Mies haluaakin vain seksisuhteen :(
Aloin tapailemaan ihanaa miestä. Olemme käyneet treffeillä ja baarissa yms muutaman kerran. Hän on esitellyt minut muutamalle ystävälleenkin. Päädyimme viikonloppuna sänkyyn ja sitten kysyin häneltä että mitä hän haluaa minusta ja hän kertoi ettei seurustelu ja parisuhde ole häntä varten ja että hän haluaa vain pitää hauskaa..
Tykkään hänestä kovasti ja seksi on loistavaa mutta tuntuu vähän turhalta tapailla miestä kun tiedän että hän haluaa vain seksiä eikä meillä ole mitään tulevisuutta.
Sovittiin että ollaan nyt vain seksisuhteessa.
Mitä mä teen?
Satutanko vaan itseäni jos jatkan tapailua?
Auttakaa :(
Kommentit (44)
Kiitos kaikista vastauksista!
Ongelmallista on myös se että en oikein itsekkään tiedä mitä haluan. Olen jokunen aika sitten eronnut pitkästä suhteesta, enkä ehkä olisi edes valmis seurustelemaan.. Haluaisin tapailla tätä miestä mutta pelottaa että sotken sitten tunteet mukaan ja ihastun/rakastun häneen, vaikka tiedänkin miehen haluan vain seksiä. En vain haluaisi päästää irti hänestä...
Mies on kyllä antanut ristiriitaisia signaaleja, hän esitteli minut ystävilleen, hän olisi halunnut tulla sukulaiseni luo kun olin menossa sinne käymään, hän kyselee paljon elämästäni ja vaikuttaa kiinnostuneelta asioistani, olemme puhuneet myös todella henkilökohtaisista asioista, hän myös julkisilla paikoilla halailee ja pussailee avoimesti..
Huoh miten vaikeaa :o
Edellinen siis Ap..
Ja miehen nimi ei ole juuso :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun laitat oikein auliin mielistelymoodin päälle muutamaksi seksikerraksi ja sitten pistät välit poikki vähän surullista esittäen, ei mene pitkään kun mies vonkaa lisää. Sitten tingit itsellesi sopivan diilin.
En kyllä käsitä tällaista ajattelumaailmaa lainkaan. Tässä ei tule kuin itkua, hampaiden kiristystä, riitaa ja särkyneitä sydämiä...Ja pettymyksiä.
Niin, sulla taisi mennä ohi se tosiasia, että ap nimenomaan on jo pettynyt ja särkenyt sydämensä.
Vierailija kirjoitti:
Käytin kesällä Tinderiä aika ahkerasti.Pitkän parisuhteen jälkeen halusin vain irtoseksiä.Ja kyllähän sitä löytyi! Pari seksisuhdetta löytyi myös.Sitten päätin,että irtosuhteet ja fb:t saavat jäädä ja aloin etsiä parisuhdetta.
Kaikki miehet,joiden kanssa kirjoittelin,kertoivat kyllä suoraan mitä halusivat.Eli kyllä mies sen sanoo suoraan mitä haluaa!
Kesähoro...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytin kesällä Tinderiä aika ahkerasti.Pitkän parisuhteen jälkeen halusin vain irtoseksiä.Ja kyllähän sitä löytyi! Pari seksisuhdetta löytyi myös.Sitten päätin,että irtosuhteet ja fb:t saavat jäädä ja aloin etsiä parisuhdetta.
Kaikki miehet,joiden kanssa kirjoittelin,kertoivat kyllä suoraan mitä halusivat.Eli kyllä mies sen sanoo suoraan mitä haluaa!Kesähoro...
Jep:D Enkä kanna siitä huonoa omaatuntoa :) Ja tosiaan,parisuhteessa olen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet,joiden kanssa kirjoittelin,kertoivat kyllä suoraan mitä halusivat.Eli kyllä mies sen sanoo suoraan mitä haluaa!Ja siis olen parisuhteessa nyt miehen kanssa,jonka Tinderistä löysin:)
T.tuon äskeisen kirjoittajaOletko varma, että hän on kertonut mitä haluaa oikeasti? Tai tietääkö lopulta itsekään mitä haluaa?
No,puoli vuotta ollaan jo yhdessä oltu,et uskon kyllä mitä halusi :) Ja samoin minä:)
Taas joku wannabejonne, joka on isoilta pojilta kuullut, että pelkän seksisuhteenkin voi saada. Juu voi, jos on rikas ja kuuluisa. Jos on normijamppa, se on silkkaa fantasiointia. Milloin naisilta meni omanarvontunto niin, että alkavat pelkiksi panopuiksi nobody-miehille? Sanokaa nyt joku, että tällaista ei oikeasti tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikista vastauksista!
Ongelmallista on myös se että en oikein itsekkään tiedä mitä haluan. Olen jokunen aika sitten eronnut pitkästä suhteesta, enkä ehkä olisi edes valmis seurustelemaan.. Haluaisin tapailla tätä miestä mutta pelottaa että sotken sitten tunteet mukaan ja ihastun/rakastun häneen, vaikka tiedänkin miehen haluan vain seksiä. En vain haluaisi päästää irti hänestä...
