Äidit, miten jaksatte kun itse olette kipeitä ja lapsi myös?
Minä ja poikani ollaan nyt neljättä päivää aika kovan kuumeen kourissa. Huomenna olisi tarkoitus mennä lääkäriin. Musta tuntuu jotnekin niin epätoivoiselta - kai se tunne johtuu tästä kuumeesta. Tuntuu että en parane ikinä, eikä poikakaan. Viime yönä lapsi ei nukkunut koko yönä, enkä itsekään saanut tuntiakaan nukutuksi. Huoh... kohtalotovereita?
Kommentit (5)
Voisit yrittää saada apua - tosin kaverit tuskin kamalan mielellään tulevat hankkimaan teiltä saman taudin itselleen. Mutta yritä.
Jos se ei auta, niin ota lapsi viereen nukkumaan, että ei tarvitse ainakaan keskellä yötä hyppiä ylös sängystä.
Lievitä oireita: muista ilmankostutin/höyryhengitys, sängyn päädyn nosto, nenätipat
Et kerro, minkä ikäinen poikasi on. Meillä on usein minun lisäkseni kipeänä 4- ja 6-vuotiaat. Silloin tehdään pesä olkkarin lattialle, katsotaan paljon videoita ja köllitään. ONHAN se raskasta...
Oikeastaan voisit lohduttautua sillä, että jos poikasi olisi terve ja pörräisi ympäri huushollia energisenä, niin voisit olla vieläkin naatimpi...
Kyllä te siitä pian paranette, käykää lääkärillä hakemassa troppia.
Vierailija:
Minä ja poikani ollaan nyt neljättä päivää aika kovan kuumeen kourissa. Huomenna olisi tarkoitus mennä lääkäriin. Musta tuntuu jotnekin niin epätoivoiselta - kai se tunne johtuu tästä kuumeesta. Tuntuu että en parane ikinä, eikä poikakaan. Viime yönä lapsi ei nukkunut koko yönä, enkä itsekään saanut tuntiakaan nukutuksi. Huoh... kohtalotovereita?
hieman oli rankkaa kun itse oksensi ja ripuloi, korjasi samalla isompien oksuja ja pienen ripuleita ja yritti pysyä pienen perässä jonka menoa edes sairastelu ei hillinnyt. Miehestä ei ollut apua kun makasi sängyn pohjalla huonovointisena. Jaksoin kun aattelin että ei tämä kuitenkaan ikuisesti kestä ja nukuin aina kun mahdollista.
ja kyllä hän poikaa hoitaakin. Yritin yöllä mennä eri huoneeseen nukkumaan, mut en oikein osaa nukkua jos kuulen että lapsi huutaa. Poika on 1,5-vuotias. Tuntuu olevan kovin sitkeää flunssaa...
Mutta kiitos rohkaisevista komemnteista!! Tuli ihan sellanen olo et kyllä tää tästä. :=)
että tulee illaksi lapsen kaveriksi ja sinä saat nukkua! Soita heti! Aälä epäröi, itsekin haluaisit olla avuksi vastaavassa tilanteessa!