ei lämpene tavallisesta miehestä.
Naiset tyytyvät tavalliseen mieheen vasta siinä reilu 30-vuotiaana kun jännää pelimiestä on etsitty 10 vuotta ja kaikki kortit on katsottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tyytyvät tavalliseen mieheen vasta siinä reilu 30-vuotiaana kun jännää pelimiestä on etsitty 10 vuotta ja kaikki kortit on katsottu.
Höpö höpö. "Hieman" kulunut klisee. Mitäpä jos kokeilisit joskus omilla aivoilla ajattelua copy-paste-runkuttamisen sijasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. "Hieman" kulunut klisee. Mitäpä jos kokeilisit joskus omilla aivoilla ajattelua copy-paste-runkuttamisen sijasta?
Se on fakta, eikä sinun "höpö höpö" -argumentti sitä muuta.
Hei haloo nyt. Jokaisessa ihmisessä on vikoja. Voi olla, että ap on sokea jollekin "vialleen", mutta täydellistä ihmistä ei ole, eikä täydellistä ihmistä pidä etsiä (koska sellaista ei ole). Eikä pidä yrittää olla täydellinen, koska se on mahdotonta. Sanoisin, että olennaista on tulla sinuiksi niiden omien vikojensa kanssa, ja kehittää hyvä itsetunto, jossa vaikka voi nauraa niille vioilleen, eikä ottaa niitä kovin vakavasti.