Raamattua kun lukee niin näyttää siltä että Jumala on ollut aikansa av-mamma: pikkumainen, häijy, kostonhaluinen, mustasukkainen...
Ei kerro edes Jeesukselle milloin tämä joutuu seuraavan kerran töihin vaan Jeesus joutuu koko ajan lemaan valmiina lähtöön. Eihän siinä voi suunnitella sitten mitään muuta. Ihan kuin mammat. Jumalakin inhosi veloja, muun muuassa.
Kommentit (7)
No eikös se Jumala tehnytkin ihmisen omaksi kuvakseen, vai miten se meni. :D
No minä en ota kantaa paljoa siihen mitä ihminen on Jumalasta kirjoittanut. Eiköhän se Jumala itse tiedä parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
No minä en ota kantaa paljoa siihen mitä ihminen on Jumalasta kirjoittanut. Eiköhän se Jumala itse tiedä parhaiten.
Eli koko Raamattu ihan puppua.
Vierailija kirjoitti:
No eikös se Jumala tehnytkin ihmisen omaksi kuvakseen, vai miten se meni. :D
Niin, mutta siinä pitäisi lukea: Jumala teki av-mamman kuvakseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koko Raamattu ihan puppua.
Ottamatta kantaa onko raamattu puppua vai ei, niin onhan se päivänselvää, että sen on ihminen kirjoittanut, useimmiten satoja vuosia tapahtumien jälkeen. Vai ajattelitko, että joku on istunut kirjaamassa esim. luomiskertomuksen tapahtumia ylös? Tai että raamattu on ollut joku Jumalan päiväkirja jonka Jumala sitten pilvenreunalta on pudottanut maan päälle luettavaksi?
Eli luet sitä kuin piru raamattua?