Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ei lämpene mulle?

Vierailija
13.05.2017 |

Taustatietona ulkonäkö, kun joku sitä kuitenkin kysyy: 27 v nainen, 163/57, brunette, kivannäköinen & ulkonäöltään klassinen, ei lävistyksiä/tatuointeja

Luonteeltani olen positiivinen, hymyileväinen, sopivan puhelias (en introvertti/ekstrovertti), kyselen muilta heidän harrastuksistaan/kuulumisistaan jne. Mikään erityisen räväkkä/jännittävä en ole, enemmän sellaista vaimomatskua (tällaisen kommentin olen kuullut). Alkoholia käytän vähän, en polta. Arvoiltani olen maanläheinen ja arvostan toisissa ihmisissä empaattisuutta, rauhallisuutta ja toisten ihmisten kunnioittamista ja kohtelemista hyvin. En siis ole kiinnostunut ns. hyvännäköisistä miehistä, joiden elämässä tärkeää on hyvä palkka, nainen ja kallis auto, vaan ihan tavallisista miehistä, joiden seurassa on hyvä olla eikä tarvitse olla mitään muuta kuin on.

Olen havahtunut siihen, etteivät miehet lämpene mulle. Baarissa ei koskaan tulla iskemään, vaan miehet ovat kiinnostuneita kaveristani. Jos käyn yksin, kukaan ei tule puhumaan ellen itse mene juttelemaan (ja silloinkaan miestä ei kiinnosta). Olen itse yrittänyt tehdä aloitteita esim. samalla alalla olevien miesten suhteen, mutta miehet ovat osoittautuneet varatuiksi tai heitä ei kiinnosta. Kauniiksi ja viehättäväksi miehet sanovat (myös kaverimiehet, jotka hekin ovat varattuja), mutta siihen se jää. Olen kysynyt myös puolitutuilta miehiltä (varattuja hekin), onko minussa jotain luotaantyöntävää. Ovat sanoneet, etteivät todellakaan ymmärrä miksei mua lähestytä missään. Mistä ihmeestä tässä on kyse, kun miehet ei lämpene mulle? Puuttuuko musta se kuuluisa "jokin"? Onko jollain muulla ollut vastaavanlainen tilanne?

Ap

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen nainen mutta vastaan silti. Kuvailisi perusteella sulla on hirveä tarve vakuutella miten normaali ja hyvä olet "vaimomatskua" et polta, et kerskailee et ole pinnallinen jne. Se on aika muovista. Et vaikuta aidolta ihmiseltä, joilla on myös huonoja puolia, vikoja ja virheitä. Miehet arvostaa aitoutta.

Tällanen fiilis mulla.

Vierailija
2/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä maamme kulttuuri sellainen, että on vain törkytijottelijoita, mutta puuttuu kokonaan sellainen naisten ulos pyytäminen.

Ei ole luontevia tapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen nainen mutta vastaan silti. Kuvailisi perusteella sulla on hirveä tarve vakuutella miten normaali ja hyvä olet "vaimomatskua" et polta, et kerskailee et ole pinnallinen jne. Se on aika muovista. Et vaikuta aidolta ihmiseltä, joilla on myös huonoja puolia, vikoja ja virheitä. Miehet arvostaa aitoutta.

Tällanen fiilis mulla.

Mainitsin tossa tuollaiset seikat, joilla monille on merkitystä (alkoholinkäyttö, polttaminen, elämäntavat). En peittele huonoja puoliani, vikojani tai virheitäni, vaan puhun myös niistä. Aika usein heitän heikkouksistani jonkinlaista läppää. :D

Ap

Vierailija
4/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä. Uskallatko olla Nainen? Heikompi, joka rohkeasti heittäytyy ritarin käsivarsille? Joka luottaa omaan viehätysvoimaansa ja näyttää sen? Ja ethän myöskään ole hiirulainen?

Vierailija
5/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha mun makuun. ;)

M50

Vierailija
6/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais, mutta en käy baareissa.

Sinkkum

Vierailija
7/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ongelmasi on että etsit väärästä paikasta. Baarissa ollaan hakemassa seuraa usein "sillä mielellä" tai sitten alkoholin sumentamin aivoin.. Toki parisuhteita alkaa myös yhden yön jutuista jne, mutta ehkä se on nykypäivänä harvinaisempaa. Ja haluatko edes miehen, joka juoksee baareissa? Kuulostat sellaiselta fiksulta, kiltiltä ja rauhalliselta ja luotettavalta ns. naapurintytöltä. Et välttämättä ole miesten baarietsinnän kohderyhmää. Ehkä jokin sinun olemuksessa viestissää, että sinulta ei irtoaisi seksiä baarin jälkeisenä yönä, joten et saa iskuyrityksiä baarissa. Baarissa tullaan iskemään naisia, jotka antavat itsestään hieman helpon vaikutelman, tai seikkaulunhaluisen vaikutelman, tai rennon vaikutelman. Baarissa mies kiinnittää huomiota naisiin, joiden hän arvioi todennäköisemmin lähtevän mukaan "jatkoille". Vaikka mies ei olisikaan etsimässä pelkkää seksiä. Ehkä jokin sinussa antaa vaikutelman, että sinua pitäisi yrittää "liikaa", jotta sinusta saisi baarin kautta seuraa. Tai ehkä sinusta näkyy, että et tykkää ryyppäämisestä, niin sellaiset miehet jotka itse tykkää ryypätä, eivät halua naista joka ei innostu alkoholin sävyttämästä ajanvietosta.

Ehkä sinun pitäisi etsiä seuraa netistä, kavereiden kavereista vaikka sokkotreffien muodossa tai alkoholittomissa ajanvietoissa, harrastuksista jne.

Vierailija
8/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet sellainen kiirakorpimainen. Kaunis, mutta täysin hajuton.

Vierailija
9/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prööt!! 

Vierailija
10/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimomatskua isketä baarissa. Sun kannattaa yrittää lisätä elämääsi monipuolisesti tilanteita, joissa pääset tutustumaan uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin kivan tekemisen varjolla. Harrastuksia, kursseja, tapahtumia, mitä nyt tuleekaan mieleen..

Vierailija
11/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustatietona ulkonäkö, kun joku sitä kuitenkin kysyy: 27 v nainen, 163/57, brunette, kivannäköinen & ulkonäöltään klassinen, ei lävistyksiä/tatuointeja

Luonteeltani olen positiivinen, hymyileväinen, sopivan puhelias (en introvertti/ekstrovertti), kyselen muilta heidän harrastuksistaan/kuulumisistaan jne. Mikään erityisen räväkkä/jännittävä en ole, enemmän sellaista vaimomatskua (tällaisen kommentin olen kuullut). Alkoholia käytän vähän, en polta. Arvoiltani olen maanläheinen ja arvostan toisissa ihmisissä empaattisuutta, rauhallisuutta ja toisten ihmisten kunnioittamista ja kohtelemista hyvin. En siis ole kiinnostunut ns. hyvännäköisistä miehistä, joiden elämässä tärkeää on hyvä palkka, nainen ja kallis auto, vaan ihan tavallisista miehistä, joiden seurassa on hyvä olla eikä tarvitse olla mitään muuta kuin on.

Olen havahtunut siihen, etteivät miehet lämpene mulle. Baarissa ei koskaan tulla iskemään, vaan miehet ovat kiinnostuneita kaveristani. Jos käyn yksin, kukaan ei tule puhumaan ellen itse mene juttelemaan (ja silloinkaan miestä ei kiinnosta). Olen itse yrittänyt tehdä aloitteita esim. samalla alalla olevien miesten suhteen, mutta miehet ovat osoittautuneet varatuiksi tai heitä ei kiinnosta. Kauniiksi ja viehättäväksi miehet sanovat (myös kaverimiehet, jotka hekin ovat varattuja), mutta siihen se jää. Olen kysynyt myös puolitutuilta miehiltä (varattuja hekin), onko minussa jotain luotaantyöntävää. Ovat sanoneet, etteivät todellakaan ymmärrä miksei mua lähestytä missään. Mistä ihmeestä tässä on kyse, kun miehet ei lämpene mulle? Puuttuuko musta se kuuluisa "jokin"? Onko jollain muulla ollut vastaavanlainen tilanne?

Ap

Tummensin tuolta muutamia kohtia. Niiden perusteella vaikuttaa siltä, että etsit sellaista miestä, jota ainakin isojen kaupunkien koulutetut, fiksut, empaattiset naiset etsivät, siis sellaiset naiset joille henkinen puoli ja arvot on tärkeää eivätkä näytä itse miltään rakennekynsi-tekoblondi-bimboilta tatuointeineen. No. Tällaisia naisiahan on ainakin suurissa kaupungeissa (en tunne pieniä kaupunkeja, siksi en niistä tiedä) suurin osa naisista. Eli suurin osa ikäluokkasi naisista hakee juurikin miestä, joka on empaattinen, kohtelee muita ihmisiä hyvin ja kunnioittaa muita ihmisiä, on rauhallinen, ei juo liikaa eikä oikein poltakaan, omaa "humanistiset" arvot, ei ole läpeensä tatuoitu white trash -äijä, miestä jolle status ja kalliit autot ei ole tärkeitä. Tämähän on melkein kaikkien naisten ihannemies. No tällaisia miehiä on kuitenkin ehkä vain 10 % ikäluokan miehistä. Ehkä vähemmän... Ja nämä miehet ei kaikki edes baareissa käy. Haluat löytää sen miehen, jonka melkein kaikki naiset haluavat itselleen saada.

Ei sinulle kelpaisi tatuoitu joka viikonloppu baarissa bilettävä mies. Eikä mies, joka olisi itsekäs, epäempaattinen, pyrkyri jne.  

Sinun on vaikea löytää miestä, koska kohderyhmäsi on harvinainen ja se kaikkein halutuin. Ja miehet osaavat arvioida naisesta, että millaista miestä tuo nainen etsii ja millaisen kelpuuttaa. Sinusta näkyy, että etsin kuvaamaani miestä. Ja jos mies ei itse edusta sitä miesryhmää, niin hän ei lähesty sinua. Koska miksi lähestyisi? Ei hän kuitenkaan saisi sinua.

Vierailija
12/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajenna vähän harrastuspiiriä. Käy teatterissa, oopperassa, taidenäyttelyissä, messuilla jne. Mikä koulutus sinulla on? Noilla esitiedoilla kyllä olisit minun silmissäni ehdottomasti se, josta kiinnostun.

M27

Vierailija
13/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena tulee mieleen mitä aikaisempikin jo kommentoi, ehkä alitajuisesti yrität olla liian normaali jolloin ihminen vaikuttaa persoonattomalta ja sinua tuntematta eivät/et pääsekään paria lausetta pidemmälle. Käyttäydytkö miespuolisten ystäviesi seurassa samalla tavalla kuin esim.baarissa? Jos näin - koita samaa uusien tuttavuuksienkin kojdalla. Uskalla jeittäyttyä ensin ns.kaveriksi niin ehkä juttu alkaa luistamaan helpommin.

Itselläni on päinvastainen ongelma. Olen seurassa kun seurassa vähän kuin yksi jätkistä, hieman hullunkurinen, heitän vitsiä (myös itsestäni), pukeudun esim. risaisiin farkkuihin mutta panostan taas välillä meikkaamiseen. Ja ex-tempore reissuille gietysti ilman meikkiä. Tämä siksi, että itseluottamukseni on romuttunut lääkkeiden (masennus ja hermovaurio) tuoman lihomisen myötä ja entinen ulkonäkö 178 cm/69 kg ja kapeat, pöhöttymättömät kasvot ovat entinen muisto vain. En usko että kukaan kiinnostuisi minusta. Siksi en ota stressiä ja ajudun aina jotenkin vahingossa seurustelemaan. Nyt tosin sinkku, arjessahan se masennus yms.näkyvät ja olivat osasyy viimeisimmälle erolle.

Nämä tulivat mieleeni. Ota jotenkin rennommin, ja uskalla heittäytyä täysillä.

Vierailija
14/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin löydä vetoa että olet täysin sokea jollekin ominaisuudellesi. Olet tehnyt aloitteita muutamalle supersonille ja saanut pakit heiltä, perusmiehellä ei ole varaa antaa nätille naiselle pakkeja varsinkaan kun 30v lähenee.

Jos kysyt kavereiltasi mikä sinussa on vikana, luuletko että monikaan tulee suoraan sanomaan sitä?

Tekstin perusteella mahdoton sanoa missä tökkii, livenä luultavasti melkeen kuka tahansa tietää sen hetkessä. Yksittäisenä asiana suuri kaveripoikien määrä ei innosta monia miehiä, mutta tekstin perusteella kyse ei ole tästä.

Vierailija
15/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko epäakateeminen tai vaikutatko siltä?

Vierailija
16/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas virheitä kännykällä näpytellessä. Lisäystä sen verran, että olen kuitenkin koulutettu, hyvässä työssä (välillä tietty sairaslomia) ja baarissa tavannut eksäni, hiljainen ja kunnollinen mies ja päädyimme avoliittoon asti. Ja jatkoille lähdimme kotiini pelaamaan korttia aamuun asti :)

Kaikki on mahdollista! Mutta ehkä tosiaan baari voi olla väärä paikka jos et juo juurikaan alkoholia, vaikka kyllä niihinkin paikkoihin eksyy miehiä jotka tulevat oikeasti yhdelle, ja ulkoinen olemus kertoo paljon. Tsemppiä ja älä yritä liikaa, asioilla on tapana tapahtua juuri silloin kun sitä vähiten odottaa!

Vierailija
17/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Onko rotumme syytä tääääää?

Vierailija
18/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain sellaisen kuvan, että sinulla on huono itsetunto, tämä voi saada yrittämään liikaa. Kerroit tarkkaan, mitä muut ovat kommentoineet ja kysyit onko sinussa jotain luotaantyöntävää. Älä perusta arvoasi muiden (miesten) kommenteille niin sinusta tulee omilla jaloillaan seisova, kiinnostava ihminen. Näin muutkin näkevät sinut kiinnostavana. Huonon itsetunnon omaavien kanssa on raskasta, jatkuvasti saa olla pönkittämässä heidän egoaan.

Vierailija
19/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

727282828 kirjoitti:

Voisin löydä vetoa että olet täysin sokea jollekin ominaisuudellesi. Olet tehnyt aloitteita muutamalle supersonille ja saanut pakit heiltä, perusmiehellä ei ole varaa antaa nätille naiselle pakkeja varsinkaan kun 30v lähenee.

Jos kysyt kavereiltasi mikä sinussa on vikana, luuletko että monikaan tulee suoraan sanomaan sitä?

Tekstin perusteella mahdoton sanoa missä tökkii, livenä luultavasti melkeen kuka tahansa tietää sen hetkessä. Yksittäisenä asiana suuri kaveripoikien määrä ei innosta monia miehiä, mutta tekstin perusteella kyse ei ole tästä.

Asia on täsmälleen näin.

Vierailija
20/33 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vanhempi mies?