Törkeintä, mitä olet tehnyt bussissa?
Mikä on törkeintä, mitä koskaan olet bussissa tehnyt? Itse en ole sen kummempaa tehnyt kuin oksentanut erään iäkkään rouvan päälle, mutta olin niin jurrissa, että hädin tuskin kotiosoitettani muistin. Seuraavana aamuna vähän säälitti se mummeli, joka joutui oksennuksen hajuisena kävelemään päätepysäkiltä todennäköisesti kotiinsa.
Kommentit (46)
Täällä myös oksentaja, mutta olin selvä. Lähdin töistä kesken päivän, koska lounaan jälkeen iski vatsatauti.
Esimies onneksi antoi pussin mukaan. Koitin jäädä bussista, jotta voin laattaa ulos, mutta koska bussi oli tyyliin kehä 3:lla jossain Vantaan perukoilla, kesti ikuisuus seuraavalle pysäkille ja en ehtinyt.
Oksennuspussin laitoin lattialle patterin viereen, mukavat hajut selisi lämpimästä laatasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin Subin. Vasta bussimatkan jälkeen näin bussin etuosassa kieltokuvan:ei saa syödä jätskiä ja hamppareita. No, subi ei ole hamppari.
Jos näet kieltomerkin, jossa on kirjavan cockerspanielin kuva, tarkoittaako se, että alueelle ei saa tuoda kirjavia cockerspanieleita, mutta muita koiria kyllä?
No toi kuvan hamppari ei ollut se juttu, sen oli tarkoitus olla loppukevennys. Ymmärsit siis väärin. Nälkääni siis söin, kotiin oli päästävä ja paha olo olisi tullut syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös oksentaja, mutta olin selvä. Lähdin töistä kesken päivän, koska lounaan jälkeen iski vatsatauti.
Esimies onneksi antoi pussin mukaan. Koitin jäädä bussista, jotta voin laattaa ulos, mutta koska bussi oli tyyliin kehä 3:lla jossain Vantaan perukoilla, kesti ikuisuus seuraavalle pysäkille ja en ehtinyt.
Oksennuspussin laitoin lattialle patterin viereen, mukavat hajut selisi lämpimästä laatasta.
Siis jätit pussin bussiin? Ei oo tott'a!
Lapsena kurotin painamaan bussin stop-nappia, mutta ennen kuin ehdin ottaa sormeni pois napilta, renkaat iskivät töyssyyn ja sormeni hytkähti iskun voimasta niin, että tulin painaneeksi nappia uudelleen. Siis yhteensä kaksi kertaa peräkkäin. Kuljettaja karjaisi, että nyt loppuu se pelleily ja turha pimpottelu, tai muuten ei koulukakaroilla ole enää mitään asiaa hänen bussiinsa.
Että varokaa vaan, olen aikamoinen pahis täällä teidän keskuudessanne.
Nauranut ja kälättänyt kaverin kanssa kovaan ääneen
Kerran oli niin hirveä pissahätä etten vain pystynyt pidättämään tai en halunnut sillä sattui niin paljon mahaan sen pissahädän takia. Nostin takkiani ylös etten istu sen päällä ja yritin lirittää ihan hitaasti ja varovasti paikallani. Kesti tosi kauan mutta helpotti. Housut oli persiistä ja reisistä sitten ihan läpimärät ja penkki. Kun nousin ylös pysäkilläni niin peitin takamukseni äkkiä takilla... ja kotiin suihkuun.