Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut hauskin kuulemasi vastaus siihen, kun joku udellut että milloin aiotte hommata lapsia?

:D :D :D
10.05.2017 |

Eräissä häissä joku vanhempi täti tai mummeli oli kysynyt kavereiltani että koska he aikovat hommata lapsia miehensä kanssa, niin tämä oli vastannut että "Ehkä vasta joskus kymmenen vuoden päästä, kun me ollaan niin nuoria vielä!"
Aika hyvä. Kaverini ja miehensä kun ovat melkein nelikymppisiä.
Tuohon vastaukseen on paha alkaa enää kenenkään vänkäämään mitään, koska se olisi ikärasismia :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se kun vastaan, että ei koskaan.

Vierailija
2/18 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "no koskas teillä kuullaan kotona pienten askelten taaperrusta?"

- "joo kuulitko sinäkin tuon kysymyksen kulta, hyvä idea sillä me tarvittais pieni kääpiö kotiin meidän palvelijaksi eli voisiko joku kertoa mistä niitä saisi tilattua?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Olemme allergisia lapsille.

Vierailija
4/18 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisen hölmistyneeltä näyttävä "Kenen kanssa??". Tämä yleensä saa kysyjät niin kiusallisiksi etteivät tiedä miten päin olisi. Viihdyttävää katseltavaa.

Vierailija
5/18 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin viime kesänä naimisiin ja sen jälkeen aloin saada kyselyitä, milloin perustamme perheen ja milloin vauva syntyy, ja onnitteluita perheen perustamisesta. Kun en työpaikkaruokalassa syönyt kaikkea lautaselta, muut alkoivat hihkua, että olisin raskaana.

Mitäs siinä. Ainoa vaan, että olen 50 v, käytän vaihdevuosiin hormonihoitoa ja mieheni on 55 v. En ole vielä keksinyt mitään nerokasta vastausta tuohon.

Vierailija
6/18 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin viime kesänä naimisiin ja sen jälkeen aloin saada kyselyitä, milloin perustamme perheen ja milloin vauva syntyy, ja onnitteluita perheen perustamisesta. Kun en työpaikkaruokalassa syönyt kaikkea lautaselta, muut alkoivat hihkua, että olisin raskaana.

Mitäs siinä. Ainoa vaan, että olen 50 v, käytän vaihdevuosiin hormonihoitoa ja mieheni on 55 v. En ole vielä keksinyt mitään nerokasta vastausta tuohon.

niinpä, ja jos et halua mennä firman pikkujouluun, niin olet aina muiden mielestä joko raskaana tai alkoholisti.

Vierailija
7/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei meillä ole kotona tilaa pennuille"

Vierailija
8/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo kissa, etkö muista?

Kyselijä hiljeni.... 

Vierailija
9/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin on ollut kun joku on vastannut jollekin vanhemmalle rouvalle, joka ei ole kysymäänsä asiaa nähnyt hirvittävänä loukkauksena, että ehkä joskus, ei ole ajankohtaista vielä. Joku on saattanut kertoa jopa että emme varmasti tule hankkimaankaan, kun ei ole ikävä kyllä meillä mahdollista. On joku jopa sanonut että emme taida tehdä kun ei tunnu oikein meidän jutulta..

Siis nää on ollu ihan hulvattomia!!! Et asiallisesti vastataan!!! Uskomatonta!!!:D

Vierailija
10/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku törkeä kommentti olisi hyvä; häissä esimerkiksi että heti kunhan päästään hääsviittiin tai hyvin yksityiskohtainen selostus kuinka lasta yritetään koko ajan ja seksiä on paljon mutta ei ole vielä tärpännyt.

Vierailija
11/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi sukulaisnainen, joka kyseli lapsista jokaisella tapaamiskerralla, kysyi taas kerran nuorelta parilta: "Mikäs nyt siinä on kun ei niitä lapsia kuulu?"

Nuorten vähän kipakahko vastaus: "No ei kai kun ei olla yritettykään"

Meni sukulainen hiljaiseksi. Itse yritin pitää pokkaani vieressä.

Vierailija
12/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harkitsimme asiaa ja tulimme siihen tulokseen, että ne ovat liian pieniä."

Vierailija
13/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tuo ukko tajuaa vaihtaa reikää. Tämä oli anopille. Aika pirun hauskaa oli vierestä seurata:)

Vierailija
14/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastasin joskus, että sitten kun kondomi hajoaa. Kysyjä oli melko vaivaantunut sen jälkeen, mutta itsepä kyselee henkilökohtaisuuksia.

Vierailija
15/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v kolmen teinin äiti. Aikoinaan kaverit hämmästelivät, että pitääkö niitä lapsia laumoittain tehdä, mutta en keksinyt silloin mitään nasevaa vastausta.

Nyt ne samat kaverit on 43-55v ja aika moni suree sitä, että ei ole lapsia. Muutaman kerran olen lapsettomuushoidoissa käyvälle entiselle velalle todennut iloisesti, että ei maantie ruohoa kasva, joten yhtä hyvin voisit heittää rahasi ikkunasta ulos. Kumma juttu, että nämä aikoinaan niin nasevasti vastanneet pidättelee nyt itkua.

Vierailija
16/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- "no koskas teillä kuullaan kotona pienten askelten taaperrusta?"

- "joo kuulitko sinäkin tuon kysymyksen kulta, hyvä idea sillä me tarvittais pieni kääpiö kotiin meidän palvelijaksi eli voisiko joku kertoa mistä niitä saisi tilattua?"

Miksen minä ikinä tajunnut käyttää tätä, kun meillä sentään asui minun (lyhytkasvuinen) ystäväni useamman kuukauden ajan, kun oma asuntonsa oli remontissa? :D

"Siellähän se Pirjo taapertaa kaiket päivät."

Vierailija
17/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun tuo ukko tajuaa vaihtaa reikää. Tämä oli anopille. Aika pirun hauskaa oli vierestä seurata:)

Loistava! :D Mä alan käyttää tätä!

Meidän vakiovastaus: "Ei voida hankkia lapsia, kun kissa on allerginen niille." Sikäli "tottakin", että kisumme, vaikka muuten herttainen onkin, vihaa lapsia. Siis siinä määrin, että hyökkää kimppuun. On rescue-katti, jota on edellisen omistajan lapset pahoinpidelleet. Kerran kun miehen mummo vastasi, että ei kissa voi olla allerginen lapsille, niin mies sujuvasti jatkoi: "Mutta lapset on allergisia sille, että niiltä raadellaan silmät päästä."

Kerrottakoon, että kyseisellä mummolle on seltetty n. 1000 kertaa, lyhyesti ja pitkästi, että lapsia ei tule. Olen myös itse vasta 20v ja mies 25v, ja molemmilla opinnot kesken eikä lapsia haluta ollenkaan (ja minä olen steriili mutta sitä miehen mummo ei tiedä kun muuten saatais kuunnella "jätä se maho"-puheita). Mutta kun hän mummona haluaa lapsenlapsenlapsia ja nyt heti kun ei varmaan elä enää kauaa (87v). Mitään muita keskustelunaiheita hänen kanssaan ei ole, koska lapsenlapsenlapset on kuulemma hänen perusoikeutensa. Olis sit hankkinu ite enemmän kuin yhen lapsen (joka hankki yhen lapsen) niin ois mahikset ollu paremmat.

Vierailija
18/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täräytin joskus että joo, olisikin kiinnostavaa putkauttaa uusi jeesus, kun tosiaan toi kohtu poistettiin.. Alkoi kyllästyttää se "kyllä se mieli muuttuu" jne. Kun ei se mielenmuutos mun kohdalla vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi