Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi välillä mukavaa, jos vanhempani halaisivat mua ja kertoisivat että olen tärkeä

11.05.2017 |

Tuntuu vain että mun vanhemmat välittää musta vuosi vuodelta vähemmän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus lähti täältä sinulle Vetis! 

Naapureiden mielestä mä olen outo, kun vielä halaillaan 14v poikani kanssa! Tosin enää tuota jörrikkää saa halailla vaan kun muut ei näe. Nukkuu mun vieressä, kun isänsä työmatkoilla. Mutta tapoja perheessä on monenlaisia. Itse en ole koskaan halunnut halata vanhempiani :(  

Luulen, että vanhemmat välittävät kyllä sinusta, mutta ehkä yrittävät (väärällä) tavalla kasvattaa sinua kohti aikuisuutta ja itsenäisyyttä. Jos uskallat ottaa asian puheeksi, niin luultavasti auttaa. Jos uskaltavat sulle nauraa, niin voit sitten heitä luvan kanssa alkaa vihaamaan ja suunnittelemaan poismuuttoa. 

Vierailija
22/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapureiden mielestä mä olen outo, kun vielä halaillaan 14v poikani kanssa! Tosin enää tuota jörrikkää saa halailla vaan kun muut ei näe. Nukkuu mun vieressä, kun isänsä työmatkoilla. Mutta tapoja perheessä on monenlaisia. Itse en ole koskaan halunnut halata vanhempiani :(  

Luulen, että vanhemmat välittävät kyllä sinusta, mutta ehkä yrittävät (väärällä) tavalla kasvattaa sinua kohti aikuisuutta ja itsenäisyyttä. Jos uskallat ottaa asian puheeksi, niin luultavasti auttaa. Jos uskaltavat sulle nauraa, niin voit sitten heitä luvan kanssa alkaa vihaamaan ja suunnittelemaan poismuuttoa. 

Tuo on ihana ikä. ja tavattoman tärkeää että teillä halaillaan vaikka poika on jo teini-iässä. toivottavasti halaatte aina toisianne tavatessanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihana ikä. ja tavattoman tärkeää että teillä halaillaan vaikka poika on jo teini-iässä. toivottavasti halaatte aina toisianne tavatessanne!

Juu, jos muut ei näe :) 

Vierailija
24/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää heittäytykö vauvaksi. Ei ihmisellä voi olla mitään pakottavaa tarvetta halailla _vanhempiaan_ ja kehittää jotain draamaa jos niin ei tapahdu.

Etsikää itsellenne puoliso minkä kanssa halailla jos haluatte läheisyyttä, se ei ole vanhempien tehtävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä