Kaikki on paskaa. En tiedä mitä tehdä
Kiinnostus elämään on täysi nolla. Mistään en saa mielihyvää. Lapsen kanssa oleminen ärsyttää ja myös miehenkin. Seksi ällöttää. Olen alkanut vihaamaan ja häpeämään itseäni todella paljon(Ulkonäköä).minusta on tullut järkyttävän nolon mustasukkainen miehestäni.. Vihaan kaikkea. Olen ärtyisä päivittäin.. en halua lähteä kotoota minnekkään,että en ahdistu enempää. Kavereita en jaksa tavata,kun pitäisi laittaa itseni nätiksi.. muutenkin toisten näkemin vie kaikki voimani.En katso enää tv.tä tai lue uutisia. Olen negatiivinen ja vaikka yritän muuttaa ajatusta niin ei onnistu.. en jaksa herätä enää kokemaan tätä pskaa.
Kommentit (30)
Olet vain herännyt todellisuuteen. Suosittelen ottamaan iisisti ja tekemään hyviä asioita, jotka ilahduttavat sinua.
Samaistun. Kaikki on ärsyttävää ja perseestä. Tai vaihtoehtoisesti turhaa.
Älkäähän nyt noin ajatelko. Tämähän on maailman onnellisin maa. Ei muuta kuin suuta hevosenkengälle stna.
Tietysti, hyvä ihminen, tietysti haet opiskelemaan johonkin muuhun, jos et juuri siihen, mitä nyt haet, pääsisi. Haet niin kauan, kunnes pääset opintielle, se on sinun pelastuksesi. Uudet ihmiset, uudet ympäristöt, uutta ajateltavaa. Ja sitten vain reippaasti uusiin maisemiin. Pahinta on tietenkin jäädä muhimaan paikoilleen ja harmittelemaan. Jätä ensimmäiseksi se p..ka-sana kokonaan pois käytöstä. Alat vähitellen nähdä uusin silmin ja toimia aktiivisesti tulevaisuutesi eteen, kaikki järjestyy. Vaikka sitten työvoima- tai sosiaaliviranomaisten avulla. Eikä missään tapauksessa mitään päihteitä, sinullahan on lapsi. Päihteet masentavat ja aiheuttavat moninkertaisesti lisää ongelmia.
Sitä on nyt liikkeellä. Täällä sama: musta vitdutuspilvi pörrää päässä ja kaikki toivotan suoraan helvataaan. Kyl tää tästä helpottaa.
Oletko töissä? Huomasin kun olin kipeänä että jo yksi päivä omaa aikaa loi minusta sisäisesti uuden rakastavan ja positiivisen ihmisen
Mieliala menee helposti saatanan negatiiviseksi kiireessä suorittamisesta päiväkoti ja työrumbasta. Ei ole ihmisen elämää semmoinen pelkkää sairasta oravanpyörää
Positiiviseksi saa oman mielen itsestä huolta pitäminen liikunta hemmottelu shoppailu nätiksi laittautuminen ulkoilu luonnossa leipominen lapsen kanssa oleminen kunhan on myös omaa aikaa ja rauhaa välillä.
Työ ja suorittaminen kaupparumbat vilinä ja vilske ja negatiiviset kovaääniset ihmiset omine mielipiteineen saavat minut oksentamaan ovat selvästi toksisia
Olet masentunut. Tai sitten et. Itse olen ollut alakuloisuuteen taipuvainen ihan lapsesta, itkin usein ja olen herkkä. Minussa on se ero, etten vihaa miestäni tai läheisiäni ja saan heistä voimaa ja he tekee minut iloiseksi. Mutta joskus en saa mielihyvää rakkaista harrastuksistani. En näe mitä järkeä kaikessa tekemisessä on. En ymmärrä miten jotkut ihmiset pystyy ylläpitää jatkuvaa motivaatiota tehdä asioita. esim käydä töissä, koulussa, kuntosalilla, lenkeillä. Toisaalta yksi hyvä puoli, en ole koittanut sivuutta näitä tunteita päihdyttämällä itseäni koskaan. Siksi varmaan suurin osa ihmisistä juokin?
Hienoja ehdotuksia täällä palstalla! :D huhhuh