Naapuri lataa auton akkua pesutuvan pistokkeesta
Kuluuko auton akun lataamiseen todellakin niin paljon sähköä, että säästää rahaa kun lataa sen taloyhtiön pesutuvan pistorasiasta?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kuluuko auton akun lataamiseen todellakin niin paljon sähköä, että säästää rahaa kun lataa sen taloyhtiön pesutuvan pistorasiasta?
Ilmeisesti joidenkin mielestä kyllä. Minun mielestäni ei.
Akut on likaisia, voi valuttaa nesteitä. MInä teen tuon autotallissa, mutta missähän sen tekisi kerrostalossa - parvekkeella jos teillä on sielä pistoke? Pesutupa kaakelilattioineen minusta OK paikka tuohon.
Se painaa ihan v*tusti. Ei viitsi raahata yhtään enempää.
Pesutupa ihan oikee paikka muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Akut on likaisia, voi valuttaa nesteitä. MInä teen tuon autotallissa, mutta missähän sen tekisi kerrostalossa - parvekkeella jos teillä on sielä pistoke? Pesutupa kaakelilattioineen minusta OK paikka tuohon.
Kunhan pesee ne nesteet pois sieltä. En halua akkunesteitä lakanan helmaan ja taaperokin pyörii jaloissa siellä pesutuvalla.
No huhhuh. Meillä kerran naapuri veti ikkunasta sähköt hiomakoneelle ja tuossa pihassa kiillotteli autoaan. Onneksi sattui sopivasti huoltomies paikalle ja piti puhuttelun.
Jos vaatteisiisi ilmestyy pesun jälkeen mystisiä reikiä niin ainakin tiedät kenen syy se on.
Eikö teillä ole sähkötolppia autopaikalla vai onko ne 2 h:n kellolliset?