Meikkivoide joka ei tunnut inhottavalta kasvoilla
Onko edes semmoista? Bb ja cc voiteita olen kokeillut ja jotakin meikkivoiteita. On rasvaa ja pohjustamaan.. Heti meikin laitettua naamassa tuntuu ällöltä.,likaiselta..En osaa selittää -.- mekkkipuuteri on hyvä ja kasvot tuntuu meikittömältä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mineraalimeikit voi sopia hyväihoselle. Mulla on iho-ongelmia kuten kuivuutta, hilseilyä, näppylöitä, kiiltoa, punoitusta eli kaikkea mahdollista. Mineraalimeikin levitys on hidasta ja vaikeaa, se ei peittänyt mitään, rapisi pois ja ärsytti ihoa. Joten ei kiitos! Tykkään korealaisista bb-voiteista, jotka on helppokäyttösiä ja toimivia.
Voiskohan iho-ongelmasi johtua esmes. noista korealaisista bb-voiteista... just saying...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mineraalimeikit voi sopia hyväihoselle. Mulla on iho-ongelmia kuten kuivuutta, hilseilyä, näppylöitä, kiiltoa, punoitusta eli kaikkea mahdollista. Mineraalimeikin levitys on hidasta ja vaikeaa, se ei peittänyt mitään, rapisi pois ja ärsytti ihoa. Joten ei kiitos! Tykkään korealaisista bb-voiteista, jotka on helppokäyttösiä ja toimivia.
Voiskohan iho-ongelmasi johtua esmes. noista korealaisista bb-voiteista... just saying...
Ei voi johtua, ongelmia on ollut aina, iho on parempi noiden takia (muttei hyvä vieläkään).
Mä tykkään yhdistelmästä mahdollisimman ohut värivoide/cc-voide, peiteväriä vain kriittisiin paikkoihin ja väritön puuteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi johtua, ongelmia on ollut aina, iho on parempi noiden takia (muttei hyvä vieläkään).
Mä käytin kans pitkään korealaisia bb-voiteita, liolelen yleensä.
Mullakin ne paransi ihon, koska käytin ennen mineraalimeikkejä, ja ne repi multa ihon auki, jättäen jälkeensä aika karmeaa jälkeä. Mineraalimeikki aiheuttaa aina! mikrorepeämiä ihoon, jos iho on jo valmiiksi kuiva, ohut ja herkkä, niin se jälki on kammottavaa, sellaista pikkuhiljaista arpeutumista, kovettumista. Eikä liity vismuttiin (kun joku kuitenkin alkaa siitä selittää, vaan itse niihin mineraaleihin).
Korealaiset tuotteet on palauttaneet mun ihon normaaliksi taas, kiroan sitä päivää, kun uskoin mineraalimeikkien hyvyyteen, ehdin käyttää niitä pari vuotta ennen kuin tajusin miksi mun iho oli mennyt pilalle.
Tällä hetkellä käytän tarten shape tapea meikkivoiteena, joka on ehkä asteen verran vielä parempi kuin bb-voiteet.
Mä pärjäilen Joe Blascon BB- voiteella, imeytyy hyvin, eikä jätä ihoa rasvaiseksi.
Bare Minerals on ajoittan o.k, en käyttäisi joka päivä.