Kuuluuko anoppi muistaa äitienpäivänä?
Mielipiteitä?
Kommentit (22)
Kuuluu. Ensisijaisesti se toki on anopin oman jälkeläisen ja tämän lasten tehtävä.
Ei. Ei anoppia, ei kummitätiä, ei opettajaa, ei naapuria. Vaikka nämä olisivat mukavia ja kaikilla olisi lapsia.
Kyllä se anoppi on hyvä muistaa muutenkin. Paha juttu, jos unohtaa, että on anoppi.
No miehes muistaa, sehän sen lapsi on. Joskus niitä miehiä joutuu muistuttamaan, että muistapa äitiäsi.
Onko tässä nyt ihanuudesta kyse? Silloinhan voisi muistaa tusinoittain ihmisiä.
Mies olisi valinnut äidilleen vain pienen halvan ruusun. Mä valitsin parasta ja kalleinta. Olen satavarma, että anoppi on tyytyväinen. :)
Moni muistaa ja mun mielestä se on ihan ok!
Mä muistan vaan omaa äitiäni ja käyn lasten kanssa siellä.
Anopin luo en mene, mies menköön jos haluaa.
Eipä toi muistanut 5 vuotiasta poikaa, omaa lastenlasta viime kuussa kun oli synttärit, anoppi siis.
Mä en näe mitään syytä mennä hänen äitiyttään juhlistamaan.
Kysymys kuului "kuuluuko", ei aiotko. Eli onko anoppi tavallaan myös äiti? Joissakin kielissä anoppi nimessäkin on osana sana äiti, englannissa, ranskassa, saksassa jne.
En muista. Anoppi ei koskaan muista minua. Ei jouluna, ei kihlajaisissa, ei häissä, ei syntymäpäivänä, ei valmistujaisissa. Ei edes kykene hahmottamaan, minä vuonna olen ayntynyt, vaan aina viittaa minuun kuin olisin hänen tyttäriään vnhempi, vaikka olen nuorempi.
Ainoa lahja jonka olen häneltä saanut oli lehtitilauksen kylkiäisenä tullut almanakka johon hän oli merkinnyt koko oman perheensä ja valtavan sukunsa kaikki mahdolliset merkkipäivät toisten nimien nimipäiviä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuului "kuuluuko", ei aiotko. Eli onko anoppi tavallaan myös äiti? Joissakin kielissä anoppi nimessäkin on osana sana äiti, englannissa, ranskassa, saksassa jne.
Mutta ihmisten on aina päästävä selostamaan asioitaan aiheen vierestä. Perus AV.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuului "kuuluuko", ei aiotko.
Minusta se ei kuulu sinulle. Minusta se ei kuulu kenellekään aionko, haluanko, koenko tarpeelliseksi muistaa anoppia. Ihan jokaisen oma asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se ei kuulu sinulle. Minusta se ei kuulu kenellekään aionko, haluanko, koenko tarpeelliseksi muistaa anoppia. Ihan jokaisen oma asia.
Mutta eihän sun farvitse vastata siinä tapauksessa :D
Kuulut niihin ihmisiin, jotka vastaavat kysymykseen "mihin aikaan teillä käy joulupukki?" : "Meillä ei käy pukkia, koska emme vietä joulua."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän sun farvitse vastata siinä tapauksessa :D
Kuulut niihin ihmisiin, jotka vastaavat kysymykseen "mihin aikaan teillä käy joulupukki?" : "Meillä ei käy pukkia, koska emme vietä joulua."
Siis av:n viestiketjun kysymykseen, jossa kymmenet vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmisten on aina päästävä selostamaan asioitaan aiheen vierestä. Perus AV.
Kuka sen voi määrittää kuuluuko kuin se oma perhe?
Toiset muistaa ja toiset ei!
No. Ei ole pakko, mutta ihmisten ilahduttamiinen ei ol mitään turhaa hommaa koskaan.
Voipi ajatella sitä investointina hyvään anoppisuhteeseen jos ei muuta. Koska niinhän se metsä vastaa.
Ei