Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivoide joka ei tunnut inhottavalta kasvoilla

Vierailija
11.05.2017 |

Onko edes semmoista? Bb ja cc voiteita olen kokeillut ja jotakin meikkivoiteita. On rasvaa ja pohjustamaan.. Heti meikin laitettua naamassa tuntuu ällöltä.,likaiselta..En osaa selittää -.- mekkkipuuteri on hyvä ja kasvot tuntuu meikittömältä

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun päässä se vika, ei niissä voiteissa.

Vierailija
2/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun pakko sitä voidetta käyttää, jos se tuntuu inhottavalta? Hyvä meikkipuuteri ajaa saman asian. Mä käytän Cliniquen puuteria, se on tosi hyvä ja peittää sen verran mitä tarvitseekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama puuteri käytössä..

Vierailija
4/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokaisella meillä on erilaiset ihot ja tuntemukset, joten ei kukaan oikein voi sun puolesta sanoa, että mikä meikkivoide sua ei ällöttäisi niin ehkä sun pitäisi vaan pysyä siinä puuterissa.

Vierailija
5/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sävytetty kosteusvoide (Estelle & Thild), ei tietenkään peitä yhtä paljon kuin joku meikkivoide mutta en tavoittelekaan täyttä peittävyyttä. Ei tunnu iholla oikeastaan miltään.

Vierailija
6/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva suositus Oriflamen The One Everlastingille. Oon kans meikkivoidevammanen, tää pieksee kaikki selektiivisenkin puolen kalliit mänkit.

Jauhemainen mineraalimeikkivoide toinen hyvä, esim Everyday Mineralsin on ihan Superia!

Vierailija
7/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri!

Olen aina ihmetellyt miten ihmiset pystyvät käyttämään meikkivoidetta koko päivän. Olen nyt 40v ja vuosien varrella on tullut ostettua niin edullisia kuin kalliimpia meikkivoiteita ja aina sama inhottava tunne kunnes päätin kokeilla Max Factor Lasting Performance meikkivoidetta joka sitten sopikin minulle erinomaisesti! Päätin myös kokeilla kalliimpaa Armani Face Fabric meikkivoidetta ja aivan kuin silkkiä iholla!

Molempia voi suositella :)

Vierailija
8/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaista kosmetiikkaa. Kokeile omaa suosikkiani Missha Magic Moisture Cushion foundationia.

Vierailija
9/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everyday Mineralsin mineraalimeikkipohja, ei tunnu iholla juuri miltään. Niiden nettisivuilta voi tilata näytteet postareiden hinnalla, kannattaa kokeilla! Täys purkki maksaa 20 euroa ja mulla sellainen on kestänyt noin vuoden. Oon ennenkin EDM:ia täällä hehkuttanut ja edelleenkään ei ole mainos, vaan tyytyväinen käyttäjä.

Vierailija
10/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikki. Tykkään BareMineralsin meikki"voiteesta", on siis jauhemainen joka levitetään siveltimellä. Ja irtopuuteri päälle. Iho saa hengittää kun ei ole niin raskas panssari, näyttää myös luonnolliselta.

Vierailija
11/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikit ne vasta karseita on...naama on kuin rapistuva maalaus. Ei kannata!

Vierailija
12/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin liputan everyday mineralsin mineraalipuuteria. Ite tilasin eka näytteitä muutamia eri sävyjä postareiden hinnalla jota kokeilin. Sit ku löyty oikee sävy nii tilasin sit koko purkin. Ei tunnu miltään iholla, peittää omat aknearvet ja kestää kyllä pitkään hyvin. Ainut vaan että kannattaa hankkia hyvä sivellin millä pyörittelee sen kasvoille. Tuolta saa tilattua samalla siveltimenki mut itellä ei oo kokemusta ton merkin siveltimistä.

Vierailija
13/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö puuteria meikkivoiteen päällä? Minä olen huomannut, että nimenomaan puuteri alkaa pian kiristää kasvoilla, vaikka olisi kuinka hyvin kosteutettu iho alla. Nenän varresta voisi repiä hilseilevää meikkiä ja otsan pienimmätkin uurteet tulevat esiin puuterin kanssa, vaikka käytän vain irtopuutereita.

