Oudoimmat asiantuntijan niksit jotka olet lukenut lehdestä/ kuullut radiosta.
Muistan sellaisen radiosta, jossa kehotettiin pesemään tukka pää alaspäin, koska silloin shampoo menee paremmin päänahkaan ja naama olisi hyvä pyyhkiä puhtaaksi mikrokuituliinalla.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Hah, kieltämättä se alapään huuhtelun yhteys syöpään aiheutti ihmetystä.
Joskus luin ohjeen että saat mustekynän jäljet seinästä pois hiuskiinteellä. No ei toiminut, eikä toiminut mihinkään muuhunkaan.
Pää alaspäin föönaamalla saan vain superpörröiset ja sähköiset hiukset. Föönaan kerros kerrokselta, näin hiukset ei kuivu ja sähköisty liikaa.
Sain joskus permanent-tussin jäljet pois kirjoituspöydästä Garnier-vartalovoiteella. Tuli vain mieleen. Sileältä lastulevypinnalta lähti hyvin, en kyllä tiedä päteekö muihin pintoihin.
Ois mutta olen aina pessyt ja kuvannut hiukset pää alaspäin. Jotenkin hassu ajatella että se olisi joku niksi. Vähän kuin pesetkö ensin ylös vai alahampaat? Joo ei väliä, ihmiset tekee asioita eri tavalla.
Tämä oli kerran Hesarin Kirsti vastaa -palstalla. Oli jäädä suu auki!
Kysymys oli rintaliivien pesemisestä. Kysyjä ei millään olisi viitsinyt pestä niitä käsin, kuten suositellaan, mutta toisaalta arasteli konepesua jos vaikka menevät pilalle.
No, Kirsti vastaa että "pue aina ihoa vasten ohut valkoinen aluspaita ja laita rintsikat paidan päälle. Näin pitenee pesuväli."
En kyllä ole kovin paljon pöljempää neuvoa kuullut...joo, toimii varmaan tosi hyvin esim. kesähelteillä.....
Vierailija kirjoitti:
Ois mutta olen aina pessyt ja kuvannut hiukset pää alaspäin. Jotenkin hassu ajatella että se olisi joku niksi. Vähän kuin pesetkö ensin ylös vai alahampaat? Joo ei väliä, ihmiset tekee asioita eri tavalla.
Itse taas en osaa kuvitella ihmisiä uimahallien suihkuissa pyllistelemässä.
Mihin sitä kattois?
Joku expertti kerran kertoi astianpesukoneista. Kuinka ne on kehittyneitä ja likaa tunnistavia sensoreita täynnä.
Astioista ei kuulemma saanut huuhdella ensin spaghetin jämiä pois ennen koneeseen laittoa koska koneen liantunnistimet menisivät sekaisin, eikä astioista tulisi puhtaita.
Naurettavaa, että kone menisi tehtaalle palautukseen, koska pestävissä astioissa ei ollut tarpeeksi ruuantähteitä ja sensorit meni rikki. 🤔
Kosmetologi selitti lehdessä että suihkussa ei saisi ikinä pestä kasvojaan vaan aina erikseen lavuaarissa. Itse ainakin tykkään pestä kasvoni nimenomaan suihkussa kun höyry on avannut ihohuokoset.
Kun miettii missä kunnossa kädet on siivottuani mikrokuituliinalla, niin en todellakaan hinkkaisi kasvojani sellaisella.
Jotkut kasvojen puhdistusaineetkin ovat liian tujuja, ei ole mitään järkeä ensin kuivattaa naamaa rutikuivaksi ja sitten lisätä paksua kerrosta rasvaa. Näin kävi teininä Clearasilin kanssa ja näppykierre oli valmis.