Mies ei pitänyt uudesta hajuvedestäni ja heitti pullon parvekkeelta!
Olin uurastanut keittiössä ja laitoin lasagnen uuniin. Ajattelin mennä sohvalle rentoutumaan miehen viereen punaviinilasin kanssa. Kun lysähdin sohvalle niin mies huusi, että mikä saa**nan haju täällä on? Sanoin sille, että olisiko uusi hajuveteni. Mies paineli suoraan kylpyhuoneeseen, etsi pullon ja heitti sen parvekkeelta katuun! Sitten sanoi minulle, että hänen asunnossaan ei voimakkaita hajuja käytetä ja komensi minut suihkuun. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (13)
... ja lähetät laskun hajuvedestä perään.
Jos kaikki palstan naisten sadut pitäisivät paikkansa, kuuluisivat kaikki suomalaiset miehet laitokseen.
0/5.
Olikohan tuo se keissi, kun taivaalta tippui hajuvesipullo ja osui minun reppuuni? Vein sen kotiin naiselleni, hän kokeili sitä ja molemmat pidimme siitä ja sitten nussimmekin jo.
1/5. Ihan hyvä aihe, mutta... jos asutte yhdessä, miksi asunto on muka vain miehen?
Jos kuitenkinolisi totta, suosittelen poistumista asunnosta ja miehen elämästä. Ennen pitkää väkivalta eskaloituu ja kohdistuu fyysisesti myös sinuun. Kumppania kunnioittava mies ei missään olosuhteissa toimi noin. Aina voi keskustella ja esittää asiansa kohteliaasti.
Mieti jos olisitte sinun asunnossasi ja mies olisi ostanut vaikka hienon viskipullon. Sinä heittäisit pullon alas parvekkeelta, koska et idä viskistä eikä sitä sinun asuntoosi tuoda. Mieskö hyväksyisi?
Provotrollaaja ei onnistu, vaikka kuinka yrittää... Suosittelen, että et luovu päivätöistäsi. Kirjoittajana olet surkea :D
Jos et itse osaa ajatella, olet todella tyhmä.
Miehesi on ihana jännämies joka näyttää kaapin paikan
Ja jälleen kerran Porvoosta kajahtaa...
Oleellisin tieto tässä on se, että mikä hajuvesi oli kyseessä?
Vasta sitten voin antaa tuomioni.
Ajatella? Lähet menee sieltä etkä vastaa enää miehen yhteydenottoihin!