Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui, kun en halua mennä äidilleen sunnuntaina

Vierailija
11.05.2017 |

Oma äitini on kuollut ja ollaan käyty anopilla aina äitienpäivisin, nyt haluaisin että aamulla kotona juhlittaisiin mua, sitten mies ottaisi lapset ja lähtisi anoppilaan ja mä saisin jäädä kotiin nauttimaan omasta ajasta (jota mulla ei ole koskaan). Mieshän raivostui tästä ideasta. Hänen mielestään on suoraan noloa, jos en tule mukaan.

En aio muuttaa mieltäni asian suhteen ja mies alkoi nyt pohtimaan, että jos hekään eivät lasten kanssa menisi. Luulisi, että se nyt olisi vielä nolompaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina voitaisiin varmaan käydä, mutta se ei ollut se pointti vaan se, että saisin kerrankin olla yksikseni kotona. Mies aivan selvästi ajattelee, että on niin paljon vaivaa kun joutuu katsomaan lasten perään (pienet lapset), eikä voi vaan marssia pöytään istumaan ja nautiskelemaan. Paikalla myös lastemme pienet serkut, joten vilinää riittää. Anoppia ei varmasti haittaisi, hän tietää sen etten ole koskaan yksinäni ja tietää, millaista on olla jatkuvasti pienten lasten kanssa kotona. Olemme tästä keskustelleet. Toi miehen asenne tässä eniten risoo.

Ap

No jos miehen syy on oikeasti tuo, että tarvitsee sinut paikalle vain lasten kaitsijaksi jotta saa itse rauhassa nautiskella pöydän antimista, niin sitten kannattaa puhua asia suoraan miehen kanssa. Kysyä mieheltä, että onko näin. Ja kertoa, että ymmärtää miehen kannan, mutta tällä kertaa joudut silti priorisoimaan sen oman ajan yksin kotona. 

t. se, joka täällä sitä kompromissia on ehdotellut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla