Kuinka monta äitienpäiväkorttia annat?
Kommentit (18)
Nolla. Molemmat isoäidit ja äiti on jo kuolleet
Saman erran kuin joulukortteja, eli 43.
En yhtään. Äitini ja mummoni ovat kuolleet. Anopille en anna, koska en koe, että miniän on onniteltava anoppia äitienpäivänä.
Kuusi korttia kaikille kolmelle äidilleni.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Äitini ja mummoni ovat kuolleet. Anopille en anna, koska en koe, että miniän on onniteltava anoppia äitienpäivänä.
Meillä minä olen se joka hommaa kortit ja ruusut. Mies ehkä lähettäisi korkeintaan tekstiviestin tjmst.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi korttia kaikille kolmelle äidilleni.
Olisit sitten voinut kirjottaa suoraan, että 18 🤔
Itse annan vain yhden.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mietin tässä että pitäisikö vai eikö, itsellä myös oma äiti kuollut. Jotenkin tuntuu että anoppi odottaa että muistaisin, mutta minusta se on poikansa asia. Toki osallistuisin jos tuo mies jotain järjestäisi, mutta eipä siltä näytä..
Vierailija kirjoitti:
Tismalleen näin minullakin!
Siis tarkoitus oli lainata viestiä:
Yhden, eli äidille. Mummolle annetaan yhteinen kortti sisarusten ja äidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tismalleen näin minullakin!
Siis tarkoitus oli lainata viestiä:
Ehdin jo iloita siitä, että antaisit kolme korttia. :( Tsemppiä sulle!
Neljä; äidille, kahdelle mummille ja anopille. Lapset ovat olleet askartelemassa mukana.
N35
Ei ole enää äitiä eikä mummoja. Laitan pöydälleni yhden kortin kukkamaljakon viereen, ikäänkuin heille kaikille kuten kukatkin.
Yhden ostin anopille ja mies kirjoitti sen ja minä laitoin postiin. Muita äitejä ei ole enää elossa. Mulla on ihana anoppi, laitoin myös oman nimeni siihen korttiin.
Vierailija kirjoitti:
Yhden ostin anopille ja mies kirjoitti sen ja minä laitoin postiin. Muita äitejä ei ole enää elossa. Mulla on ihana anoppi, laitoin myös oman nimeni siihen korttiin.
Hyvä.
Ei kortteja, olen saamapuolella.
Äidille viedään kukka haudalle....ehkei äitienpäivänä vielä kun tämä talvi jatkuu ja jatkuu.
0