Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siljan Commodore-hytti?

Vierailija
12.05.2017 |

Kokemuksia Silja Serenaden commodore-luokan hytistä? Kannattaako satsata rahallisesti? Kesäkuussa tarkoitus mennä, perhe 2 aikuista ja 1 lapsi (9v).

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä ei ole edes kunnon parvekkeita, kuten Vikingin Hki->T-holma laivoilla. Enemmänkin sellainen tupakkakoppi.

Vierailija
2/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä ei ole edes kunnon parvekkeita, kuten Vikingin Hki->T-holma laivoilla. Enemmänkin sellainen tupakkakoppi.

No parveke ei ole nyt se pääpointti tässä, kaikissa noissa hyteissä ei edes ole partsia, enkä sitä välttämättä kaipaakaan. Mutta muuten, hytin mukavuudet, lounge, omat saunat jne? Viking on pois suljettu vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Commodore-hytti on isompi kuin perushytit ja hytissä odottaa pieni hedelmävati, iso pullo kuohuviiniä, pari tölkkiä spriteä, cokista ja olutta ja pari pulloa vettä. Hytissä on mysö kylpytakit ja -tossut. Hintaan sisältyy myös loungen käyttö jossa voi nauttia kahvia, mehua, hedelmiä ja leivonnaisia. Commodore-luokka on yleensä aina täysi, ja varsinkin kesäaikaan siellä on tosi paljon lapsiperheitä. Onhan Commodore-luokka kiva, varsinkin talviaikaan on kiva olla siellä kun ei tule ulkokansilla vietettyä aikaa vaan suurin osa reissusta ollaan sisätiloissa. Kesäaikaan tykkään olla ulkona, joten sillon pysyn poissa Commodoresta koska se on mun mielestä ihan turha lisäkustannus. Itse tykkään Deluxe-hyteistä, ne on paljon halvempia ja sopivan kokoisia. Jos varaa on niin tottakai kannattaa Commodorea kokeilla. Siihen kuuluu aamiainen Bon Vivant ravintolassa johon ei aamiaiselle pääse muutoin. Siellä tuodaan lämpimät valmiina annoksina pöytiin. Itse käyn mieluummin erikoisaamiaisella Tavolatassa jossa saa ruoat ottaa itse. Commodore-luokassa aamiaisen voi myös tilata hyttiin.  Se on ihan makuasia minkä hytin valitsee. Itse olen viimeiset kome reissua tehnyt Commodoressa mutta nyt kesällä mennään Deluxessa tai A-hytissä, ettei reissu ole pelkkää hytissä istuskelua. Commodoren hinnalla voi myös saada Junior sviitin, sieltä löytyy myös poreammetta jos sellaisesta tykkää, ja ne on isompia hyttejäkin.

Vierailija
4/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne osastolle pääsee kuka vaan, Vikingin paremmat hytit ovat sentään omassa kerroksessaan ja lukkojen takana eli kuka tahansa ei pääse kävelemään sitä kautta.

Vierailija
5/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että rahan arvoista. Tosi mukavaa kun on enemmän tilaa , rauhalliset käytävät ei ketään meluamassa ja lounge on suuri plussa. Suosittelen.

Vierailija
6/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi siellä oli eläkeläisiä maalta, kahmivat kaikki tarjoilut loungesta kuin nälänhätä tulossa, ja kailottivat suureen ääneen miten olivat päässeet oikein "KOMMOTOORI-luokkaan" keräämillään pisteillä.

Ei enää ikinä *huoh*

Vierailija
7/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään. Mukavat tilat ja siitä olohuoneen puolesta saa verhoilla eristettyä lapselle oman makuuhuoneen. Loungessa on hyvät ja runsaat tarjoilut, mun mielestä parantuneet viime vuosina. Aikaisemmin oli vaan jotain pullaa ja vähän hedelmiä. Oltiin viimeksi helmikuussa ja oli smoothieita, suolaisia piiraita, monen sortin leivonnaisia, hedelmiä ym. Saunat on pienet mutta ihan toimivat ja siihenhän voi varata vaikka omalle perheelle saunavuoron yleisten aikojen jälkeen. Ollaan oltu tyytyväisiä.

Vierailija
8/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahan arvoista. Lakanoissa tummia hiuksia kun avasin bedin. YÖK. Muutenkin aika rispaantuneen oloinen hytti.

Vierailija
9/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin- ja Viron laivamatkat ovat nykyään jotenkin niin WT:tä.

Vierailija
10/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne osastolle pääsee kuka vaan, Vikingin paremmat hytit ovat sentään omassa kerroksessaan ja lukkojen takana eli kuka tahansa ei pääse kävelemään sitä kautta.

Ei pääse. Lukossa on ovet ja vaan avainkortilla pääsee.

Vierailija
11/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Commodorella on oma lukollinen hyttikäytävä joten ei sinne kuka vaan pääse.

Commodore osastolla on oma sauna naisille ja miehille, ja illalla sinne voi varata oman vuoron. Mutta kannattaa varautua siihen että vuoroa ei saa, sillä ne menee yleensä tosi äkkiä. Siinä on yksi syy miksi osa porukasta suurin piirtein juoksee laivaan heti kun sinne pääsee kello 15 (muut hyttiluokat kello 15:30)

Vierailija
12/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin (tosin tästä on jo n 6v aikaa), ei mielestäni ollut 1100e arvoinen. Jotenkin nuhjuista, vaikka tuohon hintaan ei pitäisi olla.

m

Vierailija
13/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ilmastoinnin humina siellä käy kuin Silja Class-hyttiosastolla, eli meni aina kaksi yötä unettomana jos tuolla reissulla kävi. Ei rahan arvoista, tonnilla saa jo lennot ja hotelliyön perillä hyvästä hotellista.

