Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun rakas kosi eilen vihdoin viimein

Vierailija
10.05.2017 |

Olinkin jo odotellut kosintaa koska oli meidän seurustelun aloittamisen 5 vuotispäivä ja mun poikaystävä oli siitä vihjaillut jo aiemmin.

Tänään sitten ilmoitti että haluaa minulle keltaisen mekon ja muitakin outoja toiveita esim. kengistä esitti häiden ehdoksi. Mitä hittoa, kuka haluaa keltaisen mekon morsiammelle. Eihän se väri edes sovi minulla

Onko teidän tulevat miehet olleet yhtä outoja tai esittäneet outoja juttuja

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi toiveet ja ehdot eivät kelpaa ei sinun tai miehesi ole mikään pakko mennä naimisiin.

Palautat sitten kaikki mieheltä saamasi lahjat erotessanne miehelle, myös sen sormuksen.

Vierailija
2/4 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kihlauksesta! joka tapauksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o. Olikos tärkein nyt miekkoselle se vihkitilaisuus vai koko elämän kestävä liitto? BTW kosia olisit kyllä voinut itsekin jos liittoon mielit. Mekon väri ei vaikuta liiton onnistumiseen, liika keskittyminen häävalmisteluihin saattaa huonosta pohjasta yhteiselle tulevaisuudelle silti indikoida.

Vierailija
4/4 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo o. Olikos tärkein nyt miekkoselle se vihkitilaisuus vai koko elämän kestävä liitto? BTW kosia olisit kyllä voinut itsekin jos liittoon mielit. Mekon väri ei vaikuta liiton onnistumiseen, liika keskittyminen häävalmisteluihin saattaa huonosta pohjasta yhteiselle tulevaisuudelle silti indikoida.

Niin... minusta tämä on ollut meidän yhteinen juttu eikä meidän rakkaus kaadu johonkin mekon väriin.  Tuo keltainen tulee miehen joukkueen väristä ja urheilu on tärkeä osa kummankin elämää.  Silti KELTAINEN, voi luoja :D

Ennen kuin joku kysyy, niin me ei olla enää mitään teini-ikäsiä vaan minä 25 ja mies 27.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme