Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuivashampoot- onko Biozell todella paras? 5/5 IS arvostelussa

Vierailija
12.05.2017 |

Houkuttelee kokeilemaan mm. kotimaisuus ja edullisuus (6,90e/300ml)

Kokemuksia ja mainitkaa hiustenväri+värjätty/ei.

http://www.is.fi/mystyle/art-2000005206326.html

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbinaa saa myös hajusteettomana, on minun suosikki helposti tasvoittuville hiuksille. Pulloon riittoisa peittää tarvittaessa juurikasvun. Tukassa tällä hetkellä vaaleita raitoja.

Vierailija
22/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Btw muistelisin muuten jostain lukeneeni ettei Suomessa valmisteta mitään painepakattuja suihkepulloja eli vaikka Biozell onkin brändiltään suomalainen ja varmaan muut tuotteet tehdäänkin täällä niin kuivashampoo, hiuslakka ym tehdään jossain muualla. .

Voi olla, mutta ainakaan yrityksen kotisivuilla ei ole mainintaa asiasta. Sen sijaan korostetaan suomalaista työtä.

Joo painepakatuille hiustuotteille ei ole meillä Suolessa tehdasta ja suomalaisten brändien painepakatut hiustuotteet valmistetaan näin ollen Ruotsissa ainakin Glitz&Glam blogin pitäjä tietää kertoa näin. https://anna.fi/glitz8glam/hiukset/hajusteeton-hiuskiinne/

Toki tuossa postauksessa kertoo LV:stä, mutta ainakin ihan yleisesti sanoo, ettei ole sellaista tehdasta täällä, jossa painepakattuja hiustuotteita valmistettaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Btw muistelisin muuten jostain lukeneeni ettei Suomessa valmisteta mitään painepakattuja suihkepulloja eli vaikka Biozell onkin brändiltään suomalainen ja varmaan muut tuotteet tehdäänkin täällä niin kuivashampoo, hiuslakka ym tehdään jossain muualla. .

Voi olla, mutta ainakaan yrityksen kotisivuilla ei ole mainintaa asiasta. Sen sijaan korostetaan suomalaista työtä.

Joo painepakatuille hiustuotteille ei ole meillä Suolessa tehdasta ja suomalaisten brändien painepakatut hiustuotteet valmistetaan näin ollen Ruotsissa ainakin Glitz&Glam blogin pitäjä tietää kertoa näin. https://anna.fi/glitz8glam/hiukset/hajusteeton-hiuskiinne/

Toki tuossa postauksessa kertoo LV:stä, mutta ainakin ihan yleisesti sanoo, ettei ole sellaista tehdasta täällä, jossa painepakattuja hiustuotteita valmistettaisiin.

Suolessapa hyvinkin :D

Vierailija
24/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batisten pinkki purkki vaaleille (värjätyille) hiuksille, korjaa myös juurikasvua aikansa!! Brunetti tyttärelle sama merkki, mut tumma hiuksisen versio.

,

Muitakin kokeiltu, mut tuo ehdottomasti paras! Tekee oikeasti puhtaan tunnun hiuksiin, eikä jätä tönköksi

Vierailija
25/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biozell ei mulla toiminut ollenkaan, rasvaisen oloiseksi jätti hiukset. Batiste taas sähköisti koko pään, hiukset sojotti joka suuntaan. Ja värjäämätön ja käsittelemätön hius minulla.

Vierailija
26/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paanahka arsyyntyy Batistesta, jota mun on 'pakko' kayttaa koska asun Englannissa missa se on kaytannossa ainoa kohtuuhintainen kuivashampoo (ja sita on myynnissa joka paikassa). Hoitaa kylla hommansa, eli poistaa rasvaisuuden. 

Mulle Klippoteket on ehdottomasti paras, hamstraan sita aina kun olen Suomessa. Riittoisa, ei aiheuta kutinaa, rasvaisuus katoaa paremmin kuin esim. Batistella, tosi halpa ja henk koht. tykkaan tuoksusta. 

Vierailija
27/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosin Pirkan kuivashampoota (tuuheuttaa). Tukkani on vaalea ja värjäämätön. Biozelliä en viitsi edes kokeilla, kaupassa pulloa nuuhkineena totesin, että se lemuaa aivan järkyttävältä. (Voin pahoin voimakkaista hajusteista.) 

Vierailija
28/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbina Hajustamaton.

