Tekeekö teidän perheen ruuat Saarioisten äidit vai dr. Ötker?
Kommentit (13)
Just maanantaina lapsi pyysi, että äiti tyo pakastepizzaa kun meil ei oo koskaan semmosta ja muilla on 😜 ostin ötkeriä sit.. yäh.. 😝 mielummin kokkaamme itse miehen kanssa
En osta saarioisen ruokia kun ne syrjii lapsettomia työhönotossa.
- vela
Gyllä mä ite goggailen ja googlailen ohjeita, mutta gyllä mä häpeäkseni voin sanoa, etten aina pihvejä jaksa maustaa, vaan tyyyn valmiiksi maustettuihin ja pitsaakin väännän tuon tuosta (kallista on), mutta saatan mä ostaa halpispitsankin välillä....mutta, mutta....mä vihaan ruoanlaittoa, saan aina sellaisia raivokohtauksia keittiössä. Siis tykkään kyllä puuhailla upouudessa keittiössäni, mutta kenenkään patistamatta, vaatimatta tai kiirehtimättä ja varsinkaan arvostelematta tuotoksiani.
Meillä aiemmin pääsääntöisesti mies kokkasi, nyt aloitti reissutyön ja se homma jäi minulle. Kyllä kokkaamme itse, todella harvoin on einestä. Joskus lapsi ehdottomasti haluaa kaupan pinaattilettuja (maistuu kuulemma hänen mielestään paremmalta kuin omatekoiset), mutta nämä on harvassa. Lasagne tehdään myös kokonaan itse, juustokastike ja tomaattikastike erikseen. Meillä lapset eivät edes syö kaupan puolivalmiita lasagneja.
Ainoat einekset, jota syömme, ovat hernekeitto ja maksalaatikko. Molemmat on ihan ihan hyviä arkiruokia, mutta suuritöisyytensä vuoksi en viitsi kahden ihmisen annosta alkaa itse tekemään, tai vaihtoehtoisesti ruveta isosta erästä sitten annoksia pakastamaan, kun syömme näitä kuitenkin niin harvoin.
Kaikki muu ruoka on meillä aina itsetehtyä.
Meidän herkkua on lasagne ainekset, johon lisätään paistettu jauheliha. Itse en osaa tehdä yhtä hyvää.
Kokataan itse suurimmaksi osaksi, mutta Ötker vie voiton Saarioiselta.
Emme ole WT porukkaa. Tietenkin Tohtorin ruokaa, jos kokkimme on estynyt.
Tietysti tohtori Ötkeri ja tohtori Tolosen pillerit purkista.