Vierailija
14/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin liputan everyday mineralsin mineraalipuuteria. Ite tilasin eka näytteitä muutamia eri sävyjä postareiden hinnalla jota kokeilin. Sit ku löyty oikee sävy nii tilasin sit koko purkin. Ei tunnu miltään iholla, peittää omat aknearvet ja kestää kyllä pitkään hyvin. Ainut vaan että kannattaa hankkia hyvä sivellin millä pyörittelee sen kasvoille. Tuolta saa tilattua samalla siveltimenki mut itellä ei oo kokemusta ton merkin siveltimistä.

Siis mineraalimeikkipohjaa tarkotin :D

Vierailija
15/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mineraalimeikit ne vasta karseita on...naama on kuin rapistuva maalaus. Ei kannata!

Jos naama on kuin rapistuva maalaus noiden kanssa, niin suosittelen levitystekniikan tarkistamista, ihon kuorintaa, veden juomista ja hyvää kasvorasvaa! Yks mun isoimpia iho-ongelmia kylmään aikaan on kuivat kohdat iholla ja meikkivoiteen kanssa ne näytti ihan hirveiltä. Just niin kuin rapsituvilta maalauksilta. Mineraalimeikin kanssa on ihan valtava ero, kuivat kohdat näkyy kyllä jos läheltä katsoo, muttei paista kilsan päähän kuten meikkivoiteen kanssa. Lisäksi mineraalimeikki näyttää luonnolliselta mun näppyläisellä ja osin arpisella iholla. Meikkivoide menee aina huokosiin, kiristää ja näpyt senkun kasvaa siellä alla. Ja kuten tossa toinenkin kommentoija sanoi, niin iho näyttää luonnolliselta eikä miltään meikkipanssarilta.

Vierailija
16/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se niiden tasapäinen meikkipohjan levitykseen ja se on tosi hyvä. Lisäksi mulla on se niiden pikkukabuki, joka tulee joidenkin kittien mukana. Ja todella hyvä sekin. Suosittelen! Yksikään karva ei oo irronnut tässä reilun vuoden käytön aikana.

Vierailija
17/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://blogit.kauneusjaterveys.fi/karkkipaiva/suuri-everyday-minerals-p…

Tossa on vielä tosi hyvä arvostelu edm:stä, jonka perusteella ite aikoinaan tein tilauksen. Ja en oo mikään mainostaja vaan myöskin tyytyväinen käyttäjä :D

T. 12

Vierailija
18/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalien puolesta puhuja täälläkin. Flow kosmetiikan pohjasta tykkään tällä hetkellä.

Naamasta ei tule todellakaan "rapistuvaa maalausta", kun on hyvät kosteustuotteet alla, oikea tuote, oikea määrä, oikea väline levittämiseen ja oikea taktiikka. Puuteria pyöritellään kabukilla todella pieni määrä kerrallaan. Todellakin pyöritellään huolellisesti, eikä vain huitaista kerralla paksua kerrosta. Pyörittelemällä puuteri asettuu iholle nätisti ja luonnollisesti. :)

Vierailija
19/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamasta ei tule todellakaan "rapistuvaa maalausta", kun on hyvät kosteustuotteet alla, oikea tuote, oikea määrä, oikea väline levittämiseen ja oikea taktiikka. Puuteria pyöritellään kabukilla todella pieni määrä kerrallaan. Todellakin pyöritellään huolellisesti, eikä vain huitaista kerralla paksua kerrosta. Pyörittelemällä puuteri asettuu iholle nätisti ja luonnollisesti. :)

Tämä. Se ei ole kuin puuteria, joka töpötellään iholle. Mineraalimeikki "työstetään" iholle pyörittelemällä pieni määrä kerrallaan, jolloin se tavallaan sulaa ja asettuu. Teelusikallisen verran riittää hyvin koko naamalle, saattaa olla jopa liikaa.

Vierailija
20/25 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mineraalimeikit voi sopia hyväihoselle. Mulla on iho-ongelmia kuten kuivuutta, hilseilyä, näppylöitä, kiiltoa, punoitusta eli kaikkea mahdollista. Mineraalimeikin levitys on hidasta ja vaikeaa, se ei peittänyt mitään, rapisi pois ja ärsytti ihoa. Joten ei kiitos! Tykkään korealaisista bb-voiteista, jotka on helppokäyttösiä ja toimivia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi