G: Nainen, kuinka pitkä miehesi on?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin naiset siis haluavat keskimittaista miestä pidemmän miehen. Onhan se tietysti helppoa, kun miestä sataa pilluun vaikka istuisi vaan koneella ja kirjoittaisi kuvattomaan treffiprofiiliin ":)"
Tässä ei kysytty, minkä pituisen miehen nainen haluaa vaan minkä pituinen mies naisella on. Ja vaikka otanta ei olekaan vielä kovin suuri, niin varsin eripituisia miehiä kyselyyn osallistuneilla naisilla on.
Ollaan saman mittaisia eli 170cm 😊
Vierailija kirjoitti:
Ollaan saman mittaisia eli 170cm 😊
Vierailija kirjoitti:
Mies on 185cm ja minä 160cm.
Tytöstä tuli 163cm ja poika on nyt 180cm ja kasvaa vielä. Onneksi meni geenit "oikeinpäin"...
Tyttäresi tuskin ajattelee samoin...
Minä olen 175 cm, mies 184. Pojat ovat 180+ cm, en tiedä tarkasti.
En valinnut miestä pituuden mukaan, mies vain sattui olemaan tuon pituinen. Miehet ovat keskimäärin naisia pitempiä, joten vaikka tunnen monta 150 cm pitkää naista, tuon pituisia miehiä en tunne.
Kiva kun lyhytkasvuisillakin on naisia
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin naiset siis haluavat keskimittaista miestä pidemmän miehen. Onhan se tietysti helppoa, kun miestä sataa pilluun vaikka istuisi vaan koneella ja kirjoittaisi kuvattomaan treffiprofiiliin ":)"
Tajuatko miten oksettavalta kuulostaa, että mietit noin paljon pelkkää p*llua. Jos sama asenne ilmenee oikeassa elämässä etkä osaa taitavasti esittää, että ajattelet naista muunakin kuin reikänä, niin aivan varmasti lähtee viimeisimmätkin mahdollisuudet saada sitä haluamaasi.
noin 20cm. olen oikein tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko miten oksettavalta kuulostaa, että mietit noin paljon pelkkää p*llua. Jos sama asenne ilmenee oikeassa elämässä etkä osaa taitavasti esittää, että ajattelet naista muunakin kuin reikänä, niin aivan varmasti lähtee viimeisimmätkin mahdollisuudet saada sitä haluamaasi.
Kaikkein kummallisinta on, että tuon tyypin mielestä jokainen nainen on aina innoissaan olipa pöksyihin pyrkimässä miten ällöttävä mies tahansa. Laitan nyt vielä erikseen, että miehen pituudella ei tuohon ole mitään vaikutusta, joten tuo tyyppi saa olla vaikka kolmemetrinen, niin ällöttävä on silti.
Hyvä kysely. Tosin jos ei tiedä minkä pituisia miehet yleisesti ovat, niin tulokset eivät kerro mitään silloin. Olisi kiinnostavaa verrata tuloksia rinnakkain kaikkien (suomalaisten) miesten pituusjakauman kanssa, niin näkisi miten paljon pituudella on merkitystä.
Vastasin vaikka olen nyt sinkku. N.172cm.
Minä 163cm.
Minä 174 samoin mies. Lapset 162 ja 167 (tyttäret) ja 185 (poika).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on 185cm ja minä 160cm.
Tytöstä tuli 163cm ja poika on nyt 180cm ja kasvaa vielä. Onneksi meni geenit "oikeinpäin"...
Tyttäresi tuskin ajattelee samoin...
Miksi? Tuohan on aivan loistava pituus naiselle.