Ei juma taas kirpparihintoja!
Alkaa kyllä mennä maku kirpparilla käymisestä. Taas eilen totesin että hinnat on ihan järkyttäviä.
Yksi pöytä oli täynnä vauvanvaatteita ja epäilen että täydeksi se pöytä jääkin. Hinnat oli tyyliin: Tosi nyppääntyneet/venyneet bodyt 2e/kpl, housut joissa oli tahroja 1-2e/kpl. Siis sellaista kamaa jotka itse heittäisin roskiin tai lahjoittaisin ilmaiseksi jos jollekin kelpaa. Että huh huh.
Kommentit (18)
Haalistunut ja kulahtanut toppahaalari 15¿
Bodeja 4¿
Syötyjä äp kirjoja 2¿
Tuli paljon osteltuakin, mutta noi jäi kyllä mieleen.
Jotkut kuvittelee tienaavansa puurorahoja tolla kirpparimyynnillä. Luulis, että ideana on päästä vanhoista tavaroista eroon.
Vierailija:
Eihän tuo oo vielä mitään verrattuna Joensuun kirpparihintoihin. Siellä noi kuvaamasi vaatteet maksaa 4¿:sta ylöspäin.
Esim. Lindexiltä saa halvemmalla uusia.
Viime viikolla lähdin itsekin nauraen kirpparilta pois, kun yhdessä pöydässä oli sellainen jeesuksen vanha turvakaukalo hp. 72e. Haloo!!! Uuden saa jo nykyään 80-90 ekee.
Vanhoja muovisia kuluneita vauvaleluja a´5e. Halpahallissa myytävää " blue dog ja pink cat" halpis vaatesarjaa yritetään myydä kalliimmalla, kuin kaupasta saa uutta.
Mullakin on parasta aikaa kirppispöytä, mutta olen hinnoitellut tavarat siten, että niistä vaan takuulla pääsee eroon ja kauppa käynytkin tosi hyvin.
Yhdellä vauvalla olleita vaatteita, osa kerran käytettyjä eli todella hyvää tavaraa ja halvalla meni, mutta muutto edessä pikapuoliin, niin kaikesta turhasta päästävä eroon...
Itse laitan kaikki nukkaiset kamppeet suoraan roskiin, en edes kehtaa niitä kaupitella kellekään.
Huutonetistä tilasin (onneton minä) laatikollisen mukamas hyväkuntoisia vaatteita pikkuiselle. Olin todella pettynyt, sillä 20stä vaatekappaleesta oli about 5 sellaisia, joita edes viitsi harkita ottavansa käyttöön, muut sellaista tarhraista ja nukkaista paskaa, että huh huh. Myyjä vakuutteli, että hyväkuntoisia. Just just ja minä onneton menin halpaan.
siis ihan siisti, mut jotain rajaa..
Itse kun vuokraan pöydän niin laitan hinnat kohdilleen. Tarkoitushan on päästä eroon niistä. Ei ole mitään järkeä raahata samaa määrää takas kotia.
Tänään oli esim 60-110cm Lindex/KappAhl/H&M/Napero/Ciraf tms vaatteet 3-8 euroa. Huomasi käytönjäljet ja osa rikkinäisiä. Samalla pöydällä viime vuoden MeNaiset/Seura/Seiska yms lehtiä 1e/kpl. Huhh ja kaikkea muutakin ylihintaista ja huonoa.
:(
Itse tein vaasan spr:n kirpparilla löytöjä esim. Legon pikee t-paita 0,20, lingån & blåbär ulkoiluhousut 4 euroa, Esprit paita 2 e(itselle) ja peakin kauluspaita 2 e (myös itselle). Eli kyllä löytöjä tekee ja kaikki oli tosi hyvä kuntoisia.
että jotkut kehtaa pyytää tosi kovia hintoja kamalista vaatteista. Ja ne samat vaatteet on myynnissä aina vaan..kuka sellaista shittiä nyt ostais.:)
Mutta olen mä tehnyt löytöjäkin. Esim. tosi hyväkuntoset reiman tuulihousut (90cm) 1 e, travallen tosi hyväkuntoinen tuulipuku (116 cm) 2 e, kaunis hyväkuntoinen juhlamekko (90cm) 1 e
kun laitoin kirppikselle melkein puolen vuoden anna lehdet yhteen nippuun ja hintaa 1e.
Olleet siellä sen 4vkoa, eikä vieläkään mennyt. Kuvittelin, että ihmisille kelpais noin halpa lukupaketti, vaikka kesämökillle vietäväksi.
Ennen kirppiksellä vitonen oli iso raha, ja kymppi jo todella iso. Markka tuntui olevan " perusraha" jolla myytiin. Ja tästä ei ole siis kuin viitisen vuotta. Ei viidessä vuodessa inflaatio niin isoksi ole ehtinyt!
Itse olin taannoin myymässä, mietin kehtaanko pyytää 15 eur yhdellä lapsella olleesta Reimatecin haalarista. Totesin, että sehän on vanhaa rahaa lähes satanen ja myin lopulta kympillä.
teflonkasarin, jonka pohja oli raavittu valkoiseksi. Eli siis kattila oli täysin pilalla. Hinta oli euron...
Kun näkee, että naapuri saa 2 e ja 3 e ja 5 e vaatteista, yrittää itse samaa, vaikka omat vaatteet ovat monella kiertäneet ja tosi huonokuntoisia toisin kuin naapurin
jotenkin minusta ällöintä on se, kun pyydetään äitiyspakkauksen kamoista maltaita, kun tietää että ko. tyyppi on saanut ne ilmaiseksi
20% uuden hinnasta, jos tuote on vielä hyväkuntoinen ja tyyliltään ei pois muodista. Nyppyyntyneistä, rikkinäisistä tai pois muodista olevista vaatteista voi pyytää vain jonkin nimellisen myyntipalkkion. Käyttämättömistä vaatteista voi pyytää 50% uuden hinnasta.
Vierailija:
jotenkin minusta ällöintä on se, kun pyydetään äitiyspakkauksen kamoista maltaita, kun tietää että ko. tyyppi on saanut ne ilmaiseksi
Siksi kannattaakin ottaa äitiyspakkauksen sijasta raha. Rahalla osta hyviä vaatteita ja tavaroita ja saa ne myöhemmin hyvällä hinnalla kaupattua. Koska harva ostaa vanhojen äitiyspakkausten vaatteita ja tavaroita kirpparilta, niin niistä ei ne rahaa oikeen saa. :D
Esim. Lindexiltä saa halvemmalla uusia.