Kytät veivät mieheni putkaan mutta eivät lukeneet oikeuksia!
Ai että, ovat niiiiiiiin kusessa! Laiton pidätys!!! Ai että mä nautin kun saan haastaa koko laitoksen oikeuteen! :D
Kommentit (20)
Joo joo. Ei Suomessa mitään oikeuksia lueta, ainakaan järjestyshäiriön takia putkaan joutuville. Eri asia ehkä jos jostain rikoksesta otetaan kiinni. Luulen että ne oikeudet luetaan silloin vasta kuulustelutilanteessa. 48 tuntia saa sitäpaitsi pitää kiinniotettuna, ennen kuin varsinaisesti syytetään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Ai että, ovat niiiiiiiin kusessa! Laiton pidätys!!! Ai että mä nautin kun saan haastaa koko laitoksen oikeuteen! :D
Nyt ollaan kultapieni Suomessa...
Tästä on jo vaikea sanoa onko provona se, että tämä on niin paska provo, että kiukuttaa, vai joku 😗
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Ei Suomessa mitään oikeuksia lueta, ainakaan järjestyshäiriön takia putkaan joutuville. Eri asia ehkä jos jostain rikoksesta otetaan kiinni. Luulen että ne oikeudet luetaan silloin vasta kuulustelutilanteessa. 48 tuntia saa sitäpaitsi pitää kiinniotettuna, ennen kuin varsinaisesti syytetään mistään.
72 tuntiapas.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Ei Suomessa mitään oikeuksia lueta, ainakaan järjestyshäiriön takia putkaan joutuville. Eri asia ehkä jos jostain rikoksesta otetaan kiinni. Luulen että ne oikeudet luetaan silloin vasta kuulustelutilanteessa. 48 tuntia saa sitäpaitsi pitää kiinniotettuna, ennen kuin varsinaisesti syytetään mistään.
Törkeästä huumausainerikoksesta lähti! Olisi joutunut istumaan pitkään, mutta nyt mun asianajaja soittaa sinne heti maanantaina ja sanoo että pidätys oli laiton! Kytät saa niin potkut! :D AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Ei Suomessa mitään oikeuksia lueta, ainakaan järjestyshäiriön takia putkaan joutuville. Eri asia ehkä jos jostain rikoksesta otetaan kiinni. Luulen että ne oikeudet luetaan silloin vasta kuulustelutilanteessa. 48 tuntia saa sitäpaitsi pitää kiinniotettuna, ennen kuin varsinaisesti syytetään mistään.
Törkeästä huumausainerikoksesta lähti! Olisi joutunut istumaan pitkään, mutta nyt mun asianajaja soittaa sinne heti maanantaina ja sanoo että pidätys oli laiton! Kytät saa niin potkut! :D AP
Tekö asutte USAssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Ei Suomessa mitään oikeuksia lueta, ainakaan järjestyshäiriön takia putkaan joutuville. Eri asia ehkä jos jostain rikoksesta otetaan kiinni. Luulen että ne oikeudet luetaan silloin vasta kuulustelutilanteessa. 48 tuntia saa sitäpaitsi pitää kiinniotettuna, ennen kuin varsinaisesti syytetään mistään.
Törkeästä huumausainerikoksesta lähti! Olisi joutunut istumaan pitkään, mutta nyt mun asianajaja soittaa sinne heti maanantaina ja sanoo että pidätys oli laiton! Kytät saa niin potkut! :D AP
Tekö asutte USAssa?
Hämeenlinnassa! AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Ei Suomessa mitään oikeuksia lueta, ainakaan järjestyshäiriön takia putkaan joutuville. Eri asia ehkä jos jostain rikoksesta otetaan kiinni. Luulen että ne oikeudet luetaan silloin vasta kuulustelutilanteessa. 48 tuntia saa sitäpaitsi pitää kiinniotettuna, ennen kuin varsinaisesti syytetään mistään.
Törkeästä huumausainerikoksesta lähti! Olisi joutunut istumaan pitkään, mutta nyt mun asianajaja soittaa sinne heti maanantaina ja sanoo että pidätys oli laiton! Kytät saa niin potkut! :D AP
Tekö asutte USAssa?
Hämeenlinnassa! AP
:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kyllähän tässä on selvästi aukko oikeusjärjestelmässä jos ei kerrota miten olisi hyvä toimia
Jollain on jäänyt vähä jenkkisarjat päälle