Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiljaisuus Samu Haber

Vierailija
12.05.2017 |

Minä nelikymppinen nainen, joka ei koskaan ihastu mihinkään suuntaan ja elän tasapaksua elämää, rakastuin tuohon biisiin ja esittäjän tulkintaan ja esittäjään, kaikkeen. Huh, meni syvälle tunteisiin ja tuli hyvät fiilikset, jotenkin nuoruusaika mieleen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Samu Haberista ja Hiljaisuus-biisi on upea.

Vierailija
2/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin wikipediasta että on samanikäinen kuin itsekin olen 41v, ei ihme että vetoaa. Olisin luullut n.36 vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Samun tyttis Vivian vai mikä lie on varmaan suomen kaunein nainen! Olut varmaan tosi nuori kun ovat menneet yksiin koska mun mielestä ovat olleet yhdessä jo vuosia.

4/12 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi täällä, enkä itsekään ole kokenut celebrity crushia pitkään aikaan. Ja onhan Samulla niin hemmetin seksikäs puheäänikin... N45

Vierailija
5/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien mukaan tuohon esitykseen ihastui suunnilleen kaikki muutkin naiset. Naisilla taitaa olla aika homogeeninen miesmaku?

http://www.is.fi/vainelamaa/art-2000005208898.html

Vierailija
6/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy sanoa, että en ymmärrä. Yritin monta kertaa kuunnella tuon, mutta en vain pysty kuuntelemaan sitä edes kertaalleen läpi. Mielestäni se on tasapaksua renkutusta. En tarkoita pahoittaa kenenkään mieltä tällä, mutta tuo biisi ei kertakaikkiaan osoita mitään koskettavaa minulle. Biisi, jonka kohdalla vaihdetaan radiokanavaa.

N35

Vierailija
8/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi on upea, Irinan esittämänä. Videokin on upea, kuvattu yhdellä otolla (ja Antti Reini...). Sen sijaan tätä Samun tulkintaa en jaksanut edes kuunnella loppuun. Vain Määtä ei pysty katsomaan, kokeilin Ilta-Sanomista. N38

Vierailija
9/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Samun tyttis Vivian vai mikä lie on varmaan suomen kaunein nainen! Olut varmaan tosi nuori kun ovat menneet yksiin koska mun mielestä ovat olleet yhdessä jo vuosia.

Seiskan mukaan pukkaisi jotain erokriisin tapaista. Vivian on majoittunut Lontooseen ja ovat poistelleet yhteiskuviaan somesta. 

Vierailija
10/12 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihastuin Samu Haberiin!

Vierailija
11/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan mukaan pukkaisi jotain erokriisin tapaista. Vivian on majoittunut Lontooseen ja ovat poistelleet yhteiskuviaan somesta. 

Jeeeee!!

Vierailija
12/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Samun esityksestä mutta pidän Irinan alkuperäisestä vielä enemmän.