Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaaloihin Britanniassa laaja kyberhyökkäys. Linkki.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Kanta.fi ja e-resepti toiminnat... Kuinkas kauan ne säilyy? Itse sydänleikkauksen jälkeen odotin lääkäriltä vahvempaa kipulääkettä rintalastan kipuun. Joo sain minä sen e-reseptin... Mitä nyt kanta.fi oli alhaalla joten lääkettä ei saanut apteekista.

Olen kai aika vanhanaikainen mutta paperinen resepti oli mukavampi ja parempi kuin tämä e-resepti.

Vierailija
22/23 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Kanta.fi ja e-resepti toiminnat... Kuinkas kauan ne säilyy? Itse sydänleikkauksen jälkeen odotin lääkäriltä vahvempaa kipulääkettä rintalastan kipuun. Joo sain minä sen e-reseptin... Mitä nyt kanta.fi oli alhaalla joten lääkettä ei saanut apteekista.

Olen kai aika vanhanaikainen mutta paperinen resepti oli mukavampi ja parempi kuin tämä e-resepti.

Paperinen järjestelmä on parempi yksityisyyden kannalta, tietoturvan kannalta ja toimintavarmuuden kannalta sekä myös hinnan kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonejärjestelmät on erittäin haavoittuvaisia monellakin tapaa. Siksi mitään tärkeätä ei pitäisi järjestelmään laittaa mikä on yhteydessä internettiin