Tunnetko ketään 9.10. syntynyttä?
Kommentit (21)
Nää aloitukset herättävät mussa suunnatonta myötähäpeää.
Itsekäs, suuttuu heti jos asiat ei mene oman mielen mukaan, tekee vain sitä mikä itseä huvittaa, laiska
Tunnen montakin, kaikki ihan kusipäitä. Johtuu tuosta syntymäpäivästä.
Yksinkertainen, itserakas, sovinistinen
Exä.
Oli kymmenisen vuotta narkkari. Myöhemmin rikollinen. Osasi valehdella täydellisesti ja ihan pokkana. Kiltti luonteeltaan, mutta nähtävästi omas pimeän puolen. Ja erittäin synkän sellaisen. Muutti nimensä ja asuu toisella puolella Suomea menneisyytensä takia. Huhhuh.
Kyseisenä päivänä ovat syntyneet maailman rumimmat ja tyhmimmät ihmiset. Epäilijöille tiedoksi, että tämä totta, koska aiheesta on tehty laaja ja kansainvälinen tutkimus.
Tunnen kaksikin. Mitään yhtäläisyyttä heidän luonteissaan en ole huomannut.
Tunnen. Tekee kaikkensa mun eteen ja rakastaa mua yli kaiken.
Tunnen. Ihana ihminen, lämmin ja rakastava. Jalat tukevasti maassa, käytännöllinen. Kaunis sellaisella luonnollisella tavalla.
Tunnen. Omaa henkilökohtaisia velkoja ja valehtelee niistä eikä myönnä mitään ennenku on pää tosi syvällä perseessä.
Haluaa loistaa itse kaikessa, vähättelee naisia, tyhmä ja tietämätön, huonosta perheestä (tärkeä osasyy)
tunnen kaksi, aivan mukavanluonteisia vanhempia vaakaihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
tunnen kaksi, aivan mukavanluonteisia vanhempia vaakaihmisiä.
samana päivänä syntyneet tuttavapiirissä? jännä sattuma
Vierailija kirjoitti:
Exä.
Oli kymmenisen vuotta narkkari. Myöhemmin rikollinen. Osasi valehdella täydellisesti ja ihan pokkana. Kiltti luonteeltaan, mutta nähtävästi omas pimeän puolen. Ja erittäin synkän sellaisen. Muutti nimensä ja asuu toisella puolella Suomea menneisyytensä takia. Huhhuh.
Alkoiko tämän nimi ennen nimenmuutosta P-kirjaimella?
Aurinkoinen mutta helposti suuttuva, haluaa saada tahtonsa aina läpi ja pyrkii siihen vaikka kiljumalla, innostuu pienistäkin asioista, esim. karkkipaperista maassa. Toki hän on vasta yksi joten voi vielä kehittyä muunlaiseksikin 😂
Äidilläni oli laskettu aika tuona päivänä, kun hän odotti mua, mutta synnyin pari päivää myöhemmin. Huh, täpärästipä tuli säästyttyä pahimmalta tyhmyydeltä ja rumuudelta :)
Älä ala nyt kiukuttelemaan, mä vaan kysyin. :'D