Tuota ostan aina ja käytän päivittäin. Mulla on suora, hento puolipitkä tukka ja todellakin haluan juuri sitä karheutta ja tönkköyttä eli rakennetta. Väri on hiekanvaalea, värjäämätön.

Vierailija
29/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musattehan kuivashampoon käyttäjät käyttää täyspuhdistavaa shampoota 1-2 x kuukaudessaa? Saattaa muuten alkaa hiukset tippuu...

Vierailija
30/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musattehan kuivashampoon käyttäjät käyttää täyspuhdistavaa shampoota 1-2 x kuukaudessaa? Saattaa muuten alkaa hiukset tippuu...

Tuskin talkki nyt sentaan hiustenlahtoa aiheuttaa? Ja kuivashampoon jamat lahtee kylla ihan tavallisella shampoolla

31/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut useita merkkejä, ja musta toi Biozell on kyllä ihan parhaimmistoa. Tietysti se riippuu myös siitä, mistä tykkää. Itse en tykkää liian jauhoisesta ja takuttavasta tunteesta hiuksissa. Biozell on aika kevyttä.

Jos taas haluaa HC -pitoa niin kokeilkaapa Rainbow'n kuivashampoota.  

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
32/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin talkki nyt sentaan hiustenlahtoa aiheuttaa? Ja kuivashampoon jamat lahtee kylla ihan tavallisella shampoolla

Kampaaja kertoi miten on alkanut olla paljon pitkähiuksisia joilta hiukset tippuu päästä. Yhdistävä tekijä noissa juurikin kuivashampoiden käyttö. Syväpuhdistava shampoo pitää olla, normishampoo ei puhdista riittävästi

Vierailija
33/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biozell oli aiemmin hyvä, kun uudistui pakkaus, huononi tuote.

Ennen oli todella puuterimaista ja tuuheuttavaa, nyt sama tuote on kuin lämmintä ilmaa suihkuttelisi. Ei mitään vaikutusta.

Vierailija
34/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja laittoi mulle joskus Kevin Murphyn kuivashampoota ja voin sanoa ettei ole parempaa. Ennen vannoin Batisten nimeen, mutta se kuivatti päänahkaa tosi paljon. Toi Kevin Murphyn sisältää jotain päänahkaa hoitavia ja kosteuttavia ainesosia, jolloin päänahka ei ollut niin kovilla. Pullo oli iso ja kallis, riittoisa kuulemma mutta sillä pystyi venyttämään pesuväliä jopa viikkoon niin loppujen lopuksi se oli nopeasti käytetty. Tuoksu oli mieto mutta miellyttävä, jopa tällaisen ylimääisistä hajusteista välittämättömän mielestä.

Vierailija
35/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biozell kuten muutkin kokeilemani kuivashampoot mitä Suomesta marketista saa, jätti rasvaiseksi. Tosin minulla helposti rasvoittuva päänahka, voi toimia normaalimmassa päänahassa.

Vierailija
36/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti tykkään enemmän klippoteketistä. Nyt on ollut Biozellia, kun oli alennuksesa ja klippoteket oli loppu ja oli pakko saada reissuun mukaan kuivashampoota, mutta ei oo mielestäni yhtä hyvä. Se on jotenkin vaikeampi saada kokonaan pestyä pois hiuksista.

Vierailija
37/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biozell ei sopinut mun tukalle ollenkaan. Batiste on lemppari, ja Klippoteket hyvä myös.

Vierailija
38/43 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Biozellia koittanut, mutta sitä seuraavaksi sitten. Olen Klippotekia käyttänyt ja Dermosilin kuivashampoota, molempia sekä vaalennetuilla että luonnonvärisillä, vaaleanruskeilla hiuksilla. Hiustyyppi tavallinen suomalainen hento (yksittäiset), suora, aika liukas, normaalisti rasvoittuva ja normipaksu (kokonaisuus).

Olen näköjään vähemmistössä kun en yhtään tykännyt Klippotekista, hiukset menivät ällöttävän tuntuiseksi ja likaisen tai möhnäisen näköisiksi, laittoi shampoota juuri pestyyn tai vähän rasvaiseen tukkaan. Tuoksu ok, eikä jäänyt valkeaksi. Dermosilia voin käyttää freesaamaan tukkaa ja kampauksen saa kiinni paremmin. Voluumia ei paljon, mutta hajustamaton (kai?) eikä jää valkeaksi.

Vierailija
39/43 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
40/43 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän batisten cherryä. Parhaimman tuoksuinen. :)