Kuivashampoot- onko Biozell todella paras? 5/5 IS arvostelussa
Houkuttelee kokeilemaan mm. kotimaisuus ja edullisuus (6,90e/300ml)
Kokemuksia ja mainitkaa hiustenväri+värjätty/ei.
Kommentit (43)
En ole kokeillut, itse tykkään tuosta Batistesta. Tummat, värjäämättömät hiukset, en kaipaa hiuksiin juurikaan lisää volyymiä.
Biozell on mulla käsilaukussa hätävarana ok, jättää kyllä liukkaan hiuksen hitusen karheaksi. Batiste on ainoa kuivashampoo, joka ei muuta hiusten luontaisat tuntumaa, eli hiukset eivät karheudu, vaan pysyvät silkkisinä. kotimaisista ei löydy sellaista, joka ei jätä karheutta tai tahmaa, kamalin on Herbina, joka tekee hiuksista rasvaiset. Eräästä kotimaisesta (en muista nimeä) sain todella ilkeän tulehduksen päänahkaan, antibioottiliukosella hoidin monta viikkoa.
Mulla on käytössä Sunsilkin kuivashampoo ja olen käyttänyt sitä sekä värjättyihin että virgin hiuksiin. Ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Biozell on mulla käsilaukussa hätävarana ok, jättää kyllä liukkaan hiuksen hitusen karheaksi. Batiste on ainoa kuivashampoo, joka ei muuta hiusten luontaisat tuntumaa, eli hiukset eivät karheudu, vaan pysyvät silkkisinä. kotimaisista ei löydy sellaista, joka ei jätä karheutta tai tahmaa, kamalin on Herbina, joka tekee hiuksista rasvaiset. Eräästä kotimaisesta (en muista nimeä) sain todella ilkeän tulehduksen päänahkaan, antibioottiliukosella hoidin monta viikkoa.
Mitä Batisten versiota käytät? Mäkin haluan silkkiset kuivishiukset. :)
Itsellä tuo biozell ei toiminut rasvaiseen tukkaan pätkääkään. Yhtä tyhjän kanssa ja edelleen on pullo kaapissa. Nykyään käytän sitä ainoastaan juuri pestyyn tukkaan viemään liukkautta pois.
Likaiseen tukkaan puolestaan käytän herbinaa ja siihen olenkin ollut tyytyväinen. Ainoa miinus vihreäkorkkisen voimakkaasta hajusta.
Aika jännää ettei monikaan ole kokeillut vaikka kotimainen.
Biozell on paras. Muut joko liian tönkköjä tai sitten juuri jättää ohuet hiukset "silkkiseksi" eli yhtä tyhjän kanssa. Parasta ettei tuoksu millekään ällölle "kukkaistuoksuille".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo keneltä kysyit, mutta minulla on se sininen (vaaleansinistä ja vähän tummempaakin) puteli, joku fresh (en muista tarkkaan minkä niminen). Olen kokeillut melkein kaikkia noita Batisteja ja tämä on lemppari, koska se tuoksuu hyvälle. :) Efekti sama kuin muissakin, paitsi niissä XXL volymeissa, jotka tekee hiuksista todella tönköt, joskin tuuhean näköiset.
Mun suosikki: swartzkopfin got2be fresh it up! Mukana väriä, jolla voi hyvin piilottaa juurikasvun.
Kokemusta on tuon testin tuotteista just Klippotekista (käytin myös aiemmin tyytyväisenä, enää en ostaisi kuitenkaan kun parempia on tullut vastaan), Batistesta (ihan ok toikin mutta XXL Batiste on parempi) ja Herbinan kahdesta eri tuotteesta (tuo ja toinen jota testissä ei ollut). Herbinoissa on tosiaan liiankin vahva tuoksu ja muistaakseni teki hiukset hyvin sähköisiksi (= en ostaisi uudestaan). Noita kampaamosta saatavia kalliimpia kuivashampoita en ole vaivautunut ostamaan kun edullisemminkin löytyy hyviä tuotteita. Harkitsen Biozellin kokeilua tämän testituloksen seurauksena.
Miltä tuo Biozell original tai muut versiot tuoksuu? Klippoteket on kamalan hajuinen, en osta enää ikinä!
Multakin ääni Batisten HV:lle, antaa kivasti rakennetta ohkaiseen tukkaan ja tarvittaessa pitää hiukset puhtaana parikin päivää putkeen.
Tuo Biozell on ihan ok mun mielestä, sopii sellaiselle, joka ei hae niinkään minkäänlaista tuuheutta tai pitoa kuivashampoolta vaan pelkästään sitä raikastusta tai ainakaan mun mielestä verrattuna tohon Batisteen sillä ei saa kyllä rakennetta ohueen, pitkään hiukseen.
xxl batiste jätti sameutta tyveen ja tuntuikin hivenen tahmealle, kyllä tiesi että kuivahampoota on päässä. sileä lob itsellä, lopetin käytön.
Riippuu mitä kuivashampoolta haluat?
Batistella, kuten edelläkin mainitaan, tukka tulee oikeasti puhtaan näköiseksi ja tuntuiseksi. Hius raikastuu, jää luontevaksi ja liukkaaksi.
Biozell poistaa rasvaisen lookin mutta tekee myös tekstuuria, eli karhentaa ja tuuhentaa tukkaa. Mielestäni hyvin samanlainen on Klippoteket.
Itse käytän luonnonblondiin, raskaaseen ja lasimaiseen tukkaan raikastukseen Batistea ja kampausten tueksi Klippoteketia. Biozelliakin voisin käyttää, sitä ei vain myydä niissä paikoissa, joissa käyn.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuo Biozell original tai muut versiot tuoksuu? Klippoteket on kamalan hajuinen, en osta enää ikinä!
Minusta Batisten tuo turkoosi purkki on aika miedon tuoksuinen, mutta Batistella on myös joku fresh tms jossa on varmaan miedoin tuoksu joka minulla on kuivashampoissa tullut vastaan. En halua karheutta tai volyymiä hiuksiin joten ne ovat minun vakituotteitani, ostan sen mukaan mikä milloinkin sattuu olemaan tarjouksessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se classic tai original tms... Apua, en muista oikeata nimeä, mutta kyseessä on perusversio. Väri taitaaa olla purkissa vaaleanvihreä-valkoinen.
Btw muistelisin muuten jostain lukeneeni ettei Suomessa valmisteta mitään painepakattuja suihkepulloja eli vaikka Biozell onkin brändiltään suomalainen ja varmaan muut tuotteet tehdäänkin täällä niin kuivashampoo, hiuslakka ym tehdään jossain muualla. Korjatksa joku, jos olen väärässä, mutta mulla oli tällainen mielikuva.
Batiste XXL on melkeinpä mullistanut mun hiustenlaiton. Eka kuivashampoo, joka oikeasti tekee puhtaan näköistä jälkeä (= saa pidennettyä pesuväliä) ja lisäksi tuo rakennetta hiukseen. Rakkautta ensipullollisella.
No on paska. Tukka seisoi päässä kuivana karheana könttinä, harja ei mennyt enää läpi. Aivan kamalaa.
Tuota en ole kokeillut. Herbinan vihreä pullo on mun mielestä ihan ok. Lemppareiksi on muodostuneet kuitenkin Batiste Heavenly volume (raikastaa hyvin, ei tee kauhean tököksi hiuksia) ja XXL Volume jos oikein haluaa isoa tukkaa (tulee tosi tökkö).
Värjätty punainen tukka täällä.