Hiljaisuus Samu Haber
Minä nelikymppinen nainen, joka ei koskaan ihastu mihinkään suuntaan ja elän tasapaksua elämää, rakastuin tuohon biisiin ja esittäjän tulkintaan ja esittäjään, kaikkeen. Huh, meni syvälle tunteisiin ja tuli hyvät fiilikset, jotenkin nuoruusaika mieleen.
Kommentit (12)
Katsoin wikipediasta että on samanikäinen kuin itsekin olen 41v, ei ihme että vetoaa. Olisin luullut n.36 vuotiaaksi.
Se Samun tyttis Vivian vai mikä lie on varmaan suomen kaunein nainen! Olut varmaan tosi nuori kun ovat menneet yksiin koska mun mielestä ovat olleet yhdessä jo vuosia.
Samoin kävi täällä, enkä itsekään ole kokenut celebrity crushia pitkään aikaan. Ja onhan Samulla niin hemmetin seksikäs puheäänikin... N45
Iltasanomien mukaan tuohon esitykseen ihastui suunnilleen kaikki muutkin naiset. Naisilla taitaa olla aika homogeeninen miesmaku?
Mun täytyy sanoa, että en ymmärrä. Yritin monta kertaa kuunnella tuon, mutta en vain pysty kuuntelemaan sitä edes kertaalleen läpi. Mielestäni se on tasapaksua renkutusta. En tarkoita pahoittaa kenenkään mieltä tällä, mutta tuo biisi ei kertakaikkiaan osoita mitään koskettavaa minulle. Biisi, jonka kohdalla vaihdetaan radiokanavaa.
N35
Biisi on upea, Irinan esittämänä. Videokin on upea, kuvattu yhdellä otolla (ja Antti Reini...). Sen sijaan tätä Samun tulkintaa en jaksanut edes kuunnella loppuun. Vain Määtä ei pysty katsomaan, kokeilin Ilta-Sanomista. N38
Vierailija kirjoitti:
Se Samun tyttis Vivian vai mikä lie on varmaan suomen kaunein nainen! Olut varmaan tosi nuori kun ovat menneet yksiin koska mun mielestä ovat olleet yhdessä jo vuosia.
Seiskan mukaan pukkaisi jotain erokriisin tapaista. Vivian on majoittunut Lontooseen ja ovat poistelleet yhteiskuviaan somesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan mukaan pukkaisi jotain erokriisin tapaista. Vivian on majoittunut Lontooseen ja ovat poistelleet yhteiskuviaan somesta.
Jeeeee!!
Pidin Samun esityksestä mutta pidän Irinan alkuperäisestä vielä enemmän.
Tykkään Samu Haberista ja Hiljaisuus-biisi on upea.