Vierailija
14/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Commodore-hytit ja lounge on remontoitu hiljattain. Oltiin talvella ja oli tosi siistit ja viihtyisät.

Vierailija
15/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikingillä on parempi kauneushoitola.

Vierailija
16/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi siellä oli eläkeläisiä maalta, kahmivat kaikki tarjoilut loungesta kuin nälänhätä tulossa, ja kailottivat suureen ääneen miten olivat päässeet oikein "KOMMOTOORI-luokkaan" keräämillään pisteillä.

Ei enää ikinä *huoh*

Ollaan aiemmin aina otettu Commodore-hytti ruotsinmatkoilla, mutta ei enää sen jälkeen kun lapsiperheet ovat valloittaneet koko Commodore-luokan. Loungessa juuri kävelemään oppineet vaappuvat keksitarjoilun ääreen koko käsi sisällä suussa ja valikoivat sitten kuolaisella kädellään mitä ottaisivat. Ehtivät klähmiä ihan kaiken ja sirotella muutaman keksin lattiallekin ennen kuin toteavat etteivät haluakaan mitään. Iskä ja äiskä nauttivat merinäkymästä lasit kuohuvaa käsissään, ja ipanat saavat mellastaa miten tykkäävät.

Eikös Siljalla ole nykyisin jotain perhehyttejäkin tällaisille tapauksille? Pysyisivät siellä!

Vierailija
17/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävin (tosin tästä on jo n 6v aikaa), ei mielestäni ollut 1100e arvoinen. Jotenkin nuhjuista, vaikka tuohon hintaan ei pitäisi olla.

m

Hytit on remontoitu vuonna 2016, joten eipä kannata "kokemuksia" kertomaan, jos on käynyt sitä ennen. Vanhoista keskusteluista löytyy kyllä kokemuksia kuuden vuoden takaa, jos joku sellaisia kaipaa.

Vierailija
18/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Commodore-hytti on isompi kuin perushytit ja hytissä odottaa pieni hedelmävati, iso pullo kuohuviiniä, pari tölkkiä spriteä, cokista ja olutta ja pari pulloa vettä. Hytissä on mysö kylpytakit ja -tossut. Hintaan sisältyy myös loungen käyttö jossa voi nauttia kahvia, mehua, hedelmiä ja leivonnaisia. Commodore-luokka on yleensä aina täysi, ja varsinkin kesäaikaan siellä on tosi paljon lapsiperheitä. Onhan Commodore-luokka kiva, varsinkin talviaikaan on kiva olla siellä kun ei tule ulkokansilla vietettyä aikaa vaan suurin osa reissusta ollaan sisätiloissa. Kesäaikaan tykkään olla ulkona, joten sillon pysyn poissa Commodoresta koska se on mun mielestä ihan turha lisäkustannus. Itse tykkään Deluxe-hyteistä, ne on paljon halvempia ja sopivan kokoisia. Jos varaa on niin tottakai kannattaa Commodorea kokeilla. Siihen kuuluu aamiainen Bon Vivant ravintolassa johon ei aamiaiselle pääse muutoin. Siellä tuodaan lämpimät valmiina annoksina pöytiin. Itse käyn mieluummin erikoisaamiaisella Tavolatassa jossa saa ruoat ottaa itse. Commodore-luokassa aamiaisen voi myös tilata hyttiin.  Se on ihan makuasia minkä hytin valitsee. Itse olen viimeiset kome reissua tehnyt Commodoressa mutta nyt kesällä mennään Deluxessa tai A-hytissä, ettei reissu ole pelkkää hytissä istuskelua. Commodoren hinnalla voi myös saada Junior sviitin, sieltä löytyy myös poreammetta jos sellaisesta tykkää, ja ne on isompia hyttejäkin.

Joo, mutta Junior sviitit ovat yökerhon yläpuolella, joten ne saattavat olla / ovat meluisia, tästä maininta Siljan sivuillakin.

Vierailija
19/19 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää ikinä *huoh*

Ollaan aiemmin aina otettu Commodore-hytti ruotsinmatkoilla, mutta ei enää sen jälkeen kun lapsiperheet ovat valloittaneet koko Commodore-luokan. Loungessa juuri kävelemään oppineet vaappuvat keksitarjoilun ääreen koko käsi sisällä suussa ja valikoivat sitten kuolaisella kädellään mitä ottaisivat. Ehtivät klähmiä ihan kaiken ja sirotella muutaman keksin lattiallekin ennen kuin toteavat etteivät haluakaan mitään. Iskä ja äiskä nauttivat merinäkymästä lasit kuohuvaa käsissään, ja ipanat saavat mellastaa miten tykkäävät.

Eikös Siljalla ole nykyisin jotain perhehyttejäkin tällaisille tapauksille? Pysyisivät siellä!

No lapsiperheet nyt ovat valloittaneet koko Siljan muutenkin, siksi niitä kutsutaan lapsiperhehelveteiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme