Mies: alepan kassa vai pörssifirman johtaja tyttöystäväksi?
Tuossa alla alepan kassa oli huolissaan ettei kelpaa miehille. Itse olen naisjohtaja ja MINÄ en kelpaa miehille
Todistetaanpa nyt että alepan kassa voittaa. Mies, kumman otat, jos ulkonäkö ja kroppa ja harrastukset olisivat täysin samanlaiset;
1)alepan kassaneidin
2) ison firman johtoryhmässä olevan naisjohtajan??
Kommentit (41)
En kutsuisi pörssifirman toimitusjohtajaa tyttöystäväksi.
Jos ois vaihtoehto 3 niin ottaisin sen: perustoimistotöissä oleva nainen. Sillä olisi vielä enemmän joustoa työajoissa (kun miettii tulevaa perhe-elämää) kuin kassalla tai johtajalla. On liukumat ja loma-ajat neuvoteltavissa.
Molemmat käy kunhan se johtaja ei kutsuisi itseään "uranaiseksi". Kauhean ja nolon kuuloista. Ei kukaan mieskään luonnehdi itseään "uramieheksi". Monet naiset tekevät itsestään ja tekemisistään kauhean numeron. Siitä en pidä.
Mutta luulisin ettei pörssiyhtiön toimarilla olisi enää tarvetta kertoa olevansa "uranainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa alla alepan kassa oli huolissaan ettei kelpaa miehille. Itse olen naisjohtaja ja MINÄ en kelpaa miehille
Todistetaanpa nyt että alepan kassa voittaa. Mies, kumman otat, jos ulkonäkö ja kroppa ja harrastukset olisivat täysin samanlaiset;
1)alepan kassaneidin
2) ison firman johtoryhmässä olevan naisjohtajan??Ei ihan riitä. Voitko irtautua töistä yhtä helposti kuin alepan kassa ja lähteä kanssani etelänlomalle vaikka huomenna?
Sinkkumies
Veikkaan, että noista kahdesta se, joka helpommin voi valita lähtevänsä yhtäkkiä lomalle huomenna, on se johtaja. Alepan kanssa saa potkut jos yhtäkkiä jättää tulematta työpaikalle sovitun työvuorolistan mukaan.
ei välttämättä. pörssiyrityksen toimitusjohtajan palkka on niin iso että tarpeen vaatiessa pitää olla kellon ympäri tavoitettavissa tarpeenvaatiessa ja toimitusjohtajaa ei sido samat työaikajutut, kuin tavallisia rivityöntekijöitä. tietenkin jos yrityksellä ei ole mitään isompaa projektia menossa joka vaatisi huomiota, niin miksei tuollaisessa tilanteessa.käskee vain sihteeriä perumaan kaikki tapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Meille miehille, ainakin itselleni (toisin kuin teille naisille) naisen työpaikka ei ole tärkeä, kunhan sellainen on.
Naiselle naisen työpaikka on elintärkeä: miehet ei elätä. Tämä on tutuus.
Toiseksi, kun miehet keski-iän kriiseissään lähtee etsimään sitä kadonnutta nuoruuttaan ja ero tulee, niin naisen on elätettävä myös lapset itsensä lisäksi yksin.
Tottakai naiselle on naisen työpaikka tärkeä.
Miehen itsekkyys nykyy yllä olevassakin kommentissa.
Vierailija kirjoitti:
1)alepan kassaneidin
2) ison firman johtoryhmässä olevan naisjohtajan??
Voi se ottaminen joiltain miehiltä onnistua, mutta tosiasiassahan mies voi vain tarjoutua ja nainen on valitseva osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
En kutsuisi pörssifirman toimitusjohtajaa tyttöystäväksi.
En itsekään tuollaista likkafrendiksi ottaisi, mutta panokoneena menisi kyllä jos ulkonäkö on laadukas ja kestää näin päivänvalon.
Mä ottaisin tuon johtajan, jos saisin elää hänen siivellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisjohtajat ovat kylmiä ja kovia.
Alepan kassa on tod.näk. empaattisempi ja muutenkin mukavampi.
Ap eli naisjohtaja tässä. Erikoista että luulo on se että naisjohtaja on kylmä ja kova. Määrätietoinen ja päättäväinen pitää olla, ja tottunut koviin neuvotteluihin ja puolustamaan kantaansa, mutta ei se ole synonyymi sanoille kylmä ja kova.
Vai onko tässä taas kaksinaismoralismi käynnissä: miehelle nuo luonteenpiirteet ovat meriitti mutta naiselle miinus?
