Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kytät veivät mieheni putkaan mutta eivät lukeneet oikeuksia!

Vierailija
12.05.2017 |

Ai että, ovat niiiiiiiin kusessa! Laiton pidätys!!! Ai että mä nautin kun saan haastaa koko laitoksen oikeuteen! :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on jäänyt vähä jenkkisarjat päälle

Vierailija
2/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Ei Suomessa mitään oikeuksia lueta, ainakaan järjestyshäiriön takia putkaan joutuville. Eri asia ehkä jos jostain rikoksesta otetaan kiinni. Luulen että ne oikeudet luetaan silloin vasta kuulustelutilanteessa. 48 tuntia saa sitäpaitsi pitää kiinniotettuna, ennen kuin varsinaisesti syytetään mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, ovat niiiiiiiin kusessa! Laiton pidätys!!! Ai että mä nautin kun saan haastaa koko laitoksen oikeuteen! :D

Nyt ollaan kultapieni Suomessa...

Vierailija
4/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo vaikea sanoa onko provona se, että tämä on niin paska provo, että kiukuttaa, vai joku 😗

Vierailija
6/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat hänet varmasti takuita vastaan ulos.

Vierailija
7/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. Ei Suomessa mitään oikeuksia lueta, ainakaan järjestyshäiriön takia putkaan joutuville. Eri asia ehkä jos jostain rikoksesta otetaan kiinni. Luulen että ne oikeudet luetaan silloin vasta kuulustelutilanteessa. 48 tuntia saa sitäpaitsi pitää kiinniotettuna, ennen kuin varsinaisesti syytetään mistään.

72 tuntiapas.

Vierailija
8/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeästä huumausainerikoksesta lähti! Olisi joutunut istumaan pitkään, mutta nyt mun asianajaja soittaa sinne heti maanantaina ja sanoo että pidätys oli laiton! Kytät saa niin potkut! :D AP

Vierailija
9/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriikassako asutte?

Vierailija
10/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeästä huumausainerikoksesta lähti! Olisi joutunut istumaan pitkään, mutta nyt mun asianajaja soittaa sinne heti maanantaina ja sanoo että pidätys oli laiton! Kytät saa niin potkut! :D AP

Tekö asutte USAssa?

Vierailija
11/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekö asutte USAssa?

Hämeenlinnassa! AP

Vierailija
12/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan jopa 3/5, koska hymähdin.

Vierailija
13/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Ap ei asu Suomessa kulta pieni:O

14/20 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekö asutte USAssa?

Hämeenlinnassa! AP

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
15/20 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/20 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
17/20 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei lueta oikeuksia eikä päästetä takuita vastaan vapaalle.

Vierailija
18/20 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko  de Witin muija?

Vierailija
19/20 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistit hakata ne kytät??

Vierailija
20/20 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä on selvästi aukko oikeusjärjestelmässä jos ei kerrota miten olisi hyvä toimia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi