Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sairaaloihin Britanniassa laaja kyberhyökkäys. Linkki.
12.05.2017 |
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Kanta.fi ja e-resepti toiminnat... Kuinkas kauan ne säilyy? Itse sydänleikkauksen jälkeen odotin lääkäriltä vahvempaa kipulääkettä rintalastan kipuun. Joo sain minä sen e-reseptin... Mitä nyt kanta.fi oli alhaalla joten lääkettä ei saanut apteekista.
Olen kai aika vanhanaikainen mutta paperinen resepti oli mukavampi ja parempi kuin tämä e-resepti.
Paperinen järjestelmä on parempi yksityisyyden kannalta, tietoturvan kannalta ja toimintavarmuuden kannalta sekä myös hinnan kannalta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietokonejärjestelmät on erittäin haavoittuvaisia monellakin tapaa. Siksi mitään tärkeätä ei pitäisi järjestelmään laittaa mikä on yhteydessä internettiin
Alue: Aihe vapaa
Meillä on Kanta.fi ja e-resepti toiminnat... Kuinkas kauan ne säilyy? Itse sydänleikkauksen jälkeen odotin lääkäriltä vahvempaa kipulääkettä rintalastan kipuun. Joo sain minä sen e-reseptin... Mitä nyt kanta.fi oli alhaalla joten lääkettä ei saanut apteekista.
Olen kai aika vanhanaikainen mutta paperinen resepti oli mukavampi ja parempi kuin tämä e-resepti.