Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
pistelevä kipu
26.03.2006 |
Moi! Onko kellään muulla ollut samaa, eli odotan kaksosia rv 13, ja parina viime päivänä on ollut havaittavissa pistelevää kipua oikealla puolella. Kipu ei ole kovin voimakasta, havaittavaa kyllä. Tähän mennessä ei ole tullut onneksi mitään vuotoa tms, mutta kivut tietysti mietityttää, että onko normaalia?
tiitiäinen
Kommentit (2)
Minulle lääkäri sanoi sellaisten pistelevien/ tuikkivien kipujen ainakin johtuvan kohdunkannattimien venymisestä. Sehän on paljon nopeampaa ja alkaa aikaisemmin tuplaraskaudessa! Varsinaiset supistelut minulla alkoi tuossa vaiheessa myös mutta tuntuivat vain alavatsan kovettumisena...
Enna ja paapiaiset kohta 11kk
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joskus 10 vk:n jälkeen, lääkäri sanoi kohdun kasvukivuiksi ja kun mulla oli aiemmin jo yksi sektio takana, luultavasti siitä jääneet kiinnikkeet ja arpeutumat joutuivat joustamaan kasvavan kohdun tieltä. Tuntuivat kyllä välillä melko ikäviltä, tuli sellaisia tuikkimisia välillä, että oli painuttava hetkeksi kumaraan =/ Mulla oli niiden lisäksi/yhteydessä pientä tuhruvuotoa ajoittain, muttei sekään ollut mitään hälyttävää =)