Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduin 15 kiloa. Miksi on liian raskasta kantaa 10 kilon kauppakassit? Kannoinhan äsken mukana koko ajan enemmän...

Vierailija
10.05.2017 |

Kysymys siis otsikossa. Mistä johtuu, että ei jaksaisi kantaa ostoskasseissa pienempää määrää kiloja kuin mitä on vielä äsken raahannut koko ajan mukanaan? Kyse ei ole vain käsilihaksista...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ovat asettuneet koko vartaloon. Ruokakassia roikotat vain käsissä. 

Vierailija
2/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Pitäisikö voiman lisääntyä käsivarsissa, kun laihduttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit jakautuu tasaisemmin + osa siitä pudotetusta painosta on ollut lihasta, eli et ole yhtä vahvakaan enää.

Vierailija
4/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä suurin pudottaja-ohjelmassa ne pukee sen pudotetun painon verran päällensä sellaisen painoliivin muodossa ja se antaa paremman kuvan niistä kannetuista kiloista, se jakaa ylipainon tasaisemmin koko kropalle.

Vierailija
5/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yllä se tulikin jo. Uskoakseni sulla oli se ylimääräinen 15kg jakautunut ympäri kehoa sen sijaan, että roikkuisi käsissäsi.

Maalaisjärkeä kehiin...:)

Vierailija
6/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin kilsan niiden kymmenen kilon kassien kanssa. Reidet ei meinannut jaksaa, käsivarret kyllä jaksoi. Ja olen siis urheillut laihduttamisen myötä, joten en ole voinut menettää juurikaan lihaksia, koska aiemmin en urheillut. Ap.

Vierailija
7/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ajattele, että mulla on ylimääräistä 80kg.

Vierailija
8/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelin kilsan niiden kymmenen kilon kassien kanssa. Reidet ei meinannut jaksaa, käsivarret kyllä jaksoi. Ja olen siis urheillut laihduttamisen myötä, joten en ole voinut menettää juurikaan lihaksia, koska aiemmin en urheillut. Ap.

Ylipainoisille kehittyy yleensä hyvä lihaksisto. Sellaista laihan voi olla mahdotonta saavuttaa.

Vierailija
9/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisille kehittyy yleensä hyvä lihaksisto. Sellaista laihan voi olla mahdotonta saavuttaa.

Oikeastiko?

Ja entä aerobinen kunto? Se ei ole monella ylipainoisella kovin hyvä.

Vierailija
10/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vaan mitään huonoa nettidieettiä ostanut ja sen takia menettänyt lihaksia?

Vierailija
11/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai vaan mitään huonoa nettidieettiä ostanut ja sen takia menettänyt lihaksia?

En ostanut nettidieettejä enkä pussidieettejä. Jätin vain aivan kaikki herkut ja pastan pois.. Niin se paino sitten tippui vaikka nälkääkään ei ollut. Ap.

Vierailija
12/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt ihan samaa. Painoin vielä tammikuussa 18 kg enemmän, nyt normaalipainossa. Ja nyt sitten 10-15 kg painava rinkkakin on jo "liian painava".

Niin ja lihasta ei lähtenyt, sen takasin käymällä kehonkoostumusmittauksessa ennen ja jälkeen laihdutuksen ja joka aamu kehonkoostumusvaa'alla.

Vierailija
13/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys siis otsikossa. Mistä johtuu, että ei jaksaisi kantaa ostoskasseissa pienempää määrää kiloja kuin mitä on vielä äsken raahannut koko ajan mukanaan? Kyse ei ole vain käsilihaksista...

Vaihda reppuun. Sillä jaksaa kantaa aika painavaa . Kokemuksella.

Vierailija
14/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis niinkään ihmetellyt, että kauppakassit tuntuivat raskailta. Koska olihan ne. Vaan ihmettelin, että miten kummassa olen vielä äskettäin jaksanut kantaa ne lähteneet 15 kiloa :D . Kuvittelin siinä kävellessäni vyötärölleni 15 kpl litran maitotölkkejä ja alkoi naurattamaan. AP.

Vierailija
15/15 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt ihan samaa. Painoin vielä tammikuussa 18 kg enemmän, nyt normaalipainossa. Ja nyt sitten 10-15 kg painava rinkkakin on jo "liian painava".

Niin ja lihasta ei lähtenyt, sen takasin käymällä kehonkoostumusmittauksessa ennen ja jälkeen laihdutuksen ja joka aamu kehonkoostumusvaa'alla.

Hei, saako kysyä, paljon oli lähtöpaino ja kuinka sait kilot pudotettua? Oliko apuna esimerkiksi personal trainer?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä