Ristiäiset lähetstyy,lä'heisiltä tahdon vielä salata nimen, auttakaa te minua!! Eli Aida
Olen täysin rakastunut tähän nimeen, ongelma on vain hassu taivutus ( Aidalla on synttärit. Missä aidalla?) !
En osaa päättää!!! Adaa en halua tytön nimeksi, enkä Aadaa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Kyllä tuosta Aida tulee :) Aida Illusia Aamutähti <3 <3
AP
Älä viitsi. Kiva provo. Mut oikeesti jos ois tän niminen, niin siitä tulis takuulla joku 120-kilonen kuulantyöntäjä, joka vetää norttia ketjussa ja viskipaukkuja aamiaiseksi, harrastaa sotahistoriaa ja äänestää persuja.
EI TULE MITÄÄN AAMUTÄHTEÄ!
Aida Emilia tai Aida Ellinoora :)
oikea AP
Vierailija kirjoitti:
Ja suussa siitä tulee aita, onko hän perunapellon aita vai mansikkamaan aita? Verkkoaita vai puuaita?
Pohjammaalla siitä tulee hyvinkin pitkälti Aira
Mut mitä välii, kaunis on nimi, jota mietit ap
Aida on kaunis nimi, eikä myöskään mikään keksitty nimi. Mielestäni taivutuksessakaan ei ole mitään ongelmaa. Kansainvälisesti se esiintyy myös muodossa Ayda, tosin itse valitsisin Aida-kirjoitusasun. Antakaa vaan Aida nimeksi, jos se kerran on teistä ihana!
Olisin antanut omalle lapselle Aida nimeksi, mutta mies halusin enemmän toista nimeä, johon päädyttiin. Hyvä nimi!
Tuo d-kirjain tulee olemaan vaikea Suomessa. Vähän niinkuin G - automaattisesti K...
Mikäli se ei haittaa, niin mikä ettei - Aida sopii just niin hyvin kuin hajuvesi lihapullille.
Aitaa, tuu syömäään...
Sukunimi on tietysti joku tyyliin Römppönen.
Vierailija kirjoitti:
oikea AP
Kuulostaa tosi hyviltä nimiltä, ite ehkä tykkään tuon ellinooran kanssa, kun on selkeästi pidempi nimi. Mä oon ite miettinyt Louna nimeä ja ärsyttää sen taivutus, mutta jos se on paras ja ihanin niin rohkeasti vain valitsette sen! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että lapselle pitää ehdottomasti antaa jokin keksimällä keksitty nimi? Erikoisuuden tavoittelua? Tuollaisia nimiä saa kuitenkin aina olla tavaamassa ja selittämässä ja korjaamassa niin mitä sillä on väliä jos taivutuskin on hassu.
Itsekeksimä? Aida mm. on Verdin ooppera ja risteilyfirma (Aida Cruises).
Ihanko Googlesta katsoit juuri äsken? :) Oopperan Aida oli orja, onhan se kiva mielleyhtymä. Lyön vaikka vetoa, että tämä kirjoittaja tai ap tai moni muukaan ei ole koko oopperaa nähnyt eikä edes tiedä siitä muutenkaan mitään. Mutta lapselle pitää vain saada jokin erikoinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikea AP
Kuulostaa tosi hyviltä nimiltä, ite ehkä tykkään tuon ellinooran kanssa, kun on selkeästi pidempi nimi. Mä oon ite miettinyt Louna nimeä ja ärsyttää sen taivutus, mutta jos se on paras ja ihanin niin rohkeasti vain valitsette sen! :)
Ja mikähän ongelma Louna-nimen taivutuksessa muka on? Ajattelitko taivuttaa sen "Lounaan"? :)
Aida on ihana nimi ♡ ja kyllä pitää olla olla aika juntti, jos d-kirjainta ei osaa sanoa! :D
Mä en ees ois aatellu tota taivutusta noin !
Mun nimi Anna, enkä siitäkään oo pahemmin mitään vitsejä kuullu, ja Huom, se on maailman suosituin naisennimi!
Kannattaa antaa se nimi, josta oikeasti eniten itse tykkää ♡
Kiva kun lapsi ei osaa sanoa tuota ns. nimeään. Mikäs sun nimi on?
Aita Illuusia Aamutäti! Ei hyvää päivää. Ei yhtään kuulosta väkisin keksityltä.