Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi välillä mukavaa, jos vanhempani halaisivat mua ja kertoisivat että olen tärkeä

11.05.2017 |

Tuntuu vain että mun vanhemmat välittää musta vuosi vuodelta vähemmän.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww.... * hali* mun lapset on jo aikuisia, mutta aina me vaan halaillaan :)

Voi olla että sun aikuistuminen vähän pelottaa niitä , mutta sano sun äidille, että nyt halataan !

Vierailija
2/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksestasi tulee niiin surullinen olo, mutta en voi olla kysymättä miten käyttäydyt itse vanhempiasi kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat toiveet täälläkin. Mutta muista että vaikka vanhempasi eivät osaa kertoa sinulle tunteistaan, niin uskon että he välittävät sinusta ja rakastavat Sinua paljon kaikessa epätäydellisyydessäänkin.

Vierailija
4/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastava vanhempi ei vitsaa säästä. Halaus antaa maailmasta sen kuvan, että eläminen täällä on leppoisaa. Lapselle on oltava rehellinen, joten häntä kohtaan ei tule osoittaa hellyyttä vaan raakuutta ja julmuutta.

5/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Awww.... * hali* mun lapset on jo aikuisia, mutta aina me vaan halaillaan :)

Voi olla että sun aikuistuminen vähän pelottaa niitä , mutta sano sun äidille, että nyt halataan !

En edes ole varma pidänkö vanhemmistani. Välillä, välillä taas en. Ehkä toivon sellaisia vanhempia joita voisin katsoa silmiin häpeämättä. En osaa oikein selittää tunteitani.

6/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksestasi tulee niiin surullinen olo, mutta en voi olla kysymättä miten käyttäydyt itse vanhempiasi kohtaan?

Olen aika etäinen ja puhun vähän, mutta vastaan kuitenkin kysymyksiin kiltisti.

Vierailija
7/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastava vanhempi ei vitsaa säästä. Halaus antaa maailmasta sen kuvan, että eläminen täällä on leppoisaa. Lapselle on oltava rehellinen, joten häntä kohtaan ei tule osoittaa hellyyttä vaan raakuutta ja julmuutta.

Noh, mikä fiilis tällä menetelmällä noin niinku omasta mielestä???

8/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat toiveet täälläkin. Mutta muista että vaikka vanhempasi eivät osaa kertoa sinulle tunteistaan, niin uskon että he välittävät sinusta ja rakastavat Sinua paljon kaikessa epätäydellisyydessäänkin.

Välillä on vaikeaa uskoa niin.

Vierailija
9/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika etäinen ja puhun vähän, mutta vastaan kuitenkin kysymyksiin kiltisti.

Rakas Vetis 15, koskettava aloitus Sinulta. Kiitos kaunis

Vierailija
10/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kohtalontoveri. Mutta pari vuotta sitten jo lopetin yksipuolisen yhteyden pitämisen. Tälle vuodelle yksi soitto: en pidä äitienpäivää, äidiltäni. Mikä olikin hyvä koska mietin jos minä muistan ja hän ei muista edes soittaa syntymäpäivänäni. Tää on selvä tapaus.

Mutta hyvä näin. Terkuin kohta viisikymppinen ja itsekkin äiti.

11/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se meneekin.

Vierailija
12/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä on vaikeaa uskoa niin.

Rakas Vetis, luulenpa että on yleistä se, etteivät vanhemmat usein osaa kertoa lapselleen rakastavansa häntä. Se voi johtua siitä. he eivät itse ole kuulleet sitä tarpeeksi omilta vanhemmiltaan. Joskus sydämensä avaaminen ihan omassa perheessäkin on vaikeaa.

Mitäpä jos päättäisit, että Sinä Rakas Vetis alkaisitkin sanoa tärkeille ihmisillesi mitä tunnet heitä kohtaan? jospa kertoisit heille, että rakastat heitä?

Ja joskus ei edes tarvitse tuntea toista ihmistä sanoakseen

Minä rakastan Sinua.

Vierailija
13/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kasvoin niin kylmässä perheessä, että minua ei koskaan kertaakaan halattu tai hellitelty sanoin edes pikkulapsena. Siitä syystä ajauduin suhteeseen ensimmäisen miehen kanssa, joka edes hymyili minulle ystävällisesti. Ojasta allikkoon. Onneksi pääsin eroon ja opin seisomaan omilla jaloillani.

Vierailija
14/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kasvoin niin kylmässä perheessä, että minua ei koskaan kertaakaan halattu tai hellitelty sanoin edes pikkulapsena. Siitä syystä ajauduin suhteeseen ensimmäisen miehen kanssa, joka edes hymyili minulle ystävällisesti. Ojasta allikkoon. Onneksi pääsin eroon ja opin seisomaan omilla jaloillani.

Halaukset! Kiedo kätesi ympärillesi, ja kas , halaus minulta sinulla on perillä

Vierailija
15/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ei muakaan ikinä halattu tai sanottu tärkeäksi,äiti lähti nostelemaan kun olin pieni,äitipuoli haukkui homoksi isä joi ja muisti muistuttaa aina miten olin pienenä ollut aina kipeä ja enemmän sairaalassa kuin kotona.

sen jälkeen kun täytin 15v ja vaari osti mopon en kyllä paljon kotona ollutkaan,nukkumassa kävin.

Vierailija
16/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi. Joskus pikkulapsena ollut sylissä, sen jälkeen ollut yks halaus kun pääsin ylioppilaaksi. Tykkään halaamisesta kyllä, meidän perheessä sitä ei vain tehdä. Muita ihmisiä joskus halaa, mutta tuntuisi tosi oudolta ylipäätään lähteä vaikka äitiä halaamaan. Hyvissä väleissä ollaan ja usein käyn kotona.

Vierailija
17/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännä juttu, että en koskaan halaa siskoa tai vanhempia, mutta ystäviä kyllä. Ja minulla on kyllä upeat vanhemmat ja sisko, mutta meillä ei ole ollut halailukulttuuria.

Ranskalainen kaverini oli ihan kauhuissaan, kun suomalaiset halailivat. Hänestä se oli kummallista. Heillä kyllä annetaan poskisuukkoja, jotka eivät kyllä kosketa ihan poskea.

Vierailija
18/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Halaus sinullekin!

Vierailija
19/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Mitä väliä? Ei muakaan ikinä halattu tai sanottu tärkeäksi,äiti lähti nostelemaan kun olin pieni,äitipuoli haukkui homoksi isä joi ja muisti muistuttaa aina miten olin pienenä ollut aina kipeä ja enemmän sairaalassa kuin kotona.

sen jälkeen kun täytin 15v ja vaari osti mopon en kyllä paljon kotona ollutkaan,nukkumassa kävin.

Miten Sulla menee nykyään? Halaukset!

Vierailija
20/24 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Halaus sinullekin!

Tuli perille, Ystävä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi