Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkäisy voi pettää!!!!

Vierailija
11.05.2017 |

Tässä on hyvä lukemista niille jotka kiukkuilee että huijattiin isäksi/joku tuttu huijattiin isäksi.. kun " nainen väitti käyttäneensä ehkäisyä"

Se nyt vaan voi olla niin, että se ehkäisy VOI pettää. Ja että ehkäisy kuuluu molemmille ja kolmanneksi.. seksillä voi olla "raskauttava" vaikutus, jos ei ole valmis ottamaan vastuuta, niin pitäkää ne housut jalassa!!! So simple!!

Itse tunnen kaksi tapausta, joilla ehkäisy petti. Toinen söi pillereitä ja toisen miehellä oli piuhat poikkastu.. mutta kas vain... hupsista vaan (molemmat naiset kyllä päätyivät aborttiin miesten v astusteluista huolimatta)

http://www.is.fi/perhe/art-2000005202024.html

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kierukka pettää, teen abortin ja elämä jatkuu. Onneksi kierukka on tähän mennessä toiminut, joten uskon selviäväni korkeintaan muutamalla ei-toivotulla raskaudella steriin asti. Lapsia ei ole eikä tule.

Entäs jos huomaat raskauden niin myöhään, ettei aborttia enää saa? Vai teetkö raskaustestin joka kuukausi varuilta?

:D

Niinhän sitä sanotaan että tyhmimmät ihmiset lisääntyvät :D

Vierailija
22/27 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiste382n on syytä huolehtia ehkäisystään kunnolla, koska muuten he voivat tulla raskaiksi.

Sen verran luulisi heiltä löytyvän vastuuntuntoa, mutta jos ei, niin silloin kuuluvat kyllä holhouksenalaisiksi.

Miesten on syytä huolehtia ehkäisystä kunnolla koska muuten joku nainen voi tulla miehelle raskaaksi.

Sen verran luulisi heiltä löytyvän vastuuntuntoa mutta jos ei niin silloin kuuluvat kyllä holhouksenalaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä helvetin aborttivouhotus alkaa. Te naiset, jotka olette aborttia vastaan, niin älkää itse tehkö sellaista. Aborttia vastustavat miehet: valitkaa sellainen partneri, joka on kanssanne samoilla linjoilla asiassa. Älkää olko niin mulkkunne vietävissä. Ei teidän ole mikään pakko kuksia naista, joka ei aio jatkaa ei-toivottua raskautta.

Simple as that. Minä lopetan nyt asiasta vääntämisen hyvän sään aikana. Korkkaan kaljan ja rupean katsomaan kissavideoita. Cheers!

Kyllä. Ja samat sanat niille aborttia vaativille miehille. Jos ette halua että mahdollisesta vahinkoraskaudesta syntyy lapsi, niin älkää kuksiko sellaisia naisia jotka eivät halua aborttia tehdä, etenkään paljaalla. Irtosuhteissa kumi on muutenkin must ja parisuhteissa näistä asioista pitää pystyä puhumaan.

Vierailija
24/27 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten on syytä huolehtia ehkäisystään kunnolla, koska muuten he voivat tulla raskaiksi.

Sen verran luulisi heiltä löytyvän vastuuntuntoa, mutta jos ei, niin silloin kuuluvat kyllä holhouksenalaisiksi.

Ai vastuuntunnostako se nyt onkin kiinni, ettei napsahda kohdalle se 0,4-1% riski?

Sitäpaitsi, se ehkäisee joka ei niitä lapsia halua. Tässä ketjussa itketään pääasiassa tahtomattaan isäksi tulevien miesten kohtaloa. Jos se on niin laajamittainen ongelma, niin ne miehethän sinne holhouksen alle kuuluu. Jos et halua isäksi niin et pane paljaalla. Jos et halua ottaa pienintäkään riskiä, niin et pane ollenkaan.

Vierailija
25/27 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiste382n on syytä huolehtia ehkäisystään kunnolla, koska muuten he voivat tulla raskaiksi.

Miesten on syytä huolehtia ehkäisystä kunnolla koska muuten joku nainen voi tulla miehelle raskaaksi.

Sen verran luulisi heiltä löytyvän vastuuntuntoa mutta jos ei niin silloin kuuluvat kyllä holhouksenalaisiksi.

"Nainen kärsii, imettää, kärsii, pilaa kroppansa ja mielentervytensä, kärsii, imettää, kärsii, kantaa lasta 9 kuukautta, kärsii, melkein kaikki naiset kualee synnytkseen ja kärsii!!!!!!!!!"

Tätäthän te jaksatte joka välissä jauhaa. Kummanko sukupuolen olisi siis tärkeämpää pitää huolta siitä ehkäistystä?

Vierailija
26/27 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kierukka pettää, teen abortin ja elämä jatkuu. Onneksi kierukka on tähän mennessä toiminut, joten uskon selviäväni korkeintaan muutamalla ei-toivotulla raskaudella steriin asti. Lapsia ei ole eikä tule.

Entäs jos huomaat raskauden niin myöhään, ettei aborttia enää saa? Vai teetkö raskaustestin joka kuukausi varuilta?

:D

Niinhän sitä sanotaan että tyhmimmät ihmiset lisääntyvät :D

Mulla on kierukka ja sen myötä kuukautiset lakanneet kokonaan. Eli siitä en huomaisi. En ole myöskään ole kertaakaan (3 raskautta) voinut pahoin. Mulla alkuraskaus on mennyt aina tosi hyvin, olo on ollut mitä mainioin. Raskaudet olen huomannut kuukautisten poisjäämisestä, muut oireet on tulleet vasta rv. 20 jälkeen. Jolloin se abortti on myöhäistä. Ja tämän takia olen siis tyhmä. Olen tyhmä, koska kroppani ei ole raskaudesta moksiskaan vaan jatkaa kuten ennenkin. Ok.

Onneksi mulla kierukka on toiminut jo yli 10v. Mutta tiedostan sen kyllä, että sen teho ei ole 100%.

Vierailija
27/27 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä helvetin aborttivouhotus alkaa. Te naiset, jotka olette aborttia vastaan, niin älkää itse tehkö sellaista. Aborttia vastustavat miehet: valitkaa sellainen partneri, joka on kanssanne samoilla linjoilla asiassa. Älkää olko niin mulkkunne vietävissä. Ei teidän ole mikään pakko kuksia naista, joka ei aio jatkaa ei-toivottua raskautta.

Simple as that. Minä lopetan nyt asiasta vääntämisen hyvän sään aikana. Korkkaan kaljan ja rupean katsomaan kissavideoita. Cheers!

Kyllä. Ja samat sanat niille aborttia vaativille miehille. Jos ette halua että mahdollisesta vahinkoraskaudesta syntyy lapsi, niin älkää kuksiko sellaisia naisia jotka eivät halua aborttia tehdä, etenkään paljaalla. Irtosuhteissa kumi on muutenkin must ja parisuhteissa näistä asioista pitää pystyä puhumaan.

Naisen raskaaksi tuleminen on aina ja joka tapauksessa naisen itsensä vika.

Jos ei ole vastuuntuntoa edes tätä ymmärtämään on ihminen täysin selkärangaton.

Mies ei voi tulla raskaaksi, joten jo miesten syyllistäminen naisten omasta edesvastuuttomuudesta olisi itseasiassa oman vähäjärkisyytensä myntämistä ja julkituomista.