50- vuotias kiinalainen äiti näyttää timmimmältä kuin 95% suomalaisista 30- vuotiaista. Linkki!
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201705122200135034_fd.shtml Tuskin syö karkkia/sipsiä ja juo limua/siideriä. Ottakaa oppia mammat.
Kommentit (41)
Vau! Ms. Liu on kyllä upea nainen! Mutta kuten joku jo totesikin, kiinalaisten joukosta löytyy kyllä muutama geenilotossa voittanut, joka ei millään ikäänny. Tietenkin Ms. Luu näkee myös kovasti vaivaa, sanoikin tuossa DailyMailin jutussa että hänellä on kova rutiini, ja hän tekee paljon töitä kroppansa eteen. Itseäni ei päivittäiset avantouinnit talvella kyllä houkuttele.
Lisäksi Ms. Liu on kuitenkin jo eläkkeellä, ja tämän poika on iso, joten aikaa riittää.
Aivan upean kaunis nainen mielestäni, mutta poikkeusyksilö niin geeneiltään kuin päättäväisyydeltään. .
Vierailija kirjoitti:
Asuin muinoin kiinalaisen naisen kanssa joka teki 7 päivän ruoat etukäteen joka sunnuntai (kasviswokkia) ja oli kolmekymppisenä kuin teinityttö kooltaan. Jokainen yksilö on aika lailla vastuussa itsestään kun näihin asioihin tulee. Kuvan nainen on harvinaisen hyvässä kunnossa mutta näitä erityisyksilöitä on kaikissa maissa.
Yksikään kiinalainen ei tee wokkia edes päivää etukäteen. Tai ainakaan kukaan kiinalainen ei söisi sunnuntaina edellisenä maanantaina tehtyä wokkia. Yleensäkään kiinalaiset eivät harrasta ruokien lämmittämistä, jotain dumblingeja saatetaan tehdä pakastimeen jos sellainen on.
Oijoi, Kiinassa on yksi viiskybänen nainen, joka on nuorekas ja nyt me Suomi-mammat toki hävetään kaikki joukolla itseämme siitä syystä. Ok..
Vähän tuli paha mieli jutusta. Kun Aasiassa miljoonat naiset elävät hyväksikäytön, riiston, pahoinpitelyn, orjuuden ja köyhyyden alla, niin jotenkin tämän onnekkaan naisen glorifiointi tuntui pahalta. Ite en kehtaa koskaan hyväosaisena pyllistellä leuhkimassa kaikesta siitä hyvästä, jota olen tuurilla elämän syntymälotossa saanut. Kukin tyylillään toki.
Vierailija kirjoitti:
Vähän häiritsi ne teinimäiset käsi kädessä-kuvat poikansa kanssa. Ulkonäöstä viis veisaan (terveys on mulle se juttu), mutta mistä ammatista pääsee eläkkeelle 50-v.? Se mua kiinnostaisi kyllä!
Nimim. enempi vähempi rupsahtaneita vaginoita työkseen tuijotteleva lääkäri
Kiinassa vanhuuseläkkeelle pääsee mistä tahansa ammatista 50-vuotiaana.
Onpa kaunis nainen.
Olisipa Suomessa enemmän aasialaismiehiä. He ovat kaunispiirteisiä, hoikkia ja siroja. Terasseilla näkee vain possunokkaisia ja lihavia Suomi-porsaita kittaamassa kaljaa ja solvaamassa lastensa ikäisiä naisia. :(
Uuuhhh mamacita anna mulle sitä makiaa hunajaa :p
Kiinalaiset polveutuvat denisovan ihmisestä, joka on sirompi ja pienempi laji kuin neandertalilainen, jota eurooppalaisten geeneissä on. Sitten vaikuttavat satunnaiset tekijät lisäksi. Yksilöllinen vaihtelu lisättynä soppaan, niin tuloksena on uniikit yksilöt.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kaunis nainen.
Olisipa Suomessa enemmän aasialaismiehiä. He ovat kaunispiirteisiä, hoikkia ja siroja. Terasseilla näkee vain possunokkaisia ja lihavia Suomi-porsaita kittaamassa kaljaa ja solvaamassa lastensa ikäisiä naisia. :(
Aasialaiset miehet ovat niin feminiinisiä, että aasialaiset naiset himoitsevat länsimaalaisia kunnon miehiä. Pitäisikö sun kuluttaa aikaa muualla kuin terasseilla? Vai tuleeko yllätyksenä että juomakarsinoissa on juottosikoja?
