G: Nainen, kuinka pitkä miehesi on?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on 185cm ja minä 160cm.
Tytöstä tuli 163cm ja poika on nyt 180cm ja kasvaa vielä. Onneksi meni geenit "oikeinpäin"...
Tyttäresi tuskin ajattelee samoin...
Miksi? Tuohan on aivan loistava pituus naiselle.
No eiköhän hän kumminkin haluaisi sellaiset 10cm lisää. Kun kerran isäkin on niin pitkä eli geenejä siihen voisi olla. Vaikka ei toki pituus tai lyhyys koko maailmaa kaada.
Miksi ihmeessä nainen haluaisi olla mieluummin 173cm kuin 163cm, kun valtaosa suomalaisistakin miehistä haluaa maksimissaan 170cm pitkän naisen puhumattakaan maailman mittakaavasta, jossa 173cm on lähellä miesten keskipituutta.
Mies 196, minä 175. Odotuksena on aika pitkät lapset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöstä tuli 163cm ja poika on nyt 180cm ja kasvaa vielä. Onneksi meni geenit "oikeinpäin"...
No eiköhän hän kumminkin haluaisi sellaiset 10cm lisää. Kun kerran isäkin on niin pitkä eli geenejä siihen voisi olla. Vaikka ei toki pituus tai lyhyys koko maailmaa kaada.
En mä ainakaan näin 160 senttisenä naisena ole koskaan haaveillut olevani pidempi, ei se nyt musta tän pituisen naisen kohdalla ole mikään oletus että haluaisi olla pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan näin 160 senttisenä naisena ole koskaan haaveillut olevani pidempi, ei se nyt musta tän pituisen naisen kohdalla ole mikään oletus että haluaisi olla pidempi.
Eihän sellaista lyhyemmillä naisilla olekaan. Joku pitkä nainen on vain epävarma pituudestaan.
Jos on vajaat 160cm mies niin kompensoiko yhtään jos on isot miestissit?