Onko täällä vielä ollut sitä jokakeväistä "opettaja terassilla" aloitusta?
Vai onko vielä ympäri Suomea liian kylmä, etteivät mammat kehtaa lähteä haukkana vahtimaan kuka käy terdellä?
Kommentit (7)
Omg onks joku opettaja ollu terassilla? Kai sivistys- ja koululautakuntaan on tehty valitus tai ainakin rehtorille ilmoitettu?
En todellakaan haluaisi että tuollainen siideripissis opettaisi lapsiani.
Taitaa olla vielä liian kylmä. Saisiko välillä vähän vaihtelua? Jos vaikka kohtaisitte opettajan esimerkiksi erotiikkamyymälässä ostamassa käsirautoja, tai Prismassa valitsemassa stringejä?
Mä olen nähnyt lastenhoitajan lomallaan terassilla, mutta hän oli sekä lapseni että minun mielestä paras hoitaja!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt lastenhoitajan lomallaan terassilla, mutta hän oli sekä lapseni että minun mielestä paras hoitaja!
Olen nähnyt lapseni perhepäivähoitajan paikallisessa karaokekuppilassa, oltiin kumpikin niin umpikännissä kuin olla voi, hyvä kun muisti koko kohtaamista seuraavana päivänä. Ei muuta kuin maanantaiaamuna lapsi hoitoon ja puolin ja toisin kevyttä vitsailua päänsärystä.
Tyttären opettaja asuu eri paikkakunnalla, en ole koskaan häntä terassilla nähnyt. Pojan opettajan olen nähnyt paikallisessa yökerhossa pari kertaa tanssilattiaa valloittamassa. :)
Muistan kun itse järkytyin kun näin entisen luokanvalvojan samaan aikaan alkossa. Olin niin nolo siitä omasta järkytyksestä. Onhan opet kai ihmisiä?
Ei ole tainnu olla vielä terassikelit.