Miksi anaaliseksiin suhtaudutaan niin jyrkästi?
Seksi se on muiden joukossa kuten suu ja vaginaseksikin, itse nautin tyttöystäväni kanssa anaaliseksistä. Ja en koe itseäni homoksi vaikka pidän tyttöystäväni kanssa anaaliseksistä. Ei se ole edes likaista vaikka niin väitetään, ei ole kertaakaan tullut yllätyksiä. Huolehtikaa hygieniasta ja kokeilkaa ei siinä menetä mitään.
Kommentit (39)
se on oksettavaa yök! en itse suostuisi moiseen
Vierailija kirjoitti:
ite suhtauduin samalla tavalla ennen, mut kun kokeiltiin niin ollaan jo harrastettu kakkosta useammin kuin ykköstä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ite suhtauduin samalla tavalla ennen, mut kun kokeiltiin niin ollaan jo harrastettu kakkosta useammin kuin ykköstä.
ap
Ei haittaa vaikka tyttöystäväsi joutuu lopulta vaippoihin? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Uusi tyttöystävä jo siinä vaiheessa ja uusi kakkonen ajossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä se peppu kestää eikä se mihinkään löysty. itse olen jo 2 vuotta sitä pannut ja tuntuu yhtä kireältä kuin ekaa kertaa koittaessa.
ap
Se on ihan jees. Ensin meillä oli kanssa anaalitappi, nyt välillä toinen mies mukana ja nautinto on meillä kaikilla kolmella. Se tunne kun itse on vaimon anaalissa ja toinen tulee omaani :)
Kateellisten suuttumista, kun eivät itse saa kakkosta. Isopyllyisen naisen kanssa peppuseksi se vasta parasta onkin.
Koska se on iljettävää. Paskareijän venytteleminen peniksellä on yksinkertaisesti luonnotonta ja sairasta. Ihan sama miten hyvälle se tuntuu. Eihän ruumita ja lapsiakaan saa panna, vaikka olisi miten tiukan tuntuista. Ja kyllä anaaliseksi pedofilia ja necrofilia on kaikki samalla luonnottomalla ja sairaalla linjalla tasa-arvoisina. Suurin osa maailman ihmisistä ei sorki toistensa persereikiä. Näin sen kuuluu olla.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan jees. Ensin meillä oli kanssa anaalitappi, nyt välillä toinen mies mukana ja nautinto on meillä kaikilla kolmella. Se tunne kun itse on vaimon anaalissa ja toinen tulee omaani :)
sairasta
Pitää olla pieni kulli, että onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, itsellä keskiverto kokoa ja hyvin menee tyttöystäväni peppuun.
ap
Oma kyrpä 18cm pitkä ja sopivan paksukin. Ihana nussia 43kg painavaa superhoikkaa tyttöystävääni perseeseen. Saa vetää koko mitalla, pillussa ottaa välillä pohja vastaan eikä pysty paneen pohjaan asti. Perse ottaa mukavasti koko melan sisäänsä...
Vierailija kirjoitti:
Sinä et päätä siitä vaan minä! Otan kenet haluan!
Mukavaahan se on kun vaimo ihan pyytää panemaan kakkoseen, sitten se vaimea vikinä ennenkuin kipu muuttuu nautinnoksi.
En tiedä!
Toinen seikka on typerää tässä ikuisessa keskustelussa ja se oikeastaan paljastaa joukosta kokemattomat, haaveilijat ja äärikriittiset. Olen pannut kahta 15sta naisestani lukuisia kertoja peppuun ja yleensä se on ollut ihan siistiä ja hajutonta puuhaa, mutta aina joskus, milloin mistäkin syystä on tullut vastaan myös yllätyksiä. Siis hajua ja ihan kuraakin kalun ympärillä. Se vaan on sellaista.
Onko anaali ylimaallista? Ei minusta. Ison kalun kanssa siinä mielessä helpompaa, että halukas nainen antaa painaa anaaliin (lämmittelyn jälkeen) kunnolla pohjaan saakka hrlpomkin kuin pilluunsa. Pillussa koko kalu tuntee puristusta paremmin. Jos pitäisi valita vain toinen, niin pillu olisi valinta...
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni tykkää isosta, myös fistauksesta ja kakkonen on ykkönen!
---
"Kun jään pikkukakkosesta eläkkeelle, pukeudun naiseksi."
T.Ransu
Koska kaikki uusi pelottaa...