Kyllä, otin opikseni. Maailmassa on erilaisia ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin.
Kaunis nainen, mutta kyllä tosta linkin yhdestä kuvasta silmistä huomaa, että on iäkkäämpi.
Niiiin...? En ole timmi enkä koskaantule olemaan:D enkä aio edes tavoitella:D tykkään pizzasta, sidukasta ja suklaasta ja nautin elämästäni:)
Vierailija kirjoitti:
Niiiin...? En ole timmi enkä koskaantule olemaan:D enkä aio edes tavoitella:D tykkään pizzasta, sidukasta ja suklaasta ja nautin elämästäni:)
Sitten et marise läskiyden riesoista ja maksat terveydenhoitokulusi omasta pussistasi.
Kiva, kuulun siihen 5% vaikka juonkin välillä limua yms :)
On kyllä hyvä kroppa. Kelpais. Mä olen 33 ja tänään viimeksi puristelin vatsaani, raivostuttaa kun rasvaa kertyy, alkaa olla sellanen röllykkä vatsassa. V...ttaa kun on niin koukussa sokeriin ja syö mitä sattuu, vaikka koittaa tsempata. En nyt sen enempää tässä halua ruikuttaa, läski minä läski ja ite kaiken paskan suuhuni tungen. Mutta ei kyllä vaan aina ole elämäntilanne sellainenkaan että olis vaan helppo ottaa itteä niskasta kiinni. Väsyttääkin niin paljon tänä keväänä että ei edes kiinnosta miettiä koko päivän jotain ruokailuaikoja ja määriä.
Onko olemassa jotain mikä veisi oikeasti makeanhimon pois? Ei mitään kromishittiä nyt, ei auta. Mitkä on terveellisen ruuan ohella sellaiset hyvät avut makeanhimon poistamiseen, sekä verensokerin tasaisena pitämiseen? Piristävä yrtti tai hivenaine tms? Väsymys sitä luokkaa niin kun ei olis nukkunu viikkoon. Veriarvot ok, kilpparit ok, masennusta ei todettu eikä tunnukaan siltä. On vaan ihan sumussa. Ei myöskään vaikuta paremmat ruokailujaksot, sekin vie intoa tuon ruokailun suhteen...
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hyvä kroppa. Kelpais. Mä olen 33 ja tänään viimeksi puristelin vatsaani, raivostuttaa kun rasvaa kertyy, alkaa olla sellanen röllykkä vatsassa. V...ttaa kun on niin koukussa sokeriin ja syö mitä sattuu, vaikka koittaa tsempata. En nyt sen enempää tässä halua ruikuttaa, läski minä läski ja ite kaiken paskan suuhuni tungen. Mutta ei kyllä vaan aina ole elämäntilanne sellainenkaan että olis vaan helppo ottaa itteä niskasta kiinni. Väsyttääkin niin paljon tänä keväänä että ei edes kiinnosta miettiä koko päivän jotain ruokailuaikoja ja määriä.
Onko olemassa jotain mikä veisi oikeasti makeanhimon pois? Ei mitään kromishittiä nyt, ei auta. Mitkä on terveellisen ruuan ohella sellaiset hyvät avut makeanhimon poistamiseen, sekä verensokerin tasaisena pitämiseen? Piristävä yrtti tai hivenaine tms? Väsymys sitä luokkaa niin kun ei olis nukkunu viikkoon. Veriarvot ok, kilpparit ok, masennusta ei todettu eikä tunnukaan siltä. On vaan ihan sumussa. Ei myöskään vaikuta paremmat ruokailujaksot, sekin vie intoa tuon ruokailun suhteen...
Piristeet. Kadulta amfetamiinit, kokaiini jne. Lääkäriltä bupropioni, efedriini jne.
Muuta Kiinaan katselemaan heitä...hyvästi!
Vaan ethän sinä mene tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kaunis nainen.
Aasialaiset miehet ovat niin feminiinisiä, että aasialaiset naiset himoitsevat länsimaalaisia kunnon miehiä. Pitäisikö sun kuluttaa aikaa muualla kuin terasseilla? Vai tuleeko yllätyksenä että juomakarsinoissa on juottosikoja?
Minä olen absolutisti, mutta kuljen useiden terassien ohi palatessani töistä kotiin.
Suosittelen juomisen lopettamista sinullekin.
Eikös se ole 36...38. Mun mielestä aika rupsahtanut ikäisekseen.