Olen erittäin huumorintajuinen ja kaukana kylmästä ihmisestä, mutta näköjään stereotypioille ei voi mitään vielä tälläkään vuosituhannella :)
No mitä sä johdat?,Esson baaria?,
Johtaminen on aika laaja käsite
Johtajan ehdottomasti. Älykkyys ja intohimo kiehtovat. Tuollaisessa asemassa tulee varmasti paljon enemmän näkökulmaa maailmaan kuin kassalla. Naisjohtajan kanssa olisi todella kiinnostavaa päästä edes keskustelemaan. Moni varmaan saa miehisyydelleen pönkitystä, jos tyttöystävä on itseä vähemmän kyvykäs, huonopalkkaisemmassa ammatissa jne. Itse en kuitenkaan voisi kuvitella suurempaa boostia miehiselle itsetunnolle, kuin aidon rotunaisen valloittaminen.
Jos nyt laskelmoivasti ja kylmästi ajatellaan, niin lapsia tekemällä johtajan kanssa takaa tuleville jälkeläisilleen luultavasti paremmat geenit ja mahdollisuudet kuin Alepan kassan hedelmöittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap eli naisjohtaja tässä. Erikoista että luulo on se että naisjohtaja on kylmä ja kova. Määrätietoinen ja päättäväinen pitää olla, ja tottunut koviin neuvotteluihin ja puolustamaan kantaansa, mutta ei se ole synonyymi sanoille kylmä ja kova.
Vai onko tässä taas kaksinaismoralismi käynnissä: miehelle nuo luonteenpiirteet ovat meriitti mutta naiselle miinus?
Olen erittäin huumorintajuinen ja kaukana kylmästä ihmisestä, mutta näköjään stereotypioille ei voi mitään vielä tälläkään vuosituhannella :)No mitä sä johdat?,Esson baaria?,
Johtaminen on aika laaja käsite
Lue otsikko "pörssifirman johtaja". Vai meinaatko, että esson baari on noteerattu pörssissä?
Tänne yksi pörssifirman johtotiimin nainen , kiitos.
Ruoka on valmiina kun tulet kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin huumorintajuinen ja kaukana kylmästä ihmisestä, mutta näköjään stereotypioille ei voi mitään vielä tälläkään vuosituhannella :)No mitä sä johdat?,Esson baaria?,
Johtaminen on aika laaja käsiteLue otsikko "pörssifirman johtaja". Vai meinaatko, että esson baari on noteerattu pörssissä?
Miehet ei ole välttämättä aina kovin älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille miehille, ainakin itselleni (toisin kuin teille naisille) naisen työpaikka ei ole tärkeä, kunhan sellainen on.
Höpöhöpö. Mun mies oli työtön jo tavatessamme ja mä olen töissä. Ihan keskipalkkainen olen.
Poikkeushan se on joka vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1)alepan kassaneidin
2) ison firman johtoryhmässä olevan naisjohtajan??Ei ihan riitä. Voitko irtautua töistä yhtä helposti kuin alepan kassa ja lähteä kanssani etelänlomalle vaikka huomenna?
Sinkkumies
Itse asiassa kumpikaan ei pääse lähtemään kanssasi huomenna etelänlomalle...
Minulle on aivan sama mikä puolisoni tai naisystäväni ammatti tai koulutus on. En usko että suhteeni vaimooni olisi yhtään erilainen nykyään vaikka en nyt 16 vuoden jälkeenkään tietäisi missä hän on töissä. Olettaisin toki että hän kertoisi jos kysyisin! :D
Harrastukset ja kroppa ovat vielä aika pieni osa kokonaisuutta, eli valitsen sen kumpaa rakastaisin enemmän. Ammatin ja koulutuksen voi jättää ylläriksi sitten myöhemmälle ajankohdalle ;)
Mieluummin pörssifirman johtaja. Pidän määrätietoisista, älykkäistä ja aloitekykyisistä naisista enkä halua mitään perässävedättävää tai jalustalle nostettavaa prinsessaa. Lisäksi minulla on huonoja kokemuksia liian suurista tuloeroista parisuhteessa ja toisaalta itsellenikin ura on tärkeä joten luulisin että yhteinen sävel löytyisi helpommin naisen kanssa joka sitäkin puolta ymmärtää.
M36
Naisjohtajan noista kahdesta, jos pakko valita. Tosin jos naisjohtaja on joku pilipaliekonomi niin mieluummin oon sitten yksin
Johtajan. Alepan kassalla on vuorotyö ja se tarkoittaa vähemmän yhdessäoloaikaa minulle ja tuleville lapsille. Lasten myötä omat menoni riippuisivat aina vaimon työvuoroista.