Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä vielä ollut sitä jokakeväistä "opettaja terassilla" aloitusta?

Vierailija
12.05.2017 |

Vai onko vielä ympäri Suomea liian kylmä, etteivät mammat kehtaa lähteä haukkana vahtimaan kuka käy terdellä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnu olla vielä terassikelit.

Vierailija
2/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg onks joku opettaja ollu terassilla? Kai sivistys- ja koululautakuntaan on tehty valitus tai ainakin rehtorille ilmoitettu?

En todellakaan haluaisi että tuollainen siideripissis opettaisi lapsiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vielä liian kylmä. Saisiko välillä vähän vaihtelua? Jos vaikka kohtaisitte opettajan esimerkiksi erotiikkamyymälässä ostamassa käsirautoja, tai Prismassa valitsemassa stringejä?

Vierailija
4/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt lastenhoitajan lomallaan terassilla, mutta hän oli sekä lapseni että minun mielestä paras hoitaja!

Vierailija
5/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt lastenhoitajan lomallaan terassilla, mutta hän oli sekä lapseni että minun mielestä paras hoitaja!

Olen nähnyt lapseni perhepäivähoitajan paikallisessa karaokekuppilassa, oltiin kumpikin niin umpikännissä kuin olla voi, hyvä kun muisti koko kohtaamista seuraavana päivänä. Ei muuta kuin maanantaiaamuna lapsi hoitoon ja puolin ja toisin kevyttä vitsailua päänsärystä.

Vierailija
6/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären opettaja asuu eri paikkakunnalla, en ole koskaan häntä terassilla nähnyt. Pojan opettajan olen nähnyt paikallisessa yökerhossa pari kertaa tanssilattiaa valloittamassa. :)

Vierailija
7/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itse  järkytyin kun näin entisen luokanvalvojan samaan aikaan alkossa. Olin niin nolo siitä omasta järkytyksestä. Onhan opet kai ihmisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän