Mies haluaakin vain seksisuhteen :(
Aloin tapailemaan ihanaa miestä. Olemme käyneet treffeillä ja baarissa yms muutaman kerran. Hän on esitellyt minut muutamalle ystävälleenkin. Päädyimme viikonloppuna sänkyyn ja sitten kysyin häneltä että mitä hän haluaa minusta ja hän kertoi ettei seurustelu ja parisuhde ole häntä varten ja että hän haluaa vain pitää hauskaa..
Tykkään hänestä kovasti ja seksi on loistavaa mutta tuntuu vähän turhalta tapailla miestä kun tiedän että hän haluaa vain seksiä eikä meillä ole mitään tulevisuutta.
Sovittiin että ollaan nyt vain seksisuhteessa.
Mitä mä teen?
Satutanko vaan itseäni jos jatkan tapailua?
Auttakaa :(
Kommentit (44)
Olis pitänyt jo ennen tapaamista selvittää tuo asia,jos itse on etsimässä seurustelua ja parisuhdetta.Harmi juttu kyllä...
Satutat. Sori mutta päästä menemään ja etsi joku joka haluaa samaa kuin sinä.
Sinulle se on suhde, miehelle vain seksiä --> seksisuhde. Jos haluat jotain muuta, jatka matkaa.
Ensi kerralla Sinuna kysyisin ennen panemista, mitä mies Sinusta haluaa.
M40
Mies on mielipiteensä kertonut, jos se ei sinulle kelpaa niin voivoi.
Riippuu sinusta. Jos pystyy pitämään vain hauskaa, niin siinähän on molemmilla hauskaa ja eikös se ole sitten hyvä juttu. Minä olen sen verran rajoittunut, että tarvitsen edes jonkinlaisen kuvitelman siitä, että toinen rakastaa, jotta pystyn seksiin. Joten kyllä minä sinun sijassasi tietäisin jo etukäteen, että tulen vain satuttamaan itseäni. Mutta eihän se kaikilla mene noin. Ymmärrän kyllä hyvin senkin, että kevyesti vaan pitää hauskaa, ja jos se on molemmille ookoo, niin se on oikeasti ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle se on suhde, miehelle vain seksiä --> seksisuhde. Jos haluat jotain muuta, jatka matkaa.
Ensi kerralla Sinuna kysyisin ennen panemista, mitä mies Sinusta haluaa.
M40
Kuules M40. Kyllähän naiset sitä yleensä kysyy ennen seksiä. Ja saa vastaukseksi, että seurustelua jne..
Osa miehistä valehtelee haluavansa seurustella saadakseen edes yhdesti sitä seksiä. Toinen osa taas ensin haluaakin seurustella, mutta muuttaa myöhemmin mielensä että haluaakin vain panokaverin.
Näin siinä käy kun naiselle kelpaa vain jännämies, jakso numero 10 000.
siltä ainakin tuntuu kirjoitti:
Näin siinä käy kun naiselle kelpaa vain jännämies, jakso numero 10 000.
Jep. Meitä seurustelevia ja luotettavia miehiä olisi jonoksi asti mutta naiset kelpuuttaa vain näitä jotka haluavat vain seksiä yksi toisensa jälkeen.
Jos se riittää sinulle niin asiahan on ok.
Tietysti tapailet muitakin miehiä, luultavasti mieskin tapailee muitakin naisia kuin sinua ainakin seksin merkeissä oletan.
Nyt kun laitat oikein auliin mielistelymoodin päälle muutamaksi seksikerraksi ja sitten pistät välit poikki vähän surullista esittäen, ei mene pitkään kun mies vonkaa lisää. Sitten tingit itsellesi sopivan diilin.
Miehet on niin hankalia.. kerran ykskin mies jankutti mulle ettei halua seurustella. Sanoin että selvä, seksisuhde on ok. Muutaman viikon kuluttua sen mieli muuttui, kun lähdin sinkkukaveriporukan kanssa laivalle ja se meni ihan paniikkiin. Kirjoitteli sinne, että haluaakin olla yhdessä ym. Alettiin seurustella kun palasin laivalta.
Jos itse etsit parisuhdetta niin satutat tuossa vain itsesi, mutta jos sinulle riittää pelkkä panosuhde niin anna mennä sisko! Mutta älä jää siihen elätellen toivoa, että "ehkä hän jonain päivänä huomaa miten ihana minä olen ja haluaakin naimisiin kanssani!"
Eli tärkein kysymys on, Mitä Sinä haluat?
Käytin kesällä Tinderiä aika ahkerasti.Pitkän parisuhteen jälkeen halusin vain irtoseksiä.Ja kyllähän sitä löytyi! Pari seksisuhdetta löytyi myös.Sitten päätin,että irtosuhteet ja fb:t saavat jäädä ja aloin etsiä parisuhdetta.
Kaikki miehet,joiden kanssa kirjoittelin,kertoivat kyllä suoraan mitä halusivat.Eli kyllä mies sen sanoo suoraan mitä haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Käytin kesällä Tinderiä aika ahkerasti.Pitkän parisuhteen jälkeen halusin vain irtoseksiä.Ja kyllähän sitä löytyi! Pari seksisuhdetta löytyi myös.Sitten päätin,että irtosuhteet ja fb:t saavat jäädä ja aloin etsiä parisuhdetta.
Kaikki miehet,joiden kanssa kirjoittelin,kertoivat kyllä suoraan mitä halusivat.Eli kyllä mies sen sanoo suoraan mitä haluaa!
Ja siis olen parisuhteessa nyt miehen kanssa,jonka Tinderistä löysin:)
T.tuon äskeisen kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun laitat oikein auliin mielistelymoodin päälle muutamaksi seksikerraksi ja sitten pistät välit poikki vähän surullista esittäen, ei mene pitkään kun mies vonkaa lisää. Sitten tingit itsellesi sopivan diilin.
En kyllä käsitä tällaista ajattelumaailmaa lainkaan. Tässä ei tule kuin itkua, hampaiden kiristystä, riitaa ja särkyneitä sydämiä...Ja pettymyksiä.
Näille seksisuhteiden vonkaajille pitää opettaa tapoja. Särje sen sydän.
jos haluat jotain muuta kuin seksisuhteen niin uutta matoa koukkuun.
Satutat. Itse en ole ikinä sopinut mistään seksisuhteesta kenenkään kanssa, vaan suhteen laadusta vaan ei olle selkeästi alussa puhuttu. Minä olen luullut että olemme aloittelemassa oikeaa tapailua, jonka olisi tarkoitus johtaa suhteeseen, mutta miehet ovat olleet liikkeellä kevyemmin.
Oma moka, kun en ole kysynyt. Toisaalta en ole kenenkään kanssa ollutkaan pelkässä seksisuhteessa, vaan käynyt heidän kanssaan myös ulkona, kokkailut, jakanut henkilökohtaisia asioita... Kerran yksi ehdotti sitten suhdettakin mutta ajankohta oli väärä. Yhden lopetin koska tunteet kuoli. En pysty olemaan intiimissä suhteessa ellei ole tunteita ja edes pientä mahdollisuutta, että juttu kehittyisi.
Ei auta kuin ottaa asia esille, eikä tehdä oletuksia. Mihinkään mikä ei tunnu hyvältä ei pidä suostua. Vaikka itse sitäkin olen tehnyt.
No tärkeintä on, että mitä sinä itse haluat elämältäsi. Eikä se, että mitä se mies haluaa.