Mies on kyllä antanut ristiriitaisia signaaleja, hän esitteli minut ystävilleen, hän olisi halunnut tulla sukulaiseni luo kun olin menossa sinne käymään, hän kyselee paljon elämästäni ja vaikuttaa kiinnostuneelta asioistani, olemme puhuneet myös todella henkilökohtaisista asioista, hän myös julkisilla paikoilla halailee ja pussailee avoimesti..
Huoh miten vaikeaa :o
Ap mun mielestä kuulostaa, että olet selkeästi pettynyt siihen, että mies ei halunnutkaan seurustella, vaikka antoi vähän ymmärtää sellaista. Ei pelkkää panokaveria ole tapana esitellä ystäville eikä tulla panokavereiden sukulaisten luo. Joten en ihmettele, että tulkitsit miehen haluavan enemmän. Mutta tuo että itse petyit ja särjit vähän sydäntäsi (taisit ehtiä jo vähän ihastua siihen mieheen) kertoo, että sinun ei pidä alkaa vain seksisuhteeseen tämän miehen kanssa.
Jos haluat pelkän seksisuhteen elämääsi, siis jonkun miehen kanssa, niin sinun kannattaa valita sellainen mies, joka ei ole särkenyt sydäntäsi ja johon et ole ihastunut (ikinä). Mieluiten sellainen, johon et edes voisi ihastua tai joka on selvästi täysin vääränlainen parisuhteeseen eli et alkaisi haaveilemaan hänen kanssaan enemmästä.
Lisäksi kuulostaa, että se mies on itse ihan pihalla ja tuuliviiri. Ei sekään tiedä mitä se haluaa. Mutta älä ala sen kanssa mitään panosuhdetta. Sano sille, että sinä haluat joko oikean parisuhteen tai sitten ei mitään. Mies miettiköön sitten että haluaako hän sinut SINUN EHDOILLA vai ei.
Mites tässä sitten kävi? Sattuisko ap paikalle?
No et jatka seks.hyväksikäyttösuhdetta mieheen. Satutat todellakin itseäsi ja myös kehoasi. Miksi haluaisit tulla jatkuvasti siitetyksi sellaisen toimesta, joka ei edes pidä sinusta ihmisenä, pelkkänä pimppana? Haloo
Vierailija kirjoitti:
Taas joku wannabejonne, joka on isoilta pojilta kuullut, että pelkän seksisuhteenkin voi saada. Juu voi, jos on rikas ja kuuluisa. Jos on normijamppa, se on silkkaa fantasiointia. Milloin naisilta meni omanarvontunto niin, että alkavat pelkiksi panopuiksi nobody-miehille? Sanokaa nyt joku, että tällaista ei oikeasti tapahdu.
Kyllä joku noihin aina lankeaa. Ja iso osa miehistä myös valehtelee haluavansa seurustella saadakseen ilmaisia seksipalveluksia
Vierailija kirjoitti:
Mies on mielipiteensä kertonut, jos se ei sinulle kelpaa niin voivoi.
Joku toinen mies voisi haluta oikean parisuhteen, mutta kelpaako hän sinulle?
Näitä Juusoja on kyllä maailma pullollaan. Parisuhdemiehiä sitten hiukan vähemmän.
Ei jatkoon. Tapailu loppuu jos mies ei halua parisuhdetta.
Kaikki seksisuhdetta vakavammat suhteet päättyy huonosti. Panojakin kannattaa harkita.
M
AP on löytänyt ns. Alfa-miehen. Ja hyvä niin, koska sellaista varmaan etsitkin. Tämä ongelma liittyy nyt vaan siihen, että kaikki muutkin naiset haluavat alfa-miehen. Pienellä matemaattisella harjoituksella voi päätellä, että jos kaikki naiset haluavat top 20 %:ia miehistä niin ainoa tapa saada nuo miehet riittämään on se, että he käyvät panemassa vuorollaan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
AP on löytänyt ns. Alfa-miehen. Ja hyvä niin, koska sellaista varmaan etsitkin. Tämä ongelma liittyy nyt vaan siihen, että kaikki muutkin naiset haluavat alfa-miehen. Pienellä matemaattisella harjoituksella voi päätellä, että jos kaikki naiset haluavat top 20 %:ia miehistä niin ainoa tapa saada nuo miehet riittämään on se, että he käyvät panemassa vuorollaan kaikkia.
Kauanko aiot toitottaa tätä lapsellista Antti Tatilta oppimaasi mantraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko aiot toitottaa tätä lapsellista Antti Tatilta oppimaasi mantraa?
Taidat olla perehtyneempi hänen mielipiteisiinsä kuin minä. En ole kiinnostunut turhanpäiväisistä somejulkkiksista.
Oletko varma, että hän on kertonut mitä haluaa oikeasti? Tai tietääkö lopulta itsekään mitä haluaa?